Joe Henderson begon eind jaren zestig met het promoten van Long Slow Distance-trainingen. Het idee was om te laden Nike Air Max Command Uomoop basis kilometers in een poging om het lichaam te conditioneren tot de ontberingen van duurlopen. Lopers die dit trainingsprogramma hebben gevolgd, loggen routinematig 12Nike Air Max Thea Womens 0 mijlweken of meer.

LSD raakte in de daaropvolgende jaren enigszins uit de mode omdat veel coaches geloofden dat meer snelheidstraining essentieel was om de prestaties te verbeteren.
Na net een trainingsweek van meer dan 300 km te hebben gevolgd, heb ik een ietwat extreme versie van LSD gevolgd. Ik probeerde vandaag de laatste mijl van de week in minder dan 6 minuten te lopen, maar viel

kort voor 10 seconden. Of mijn snelheid de komende weken zal verbeteren of afnemen (ik heb nog 11 weken meer dan 300 mijl tijdens een Run Across America) is nog niet bekend.

We hebben een enorm probleem in dit land. We hebben onze gezondheid laten wegglijden en het kost ons op Adidas Stan Smith Womens meer manieren dan we denken. Alleen al in mijn thuisstaat Californi? kosten de behandeling van obesitas en obesitas-gerelateerde ziekten maar liefst $ 23 miljard per jaar. Nike Air Max 95 Mujer Maar dat cijfer geeft alleen de harde medische kosten weer. Ik zou zeggen dat de problemen met de kwaliteit van leven en de angst en het verlies van eigenwaarde dat het hebben van een dergelijke slechte fysieke conditie een nog grotere tol eist. Obesitas en inactiviteit zijn schurken die velen van ons beroven van het basisgeluk van het leven.

Oké, je weet deze dingen. Je hebt het allemaal al eerder gehoord. We hebben allemaal. Wat we echt nodig hebben, is actie om het probleem aan te pakken. In de geest van doen wat je kunt, heb ik een plan bedacht. Maar ik heb je hulp nodig. Laten we dit land weer in beweging brengen!

Wat ik vraag is dat je met me mee doet aan Adidas Nmd Womens deze kruistocht om de gezondheid van Amerika terug te nemen. Op 25 februari zet ik een belangrijke stap in de richting van meer bewustwording van het verraderlijke Nike Air Presto Femme probleem van obesitas en inactiviteit, en ik wil dat je deel uitmaakt van deze missie. Laten we collectief lichamelijke activiteit en een gezond dieet aanmoedigen door aan te tonen dat hardlopen en buitenactiviteiten leuk en lonend kunnen zijn, terwijl we tegelijkertijd geld inzamelen voor een goed doel, actie voor gezonde kinderen.

Het onderstaande persbericht licht de toezegging toe. Ik hoop je op de openbare weg te zien!

Op vandaag “LIVE! met Regis en Kelly, ”gastheren Regis Philbin en Kelly Ripa kondigden de meest ambitieuze ochtend talkshow tot nu toe aan. LIVE werkt samen met ultramarathonloper, auteur en motivator Dean Karnazes voor "Regis & Kelly’s Run Across America with Dean Karnazes," een uitdaging van kust tot kust om Amerikanen te inspireren om op te staan, actief te worden en gezond te worden.

Beginnend in Zuid-Californi? Nike Air Max Zero Femme op 25 februari met een spectaculair kick-off evenement in The Disneyland Resort dat die ochtend op LIVE zal worden uitgezonden, zal Karnazes het ondenkbare ondernemen: hij zal bijna 3.000 mijl rennen, gemiddeld een ongelooflijke 40-50 mijl per dag, bijna het equivalent van twee marathons elke dag. Vanuit Californi? zal hij zijn weg dwars door het zuidwesten doorkruisen, via Arizona en New Mexico op weg naar het hart van Amerika. Nadat hij door Kansas, Missouri, Indianapolis en Ohio is gerend, gaat hij naar de hoofdstad van het land en reist vervolgens naar het noorden door Maryland en Pennsylvania, voordat hij zijn reis medio mei voltooit wanneer hij LIVE's studio in New York City tegenkomt, live op de lucht.