Spring Creek Trail en Buff Pass: Spring Creek is te bereiken vanuit het centrum van Maple Streets, of via een toegang vanaf 3rd. Hoe dan ook, dit is een Steamboat Classic. Persoonlijk wed ik dat ik dit parcours gemakkelijk heb gerend op de minste 1500 keer in de afgelopen 20 jaar. het is een geweldige manier om naar toe te gaan en het is prachtig. Van 1 december tot 15 april is Spring Creek gesloten voor de natuur in de winter en er zijn slechts ongeveer 4 mijl open. Daarna biedt Spring Creek een geweldige 10-11 mijl run (5,5 tot Dry lake, en 5,5 omlaag) met rollende heuvelopwaarts die 15 bruggen over prachtige borrelende Nike Air Vapormax Femme Spring Creek kruist. Er is water bijna de hele weg op dit juweeltje van een pad, evenals wilde bloemen en torenhoge espen, en de kreek en schaduw bieden een welkome traktatie in de zomer. De immer populaire Spring Creek Memorial Trail Run en Run Rabbit Run 100 gebruiken beide deze trail als onderdeel van hun cursussen. Spring Creek is geweldig voor een loopbare 3 mijl heen en terug, een 10 mijl op en neer, of een loopbare 5 mijl "sloot lus" (vraag een lokaal). Vanaf de top van Spring Creek en de Dry Lake-parkeerplaats zijn er een veelheid aan opties als je lang wilt blijven. Vanaf Dry Lake loopt u Buff Pass Road op voor een extra 7 mijl klim tot 10.000 voet naar Summit Lake, van daaruit kunt u de Zirkel Wilderness tegenkomen door linksaf te slaan en naar rechts te gaan en naar Long Lake te rennen (8-5 meer mijlen, afhankelijk). Nike Air Max Command Donna Dan kun je rennen naar Fish Creek, over de Mountain View Trail naar het skigebied, of naar het oosten naar de Divide Trail en Rabbit Ears Pass. De combinaties zijn eindeloos en zullen u overal van 20-30 mijl en verder opleveren. De USFS en onze Trails Alliance werken actief aan meer opties op Buff Pass die ook zullen resulteren in singletrack-opties van Dry Lake tot Summit, waaronder een zojuist voltooide route. Spring Creek wordt goed gebruikt bij wandelaars, hondenliefhebbers en hardlopers, maar ook bij fietsers, maar ik vind dat het na de eerste 2 mijl of zo nooit echt druk is. Ik moet ook zeggen dat druk een relatief begrip is, aangezien geen van de paden erg druk zijn in Steamboat. Beren, elanden, vossen, elanden en bergleeuwen zijn allemaal gespot op Spring Creek. Deze hardloper en haar gangmaker liepen tijdens RRR Nike Internationalist Mens ooit een beerwelp in het donker tegen op mijl 70 ISH.

Prachtige Fish Creek! Als je dit gebied van de prachtige Fish Creek Falls niet hebt bezocht, maak dan een punt om dit te doen. De watervallen waren zelfs te zien op de originele Coors-bierblikjes! U kunt vanaf de parkeerplaats een halve mijl naar beneden wandelen en de watervallen zien. Fish Creek is een spectaculaire run met een mooie steile en technische start. De eerste 2-2,5 mijl van het pad is rotsachtig, geworteld en steil en kan ervoor zorgen dat de klim naar de bovenste watervallen veel langer lijkt. Onze Continental Divide Trail Run 16M en 50K beginnen bij Fish Creek. Als je een van die loopt, raad ik aan om wat energie te besparen tijdens de eerste klim naar de bovenste watervallen. Het pad verzacht een beetje na de tweede val en rolt, rustig singletrack helemaal Adidas Superstar Heren tot aan Long Lake, in totaal 6 mijl. Vanuit Long Lake kun je naar Rabbit Lake (onderdeel van de RRR50M) naar het Dumont-meer rennen, naar het skigebied op de Mountain View Trail gaan, of naar Summit Lake gaan en naar Spring Creek rennen. Die bieden allemaal lange runs van 16-26 mijl. Fish Creek is ook geweldig voor een 5 mijl uit en terug naar de Upper of second falls of een 12 mijl uit en terug naar Long Lake. Ik heb ietwat vaak beren gezien op dit gebied, maar ik heb gemerkt dat als je je eigen zaken bemoeit, ze dat liever doen. Mogelijkheden zijn er in overvloed voor elke manier van wildlife ontmoeting, hoewel ze meestal ongezien blijven. De onderkant van het pad tot de 2e waterval is het meest bereisde deel van het pad, dus verwacht een menigte Nike Air Pegasus 83 Damen toeristen. Daarna zul je eenzaamheid vinden tot aan Long Lake en verder. Fish Adidas Superstar Damen Creek is een betalend parkeerterrein en kost $ 5. Er zijn badkamers, een fontein en diverse uitkijkposten direct vanaf de parkeerplaats.