Een van onze medelezers suggereerde beleefd dat het tijd was om deze blog bij te werken. Ik weet zeker dat velen van jullie hetzelfde hebben gedacht (ik weet het zeker!). Geen excuses. Ik heb de laatste tijd een beetje gereisd en heb dingen laten slippen.

De suggestie bracht me ertoe na te denken over waar ik ben Adidas Superstar Damen geweest en wat ik de afgelopen maand heb meegemaakt. Het heeft me ook aan het denken gezet over eventuele inzichten die ik in deze periode zou kunnen hebben opgedaan. Met het risico dat dit bericht enigszins eenzijdig is, dacht ik dat ik de afgelopen weken met je zou delen.

Laten we beginnen met de Canadese Death Race in Alberta, Canada. Geweldige plek, geweldige mensen, moordend run (zoals de naam al doet vermoeden). Het best te omschrijven als 125 kilometer meedogenloze schoonheid. De Canadese hardlopers Nike Air Max 90 Mujer zijn echter een winterharde set. Ze houden op de een of andere manier een plezierige geest tegenover elke uitdaging. Zoals een hardloper tegen me zei tijdens de cursus: "Ik heb nog één snelheid over en het is gewoon een elandhaar voorbij stationair."

Vervolgens ging het naar de Trans Rockies Run in de Colorado Rockies, waar de Nike Roshe Run Damen beklimmingen en afdalingen vergelijkbaar waren met de Canadese Rockies, net hoger in de lucht (lees, beperkte zuurstof). De hardlopers van de Trans Rockies Run deelden een kameraadschap en gruis dat welsprekend een evenwicht vond tussen competitieve ijver en solidariteit. Als je zes dagen lang met iemand racet, besef je dat pijn, lijden en worsteling mensen op een prachtige manier kunnen losmaken, ongeacht je atletische vaardigheden of verlangen om te winnen.

Tegenslagen kunnen mensen ook samenbrengen, zoals ik heb geleerd. Ik tuimelde langs een steil Adidas Superstar Damen stuk pad en brak uiteindelijk drie ribben. Ik heb altijd tegen mensen kunnen zeggen dat ik nog nooit een blessure heb opgelopen, gerelateerd ben aan het lopen of anderszins. Tijd om mijn trots in te slikken, op te slokken en die woorden op te eten. Wat ik heb geleerd van een informele Nike Air Max 270 Womens peiling die gracieus is samengesteld door onze marathonerende moeder, Vickie, is dat ongeveer twintig procent van jullie ook ribben heeft gebroken. Uw bereidheid om informatie en aanbevelingen te delen is absoluut enorm.

Vervolgens ging het naar Hawaii voor de inaugurele Kauai Marathon. Of ik de marathon kon lopen of niet moest nog worden bepaald. Het frustrerende van gebroken ribben is dat je benen fris aanvoelen, maar elke keer dat je ademt, word je er snel aan herinnerd dat dingen niet zijn wat ze lijken. De Kauai-marathon bracht de "aloha-geest" naar voren in elke hardloper, jong en oud, elite en recreatief. Ik had het genoegen veel van de atleten te ontmoeten tijdens het evenement, waaronder de Kauai Marathon Group die een speciaal logo voor de marathon had gemaakt. Ik denk dat de enigen die er meer van hielden dan ik, Nike MetCon 2 Homme mijn kinderen waren!