Dit is je overwinningsronde. Als je je ellendig en moe voelde, is alles op de laatste mijl vergeten omdat je benen een nieuw leven hebben en je geest de finishlijn kan voelen. De kans is groot dat deze mijl "lang" aanvoelt, maar wees niet verrast als deze sneller is dan uw vorige paar mijl. Als je benen geweldig aanvoelen, is dit de BESTE mijl omdat je weet dat je een succesvolle race hebt gelopen en hard naar de finish kunt duwen. Kies een hardloper voor je en Adidas Zx 750 Womens concentreer je op het proberen in te halen ... misschien zelfs passeren.

Dit is altijd grappig. De langste .2 die je ooit hebt gelopen, maar de finishlijn is overal om je heen, lopers en toeschouwers juichen je toe. Geniet van alle glorie, want je bent net klaar met een marathon. Je kunt nu stoppen met rennen. Maar doe het niet RECHTS na het overschrijden van de finishlijn. Je moet een klein beetje blijven bewegen om anderen toe te staan ??om af te maken. Dan kun je op je knie?n vallen en de vloer kussen. (Niet echt aanbevolen, maar begrijpelijk.)

Hydratatie: blijf bij wat heeft gewerkt voor training. Als je alleen Gatorade dronk, blijf dan bij Gatorade. Als je alleen Nuun dronk, blijf dan bij Nuun. Niet alle elektrolytdranken zijn gelijk gemaakt en uw maag verdraagt ??misschien niet iets nieuws. Kijk op de racewebsite en kijk Nike Air Max 270 Herrenwat de hulpposten zullen bieden. Altijd veilig om zelf mee te nemen of aan water te blijven.

Brandstof: nogmaals, blijf bij wat je tijdens de training hebt gebruikt. Zoals je kunt zien, is racedag het land van NIETS NIEUW.

Kleding: kun je raden? Dat klopt, precies wat je tijdens de training hebt gebruikt. Geen nieuwe shirts, shorts, tops, sokken, schoenen of iets anders. Dit omvat het race-shirt dat ze je geven op de Expo. DRAAG DIT SHIRT NIET TIJDENS HET RAS = eerste teken van een groentje. Alles wat je op de racedag draagt, moet minstens 15 mijl op de weg zijn getest, en dat is een vrij laag aantal.

Daar heb je het. Sommige dingen te verwachten op de racedag. Dit bericht was voor degenen die hun eerste marathon wilden lopen, maar de lijst werkt ook voor degenen die hun 10e lopen. Het grappige is dat niet alle rassen hetzelfde zijn. Je eerste kan geweldig gaan en ik hoop van wel. De mijne niet. Maar ik was klaar en ik kijk terug op alles wat ik overwon, fysiek en mentaal en het heeft me zoveel geleerd. Ik ben nog steeds aan het leren en zoals de meeste dingen is hardlopen een constante evolutie. Net wanneer je denkt alles te weten, zal een race je op je kont slaan ... het enige wat je kunt doen is ervan leren en blijven rennen.

Het was een toeval, maar een passend, dat de nieuwste This Girl Can-campagne Adidas Zx 750 Homme de vrijdag voor de Nationale Cross Country Championships werd gelanceerd. Terwijl ik mijn warme lagen uittrok en met de rest van mijn team door de clubtenten naar het begin liep, scheidde een zee van mannen in jassen zich af terwijl we doorliepen.

"Denk je dat dit is hoe het is om in een meidengroep te zitten?" Vroeg ik aan mijn vriendin en teamgenoot Laura. In mijn korte shorts en clubvest droeg ik zeker minder kleding dan een lid van Little Mix.

We hadden 5 minuten wachten bij de start in de koude februariwind, maar mijn Serpentine-teamgenoten vormden een groepsknuffel om elkaar warm te houden. Toen ik die ochtend mijn pap had gegeten, had een man uit het Oxford English Dictionary aan een ontbijtnieuwspresentator uitgelegd wat de term ‘Squad Goals’ betekent. Misschien kunnen we ze deze foto in plaats daarvan aanbieden.
Nike Air Max 90 Herren
Toen het pistool afvuurde, stormden meer dan 800 vrouwen een heuvel op. Na de vegende bergopwaartse start kwamen we een hoek om en kwamen langs de menigte die luid in hun steun was. Het enorme peloton had zich een beetje verspreid toen lopers hun positie vonden en het was mogelijk om meer dan een paar stappen vooruit te zien. En wat ik kon zien was de eerste watersprong.