Deze week werd ik bezocht Adidas Zx Flux Mujerdoor mijn vroegere zelf in de vorm van een tweet van een oude vriend. Het begon allemaal op woensdag toen ik werd uitgenodigd voor een radioprogramma om te praten over hoe ik begon te rennen en over het boek dat ik schreef.

Het was een vreemde ervaring om op de radio te zijn, maar Sue, de presentator, is ook een fervent hardloper, dus het was net als een praatje met een clubgenoot - gewoon met een flink aantal mensen die luisterden. Als je je ooit hebt afgevraagd hoe ik klink ( Ik kan je vertellen dat het vrijwel hetzelfde is als een 10-jarig meisje) je kunt de show online beluisteren. Ik denk dat ik er ongeveer 12 minuten over begin.

Na het interview had ik een tweet van iemand met wie ik op de universiteit zat en die ik sinds 2004 niet meer heb gezien toen we afstudeerden. Sindsdien heeft hij verschillende boeken geschreven over Adidas Superstar Femme zijn escapades,Nike Internationalist Womens  die voornamelijk betrekking hebben op dingen beklimmen en langs dingen fietsen.

Dit verbaasde me helemaal niet over hem, ik herinner me dat hij een zeer actieve man was. Toen we op de universiteit waren, organiseerde hij verschillende mensen van onze cursus om de marathon van Parijs te lopen (ik was er niet een) en had hij al de lengte van het VK gefietst. Ik vond het toen allemaal heel vreemd gedrag.

Door die tweet te krijgen, moest ik denken aan de persoon die ik in 2004 was. Mijn klasgenoten zouden me nu waarschijnlijk niet herkennen. Toen ging ik VEEL uit. Ik werd VEEL dronken. En in het algemeen niet voor mezelf zorgde. Ik was ook niet erg gelukkig. Verschillende dingen gebeurden 2003-2004 waardoor het het slechtste jaar van mijn leven werd, dus als ik terugkijk op die tijd en wie ik was, is het bijna alsof Nike Free 5.0 Womens ik iemand herinner Nike Air Max 270 Femme die ik ooit kende.

Pas toen ik mijn leven door de ogen van iemand zag, wist ik toen dat ik me realiseerde hoeveel er is veranderd. Het was geen bewuste keuze geweest, maar de afgelopen acht jaar ben ik behoorlijk veranderd.

Ik veronderstel dat de moraal van deze blogpost is dat er iets is waar je niet blij mee bent, het is mogelijk om het te veranderen.

Dit weekend zullen meer dan 30.000 lopers San Francisco veroveren. Dat is VEEL lopers. Zondag begint de halve damesmarathon van Nike op Union Square. De nieuwe koers voor 2014 voert ze de heuvels op (yep), voorbij Alamo Square, langs de panhandgreep, bijna naar de bodem van Golden Gate Park, een back-up en schiet ze naar Sea Cliff en de Presidio. Daarna rennen ze in het zicht van de Golden Gate Bridge, door Crissy Field, langs het Paleis voor Schone Kunsten en naar de jachthaven Nike Air Max 270 React Damen waar ze worden begroet met brandweerlieden gekleed in smoking klaar om hen een Tiffany-ketting te overhandigen - en misschien een selfie of twee.

Het lijkt een geweldige reis door San Francisco te zijn, waar ze veel van de populaire sites te zien zullen krijgen die de stad te bieden heeft, maar omdat ze het runnen, wilde ik wat inzicht bieden in wat ze kunnen verwachten. Ik heb nog nooit de Halve Marathon van Nike Dames in San Francisco gelopen, dus veel van wat je zult horen is gebaseerd op mijn ervaringstraining in de stad en feedback die ik heb gehoord van hardlopers. Zoals bij de meeste races geldt, kan de ervaring van de ene renner heel anders zijn dan de andere, dus ik zal mijn best doen om een ??generalisatie te bieden van wat je zou verwachten, maar misschien niet noodzakelijkerwijs ervaart.