Vorig jaar eindigde op een zeer positieve swing. Ik werd genoemd in Runner's Nike Internationalist Homme World Magazine, eindigde mijn eerste 50-mijlrace en werd door RunChat uitgeroepen tot "Beste algehele hardloopblog". Het was een geweldige manier om een ??jaar te eindigen dat zijn ups en downs had. Toen de RunChat-awards van 2012 werden aangekondigd, schreef ik hier een bedankpost, maar ik wilde nog een stap verder gaan.

De winnende blogs kregen een vrij cool prijzenpakket. Het omvatte een vizier, tijdelijke tatoeages en enkele stickers (hierboven weergegeven) - maar we kregen ook een paar PRO-compressiesokken of mouwen. Ik hou van vizieren en de First Lady houdt van stickers, dus die zijn van Adidas Zx 750 Womens ons en je kunt ze niet hebben, MAAR

... omdat ik al een paar paar mouwen en een paar sokken bezit, heb ik contact opgenomen met PRO Compression en gevraagd of het goed zou zijn om een ??weggeefactie voor het paar te doen als een manier om "dank u" te zeggen aan iedereen die erbij was van deze reis. Ze vonden het een geweldig idee en zeiden ja.

PRO-compressiesokken zijn specifiek ontworpen om zowel maximaal comfort als snelle hersteltijden te leveren. De wetenschap is complex, maar voordelen zoals een verbeterde bloedstroom, stabiliteit en comfort worden overal begrepen. Op het moment dat je deze sokken aan je voeten legt en ze in je spel opneemt, zul je het verschil voelen en begrijpen.

Hoe ik ze gebruik:
Ik draag de compressiehoezen op runs waar ik verwacht dat mijn benen 'strak of moe' zijn. Meestal op een back-to-back dag of weekend. Ik kies de kuitmouwen omdat ik dol ben Adidas Superstar Mujer op mijn (andere merk) hardloopsokken. Ik draag ze al jaren en het zijn de enige sokken die ik binnenloop. Met de mouwen kan ik de voordelen van PRO Compression-technologie gebruiken terwijl ik bij de sokken blijf waar ik me prettig bij voel.

Na het lopen draag ik de compressiesokken rond het huis of 's nachts terwijl ik slaap. Het maakt een groot verschil in hoe ik me de volgende dag voel. Bij duurlopen is hersteltijd uiterst belangrijk bij trainingen met hoge kilometrage.

Ik weet niet hoe het is gebeurd, maar op de een of andere manier is het al week zes van mijn marathontraining. Het lijkt heel snel te zijn gegaan, maar ik denk dat dat is wat er gebeurt als je je ene voet voor een andere zet en de ene voor de andere rent.

Dus ik dacht dat ik een klein voortgangsrapport zou schrijven, voor mezelf net zoveel als iemand anders. Ik vind het erg handig om te gaan zitten en na te denken over hoe de training is verlopen en hoe ik dingen Nike Air Pegasus 83 Womens moet veranderen.

Het begon allemaal in december na een periode van onwel in- en uitschakelen in het najaar. Mijn verdienste was niet waar ik had gehoopt voordat het zou beginnen met offici?le training, dus het was een beetje ontmoedigend om week één van het plan dat ik voor mezelf had opgesteld aan te passen. Maar pas ik aan, want er komt niets goeds van rigide zijn.

De kerstperiode betekende dat mijn partner een beetje werkloos was, zodat ik gemakkelijker kon uitstappen en rennen. En met een parkrun op eerste kerstdag en nieuwjaar waren er goede mogelijkheden om wat snellere kilometers te halen dan de buggy toestaat.

Op eerste kerstdag liepen we met de buggy, maar toen op zaterdag en nieuwjaarsdag vloog ik solo. En het voelde zeker alsof ik vloog. Ik liep op zaterdag zaterdag 22:37 in Finsbury Park en vervolgens 22:22 op de plattere Highbury Fields op dinsdag (NYD). Dit was echt een enorme boost voor het zelfvertrouwen.

Ik ging een paar dagen met mijn gezin naar Portugal en kreeg een paar runs terwijl ik daar was. Ik rende 8 Adidas Zx Flux Womens mijl met mijn partner, wat leuk was. We rennen niet samen zonder de buggy of zonder dat ik stop met lopen omdat ik al lang zwanger was, dus Nike Internationalist Mens dit was een geweldige run.

Ik ging op een ochtend solo en ondanks dat het zonnig was, was het behoorlijk fris. En we gingen samen op pad voor een korte intervalsessie, waar het leuk was om weer vooruit te lopen.