Met een startpositie in de buurt van de Golden Gate Bridge en gezien de huidige temperatuur, de positie van de zon en de richting van de wind die uit de baai komt, wist de hardloper dat de mannimal landinwaarts zou gaan, waarschijnlijk naar boven door het bos van hoge bomen bekend als Nike Air Max 2017 Femme de Presidio. Het zou een gevaarlijke reis zijn en gezien het aantal wegen, paden en bochten, zou het een uitdaging zijn om hem op te sporen.

Met een voorsprong van 30 minuten is de mannimal misschien al het bos uit gegaan en op weg naar de bewoonde wereld: de straat van Arguello. Het zou zwaar bevolkt zijn met hondenuitlaters, kerkgangers en fietsers. Dit Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen zou de ideale locatie zijn voor de loper om de mannimal tegen te komen. Het was een open gebied, voldoende parkeergelegenheid en een recht schot met een afdaling. Maar als de loper te laat was en de mannimal zijn opslag van kracht en uithoudingsvermogen had aangeboord, zou alles verloren kunnen zijn en hem opsporen door de ins en outs van Golden Gate Park misschien hopeloos.

Toen de loper het einde van de weg bereikte, stond hij voor een moeilijke beslissing:

Ga het park binnen Nike Cortez Mujer en probeer de mannimal te achtervolgen in de wetenschap dat een draai van de weg of de straatafsluiting de geur zou weggooien.
Vergeet het park in te gaan en hoop de mannimal te vangen terwijl hij het park verliet en de snelweg van groot af liep.
De tweede optie was riskant, maar de hardloper dacht dat dit de enige manier was.

De hardloper bereikte het uitgangspunt van het park en kwam langzaam de weg af waar het hardloper de hele ochtend naar had gezocht: de mannimal.

De mannimal had al 8 mijl afgelegd, maar de loper sloeg meteen naast hem in. Een gegrom, een knik en de twee liepen naast elkaar weg.

Een van de leukste elementen van het schrijven van deze column is het lezen van de geestige, tot nadenken stemmende en vaak hilarische opmerkingen die jullie allemaal hebben achtergelaten. Zoals ik tijdens dit avontuur heb geprobeerd te benadrukken, wilde ik dat het over ons ging, niet over mij. In een wereld die zo verdeeld kan zijn, was hier een gelegenheid om mensen samen te brengen, om mensen te verenigen rond een gedeelde passie voor iets waar we van houden. Van wat ik heb gezien, denk ik dat het ons is gelukt. En er is me iets wonderlijks overkomen. Ik begon deze reis in de hoop een verschil te maken in anderen. Blijkt dat je een verschil in mij hebt gemaakt.

Mijn goede voornemen is gewoon om elke seconde van het leven ten volle te leven. Om meer te geven, meer te lachen, meer te verheugen en te genieten van deze korte periode van geschiedenis die we samen delen.

Wat ik heel graag zou willen horen, zijn de goede voornemens voor je Nieuwjaar. Ik denk dat de hele community die deze blog leest er ook van zou genieten. Dus er mee weg! Laten we de goede voornemens van je Nieuwjaar horen, ongeacht hoe traditioneel, wild, gek of onverwacht ze ook mogen zijn.

Ze zouden samen Nike Air Max Command Damen 10 mijl afleggen en terugkeren naar de oorspronkelijk geplande vergaderlocatie. Op dit punt was de mannimal ver genoeg gerend en de hardloper wist dat hij de solo-tocht terug zou moeten maken naar waar hij het wezen tegenkwam in de buurt van Golden Gate Park. Het zou een reis zijn die een hardloper alleen moet maken, maar de wegen zijn bekend en de bezienswaardigheden aangenaam.

Het was misschien net als elke andere zondag in de stad, maar voor deze twee wezens: de mannimal en de renner, het was een reis die ze allebei maakten ... afzonderlijk en samen.