Gegeneraliseerde angst is, in vergelijking met een paniekaanval, meer een chronisch, onderliggend gevoel van een naderende ramp. Er is een constant gevoel van op scherp staan. Ik voel me vaak afgeleid door mijn gedachten als ik in de auto zit, naar Netflix kijk of 's nachts in bed lig. Nike Air Max 97 Damen Gebrek aan slaap en honger maken angstsymptomen erger en paniekaanvallen waarschijnlijker. Ik moet heel voorzichtig zijn met cafe?ne. Gewoon een beetje te veel en ik verander in Chicken Little; de lucht zal elk moment vallen.

Een van de meest memorabele aanvallen die ik had was 2 jaar geleden. Wat deze paniekaanval zo onvergetelijk maakte, is dat het ironisch genoeg me uit een volledig veilige situatie bracht en me in een potentieel gevaarlijke situatie bracht. Ik nam eigenlijk een enge situatie die helemaal in mijn hoofd zat en maakte er een enge situatie van.

Ik had een vroeg ochtendwerkevenement in Redmond, Washington waarvoor mijn verloofde (Tad) en ik om 04:30 uur mijn huis moesten verlaten (Bellingham, WA). Onderweg stopten we bij Starbucks en toen ze me mijn koffie overhandigden, realiseerde ik me dat deze groter was Nike Internationalist Damen dan ik had gevraagd. Ik dronk de hele kop, waar ik uren later spijt van zou krijgen. Na het evenement stopten we om te rennen in een park waar we nog nooit eerder waren geweest, Bridle Trails State Park. Ik was extreem moe van het wakker worden zo vroeg, ik voelde me op scherp van de extra cafe?ne en ik had honger ondanks het snacken gedurende de ochtend. Dit was een recept voor een ramp.

Het park is vrij groot, maar het is aan alle kanten omgeven door woonwijken, d.w.z. we waren op geen enkele manier in de wildernis of mijlen van de bewoonde wereld. Kort na het punt begon Tad weg te trekken. Ik had geen zin om het bij te houden, dus hij zou op de kruispunten op me wachten om me te vertellen welke kant ik op moest. Na een paar minuten keek ik op en ik kon hem niet voor me zien. Ik begon me nerveus te voelen en toen raakte ik Adidas Superstar Femme in paniek. In plaats van gewoon verder te gaan naar het volgende kruispunt of om te keren en terug te gaan zoals ik kwam, was mijn eerste gedachte: "Ik moet hier weg." We liepen een lus met de klok mee, dus ik moet intu?tief geweten hebben dat mijn rechterkant zou me in het midden van de lus brengen en elk spoor links zou me wegnemen van de lus en het park uit. Ik ging meteen links op een klein pad en rende het bos uit en kwam een ??buurt binnen. Het was halverwege de werkdag, dus er was niemand in de buurt. Ik begon gevoelens van niet-realiteit te ervaren, het beste te omschrijven als een gevoel van loskoppeling van mijn omgeving als in een droom.

Ik zocht iemand, iets, iets levends om me terug te brengen naar de realiteit. Toen zag ik een man in zijn auto stappen. Ik benaderde hem en vroeg hem beleefd of hij wist welke weg naar de trailhead, dat ik een verkeerde afslag had genomen en mijn lagers had verloren. Hij zei: "Oh je zult een kleine oude dame zijn tegen de tijd dat je terugkomt. Het is een doolhof daarbinnen. Ik zal recht langs de parkeerplaats rijden. Ik kan je afzetten. 'Ik dacht even na. Ik had een flashback van 5 jaar oud en zei dat ik nooit met een vreemde in de auto moest stappen. Toen dacht ik aan een paniekaanval in het bos. De angst om alleen op het spoor een paniekaanval te krijgen was groter dan de angst die ik had om met deze vreemdeling in de auto te stappen! Ik opende de passagiersdeur en de auto was gevuld met boeken, kranten, afval en diverse rommel inclusief ducttape. Adidas Superstar Damen De rit duurde veel langer dan ik dacht en ik bleef hem vragen hoeveel verder het pad was. Ik realiseerde me dat ik me nu in een potentieel gevaarlijke situatie bevond. "Oh, het is een manier. Je hebt je echt omgedraaid, 'zei hij. Het bleek dat de man op weg was naar een meditatie-retraite en was zo opgewonden om iemand in nood te kunnen helpen. Hij kon niet wachten om zijn vrouw te vertellen hoe hij vandaag iemand "redde". Toen we eindelijk de trailhead bereikten, stapte ik uit de auto, bedankte hem en brak toen in tranen nadat hij wegreed.