Het hebben van een script van je perfecte leven kan een enorme motivator zijn. Je droombestaan ??zal je misschien verrassen. Wanneer gevraagd, vertellen de meeste mensen me dat "veel geld verdienen" niet eens bij hen opkwam bij het schrijven van dit essay. Alleen al dat te weten kan ongelooflijk bevrijdend zijn!

Oké, ik begin een beetje te hooghartig te klinken om zelfs ik te nemen. Als u besluit deze aanpak te proberen, hoop ik dat het u evenveel helpt als het mij heeft geholpen. Hoe dan ook, ik wens je gezondheid en geluk in het nieuwe jaar. Moge je lang leven en langer rennen ...Nike Air Max 95 Donna

In de afgelopen dagen zijn de mijlen gepasseerd met een bijna robotachtige clip. Dean heeft 40-mijlsdagen casual gemaakt, als dat zelfs mogelijk is. Niets te snel, niets te traag. Het is alsof we ons in een versie van onze Nike Air Max Command Damen eigen 'Groundhog Day' bevinden. Het tempo, het terrein, de wind, de eetgewoonten lijken zich allemaal met heel weinig variatie te herhalen. Het weer en de wind zijn relatief goedaardig geweest. Dean's maag was goed en hij heeft de juiste hoeveelheid calorie?n kunnen consumeren. Zijn voeten blijven blaarvrij. In ultra is geen nieuws goed nieuws, en dit is waar Dean nu is. Natuurlijk, de kilometers zijn nog steeds uitdagend. Het kost dezelfde hoeveelheid energie om 40 mijl te rennen, ongeacht hoe goed of slecht je je voelt. Je moet nog steeds rennen!

Aan het begin van deze reis heb ik onze bemanning opgedragen dat als Nike Internationalist Donna Dean aan het rennen, voelen, vooruitgaan, enz. Met een 6-uit-10, dat een goede zaak is. Als je 6 van de 10 bent, is er tenslotte meer goed dan slecht, toch? Normaal gesproken zou een '6' als vreselijk worden beschouwd. Nike Air Pegasus 83 Mens Denk er eens over na: hoe vaak heb je je een 6 gevoeld en opgegeven met een workout, geslapen wanneer je je hardloopschoenen had moeten aantrekken, of gewoon een vreselijke bui hebben? Maar een 6 is hier niet verschrikkelijk, het is eigenlijk goed. Een 6 voor Dean stelt hem in staat vooruit te blijven gaan en vooruitgang te boeken. Er is geen drama in een 6, het is gewoon wat het is. Een 6 geeft Dean geen nieuws, en dat is goed nieuws voor ons.

Misschien is niemand meer een voorbeeld van deze geest dan de 16-jarige Holland Reynolds. Een ster op de middelbare school in San Francisco, ze stortte in bij de langlaufkampioenschappen Nike Air Max 2017 Womensen kroop over de finish om de titel voor haar noodlijdende coach te winnen. Ik vind het moeilijk om dit verhaal te lezen omdat de coach van Holland getroffen is door ALS of de ziekte van Lou Gehrig. Ik verloor een Nike Air Max 180 Damen goedlopende buddy voor dezelfde ziekte.

De gedrevenheid en toewijding van Holland zijn lovenswaardig en haar mededogen gaat verder dan woorden. Er is geen remedie voor de ziekte van Lou Gehrig, maar ik weet zeker dat haar Nike Air Max 2017 Uomo coach die dag nooit zal vergeten.