Het artikel en de video blijven een verhaal vertellen over een bewerkt leven dat werd gedeeld via sociale media met anderen om haar heen en zich niet realiseerde wat er offline gebeurde. Haar familie was zich bewust van enkele van de worstelingen die gaande waren in het leven van Madison - haar ongeluk, haar worstelingen met baan, school - en hielpen haar op elke manier die ze konden. Maar ze hadden nooit geraden dat hun 19-jarige dochter haar eigen leven zou nemen. Niemand deed dat.

Ik ben geen expert in geestelijke gezondheid. Ik ben geen doktor. Ik ben gewoon een man met een blog die dit verhaal heeft gelezen en daar heb ik sindsdien aan gedacht. Ik begrijp hoe sociale media veel dingen kunnen doen: het kan een FRACTIE van de waarheid tonen en tegelijkertijd de kracht en liefde tonen die mensen kunnen delen. Een blik Nike Air Max Command Mujer op de hashtag #lifeunfiltered op Twitter, of #lifeunfiltered op Instagram, kan je laten zien hoe krachtig sociale media kunnen zijn en hoe communities kunnen samenkomen.

Als vader van een klein meisje dat mijn hart vasthoudt met al haar schattigheid en me tegelijkertijd meer kan frustreren dan ik ooit voor mogelijk had gehouden, begrijp ik het delen van een gefilterd leven op sociale media.

Het alarm sloeg om 3:45 uur, een tijd die ik tot nu toe alleen maar betekende, wat betekent dat het tijd is om een ??kebab te krijgen en een taxi te vinden. Vanmorgen was het echter tijd om mijn uitrusting aan te trekken en op weg te gaan naar een halve marathon.

De inaugurele Thailand Internationale Halve Marathon was uitgesteld tot eind 2011 vanwege de overstromingen die eind vorig jaar het land troffen. De nieuwe timing, slechts enkele Nike Roshe Run Damen dagen voordat ik mijn reis van vier maanden be?indigde en terugging naar het VK, betekende dat ik niet kon weigeren om deel te nemen en mijn eerste buitenlandse evenement op te kappen.

Het runnen van een race in Thailand is in veel opzichten hetzelfde als het runnen van een race terug naar huis: lange rijen voor de toiletten bij de start, enkele kilometers afvragen waarom je je hebt aangemeld voor dit ding en de eerste plaats wordt ingenomen door een Keniaanse hardloper . De verschillen zijn dat het heet, vochtig is en dat de toiletten in het begin van de ‘squat loo’ -soort zijn.

De Rama VIII-brug in Bangkok, een opvallende mix van staal en beton, markeerde de start en finish van de race. Meer dan 700 lopers stonden in de rij voor de 21k-race met meer wachten in de vleugels voor de 10k en mini-marathon. Mijn nieuwe hardloopmaatje, Nike Air Pegasus 83 Homme Rish, een Indiase hardloper van 50+ die blootsvoets de baan op ging, behalve een paar sokken om zijn timingchip aan vast te houden, vond me en we stonden in de rij.

De cursus voerde ons de ‘sky way’ op, een snelweg ongeveer 50 meter boven de straten beneden, en we reden 10k de stad uit in het donker voordat we onszelf weer omdraaiden. Het was 5 uur 's nachts en het was al warm. Het plan was om hooi te maken terwijl de zon niet scheen door het eerste been sneller te laten lopen dan het tweede.

De verfrissingsstops werden geleverd door Singha. Meestal zou ik teleurgesteld zijn geweest om een ??bierbedrijf water te zien uitdelen, maar toen we de eerste stop bereikten, was het een van de eerste keren in mijn leven dat een gratis bier het laatste was wat ik wilde. De helft van het water ging mijn neus op toen ik probeerde Nike Air Presto Damen te Nike Air Max 95 Womens drinken, maar de andere helft en de ijsblokjes gingen langs de achterkant van mijn shirt waar ze een kilometer of twee ratelden.

De volgende paar waterstations kwamen dik en snel en, gewend aan halve marathons die in mijlen waren gemarkeerd, deden de kilometermarkeringen dat ook. Lopen door drankstations werd mijn plan, maar al snel hadden mijn benen de drankstations meer nodig dan mijn keel.

We bereikten de halverwege de mark-knal op 1 uur (hoewel ik dit alleen weet als ik naar de chiptiminggegevens kijk omdat ik zonder horloge liep), maar al snel drong ik er bij Rish op aan om door te gaan omdat hij op zoek was naar een PB. Ongeveer 14 km moest ik een ren / loop-strategie volgen, maar gebruikte mijn looppauzes productief door een paar foto's te maken en met andere hardlopers te kletsen. Toen kwamen rond 15k de 10k-lopers bij Nike Air Max Tavas Damen ons.