Ik vroeg Topher Gaylord, president van Mountain Hardwear & Montrail: “In alle opzichten ziet de buitenindustrie er gezond en klaar voor groei uit. Ik blijf optimistisch over de toekomst. "

De enige ontmoedigende trend in het rapport van de Outdoor Industry Association was een voortdurende daling van de jeugdparticipatie. De participatie in de buitenlucht daalde met 9 procent bij 6- tot 12-jarigen. Nike Internationalist Mujer Dit is niet goed. Sommigen hebben gespeculeerd dat NDD (Nature Deficit Disorder) een van de belangrijkste factoren is achter Nike Air Presto Damen de epidemie van 'globesity' die een groot deel van de ontwikkelde wereld bestrijkt. Hoe keren we deze ongelukkige trend om?

Hoewel het een probleem is dat me diep zorgen baart, heb ik geen antwoorden. Eén ding weet ik echter wel dat velen van jullie die deze column lezen een enorm inzicht en perspectief hebben op zaken als deze. Ik wil graag vragen naar je mening en aanbevelingen over hoe we onze jeugd weer buiten kunnen betrekken. Geen idee is te vergezocht of bizar. We moeten baanbrekend denken om dit probleem op te lossen, en alle suggesties zijn welkom.

Laat hieronder uw gedachten, idee?n en opmerkingen achter. Hartelijk dank daarvoor. Wie weet, denk je misschien gewoon de toekomst opnieuw Nike Air Max 270 Womens uit!

Nadat ik vele kilometers op de landtongen van Marin had gelogd, voelde ik dat het recente Runner's World-verhaal over het erfgoed van de Dipsea de

overlevering van dit majestueuze ras. Het benadrukte ook de keerzijde van zijn populariteit - de moeilijkheid om toegang te krijgen. Ik zou diegenen die ge?nteresseerd zijn (en vet) twee alternatieven bieden: de Double Dipsea, die het laatste weekend van juni plaatsvindt, of de Quad Dipsea, die op de laatste vrijdag van november (de dag na Nike Air Vapormax Femme Thanksgiving, voor jullie yanks) plaatsvindt. Als je de uitdaging aangaat, vinden beide races op hetzelfde parcours plaats. Je kunt er nog wat langer van genieten!
Een kleine waarschuwing: zowel de Double als de Quad vullen zich ook snel, als je je dat kunt voorstellen! Zorg er dus voor dat je vroeg begint als je wilt deelnemen aan een van deze Nike Air Max 95 Damen uitstekende alternatieven voor de enkele Dipsea-race. Je benen kunnen daarna pijnlijk zijn, maar het zal een goede pijn doen. Dat kan ik je beloven.

Mensen vragen soms hoe ik in de loop van jaren hardlopen blessures heb kunnen voorkomen. Hoewel ik niet beweer mezelf te begrijpen (anders dan alleen maar geluk hebben), geloof ik wel dat crosstraining heeft geholpen.

Veel hardlopers doen niet of nauwelijks aan cross-training. Een van de voordelen van crosstraining is dat het helpt de spieren te Nike Air Max 270 Damen versterken die een goede loopvorm ondersteunen. Een hardloper met een goede algehele spierkracht is meestal in staat om de juiste vorm te behouden tijdens langere trainingen, waardoor een deel van het trauma wordt voorkomen dat wordt veroorzaakt door slordige looptechniek tegen het einde van een zware trainingssessie.