Hoewel de sportfan in mij gefrustreerd is over de schade die de negatieve opmerkingen en kritiek van vrouwen op de sport van vrouwen als geheel hebben, wordt de meeste schade vaak direct aan de vrouwen toegebracht aan de ontvangende kant van het oordeel. Het is gemakkelijk om verstrikt te raken in de wereld van trailrunning en te denken dat het een enorme gemeenschap is, maar de waarheid is dat het behoorlijk klein is. Wanneer een opmerking specifiek over iemand wordt Nike Internationalist Hombre gemaakt, is de kans groot dat die persoon deze gaat zien. Stephanie Howe vat het goed samen: “Hoe zouden ze zich voelen als ik commentaar gaf op een foto van hen en zei dat ze er slecht uitzagen? Dat is nogal kwetsend, toch? Ik denk dat sociale media www.neuehoerspiele.de persoonlijke verantwoordelijkheid wegnemen en dus zeggen mensen dingen zonder na te denken en zonder consequenties. ”Hoewel ik graag zou willen geloven dat kwetsende woorden niet veel betekenen, weten de meesten van ons dat het vaak kwetsende opmerkingen zijn die blijven hangen ons het langst.

Er is me ooit verteld dat de opmerkingen die we maken over mensen geen weerspiegeling van hen zijn, maar een weerspiegeling van onszelf. Hoewel ik denk dat dat waar is, is het laatste wat ik wil doen iemand schuldig laten voelen omdat hij eerder een ongevoelige opmerking heeft gemaakt. Mens zijn is immers fouten maken en soms heel idiote dingen Nike Internationalist Damen zeggen. Ik ben er geweest en het werd onmiddellijk gevolgd door een schuldkater, maar ik erkende het en ik zou graag willen denken dat ik nu een beter persoon ben. Ik denk dat we allemaal liever de persoon zijn die iemand zich goed laat voelen door onze opmerkingen in plaats van de persoon te zijn die iemands gevoelens kwetst, of zoals Kaci al zei, die "neerwaartse spiraal" voor iemand begint.

Er is minstens één persoon die denkt: "deze vrouwen hebben gewoon een dikkere huid nodig." Hoewel ik echt mensen bewonder die ongeschonden zijn door harde opmerkingen, heb ik uit de eerste hand gezien dat gevoelig zijn een sterke en enorme troef voor de wereld kan zijn. Omdat de in dit artikel genoemde vrouwen bijvoorbeeld weten hoe vreselijk het voelt om gekwetst te worden door de opmerkingen van mensen, proberen ze actief andere mensen een goed gevoel te geven en tegelijkertijd een sterker gevoel van steun en gemeenschap voor vrouwen Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens op te bouwen. In zekere zin denk ik dat vrouwen die niet met een dikke huid zijn geboren, kiezen om gevoelig te blijven deel uitmaken van wat hen zo dapper maakt. Het zou gemakkelijk zijn om eenvoudig te denken: "Mensen kunnen soms echte eikels zijn!" En vervolgens een verdedigingsmuur bouwen. Het kost echter vaak veel meer moed om trouw te blijven aan een gevoelig persoon. Het besef dat vriendelijkheid en empathie kunnen voortkomen uit die gevoeligheid, kan in feite een enorme aanwinst zijn voor de wereld.

Het vragen van een hardloopgemeenschap waar alle vrouwen zich veilig, ondersteund en aangemoedigd voelen, is een hele opgave. Sommigen zeggen zelfs dat het idealistisch is. Misschien wel, maar is het niet het proberen waard? We weten allemaal hoe hardlopen in de schoonheid van de natuur ons leven ten goede heeft veranderd, dus willen we niet dat meer vrouwen dat ervaren? Kan trailrunning die sport zijn waarbij vrouwen leren zich echt comfortabel in hun vel te voelen? Wat als er voor elke negatieve opmerking tien positieve Nike Air Max Command Damen opmerkingen waren? Kan dat mensen twee keer Nike Cortez Mujer nadenken voordat ze iets kwetsends zeggen? Ik had zeker graag gewild dat die man die Hillary vroeg: "Hoe kun je zo snel wegen en zoveel wegen?" Onmiddellijk geconfronteerd wordt met 10 vrouwen. Zoiets zou hij nooit meer zeggen! Dus noem me een dromer, maar er is één ding dat ik zeker weet ... er is niets krachtiger dan een groep vrouwen, samen met Adidas Zx 750 Donna ondersteunende mannen, die samenkomen voor een gemeenschappelijk doel.