Races zoals deze in Schotland hebben een grote verantwoordelijkheid voor onze sport - in veel opzichten herdefini?ren ze deze door hardlopers uit te dagen op steeds dramatischer en slopend Nike Air Max Sequent 2 Damen terrein. Ze organiseren races in 's werelds meest unieke landschappen. Naast het vaststellen van nieuwe normen voor milieubeheer, sport (wo) manschap en internationale concurrentie, hebben ze de mogelijkheid om een ??internationale norm voor gendergelijkheid of voor voortdurende genderdiscriminatie vast te stellen. Ik prijs hen voor het luisteren naar de stemmen van de mensen en voor het feit dat het nooit te laat is om een ??fout recht te zetten.

Rechts, links, rechts, links, snijd (pas op voor de boomwortel, oh Nike Air Max 2017 Womens en mis die rots Nike Air Max 90 Femme niet!), Spring omhoog, rechts, links, rechts ... wiebel; snap; ineenstorting. Je ogen gaan open en plotseling lig je plat op je rug en staar je naar de ochtenddauw die van de den druipt die sterk en stabiel naast je staat. Je hoofd draait. Seconden voelen als minuten; Wat is er gebeurd, waar ben ik? Dan begint plotseling de pijn. Je enkel, de pijn. Een paar seconden eerder cre?erde je lichaam zijn eigen magische soundtrack als aanvulling op de ochtendvogels getiteld "Snap, Crackle, Pop".

Je kijkt naar links. Aha! Een losse steen. Verdomme die losse steen; Ze snappen je altijd. En zomaar breekt je hart - is het gebroken? Is het gewoon een verstuiking? Oh wacht ... Ik voel me goed omdat ik een bovenmenselijk immuun ben voor blessures. Ja dat is het! Blessures hebben geen invloed op mij! Ik zal opstaan ??... Ik zal rennen Nike Air Max Vision Femme ... Wat Adidas Superstar Womens dacht je van 20 mijl in plaats van 10? Oké rechtervoet, linkervoet en duw gewoon omhoog ... Oh, is dat pijn? Oh de pijn ... Loop een paar stappen, loop eraf, haal diep adem.

Het gevoel wordt intenser bij elke "afschudstap" en plotseling realiseer je je, die ultramarathon, die estafette, die langlaufrace die je gepland had. Weg. Je vriendschappen, je carrière die fysieke activiteit vereist. In de wacht. Deze dingen dames en heren herinneren ons eraan dat we iedereen graag menselijk willen zien. En wij, zoals alle andere mensen, zijn kwetsbaar en onze lichamelijkheid kan in een oogwenk worden ingenomen.

Het probleem ligt dan in het herstel. Letsel is normaal, vooral als je probeert een niet te stoppen kracht te zijn die elke trailuitdaging aanpakt die je kunt vinden. Trailrunners zijn een verbazingwekkende soort, maar een die Nike Air Max Command Mens gevoelig is voor chronisch letsel en opnieuw letsel. Waarom? We zijn prachtig sterke en gedreven wezens die door zoveel obstakels in het leven hebben gevochten, waaronder te horen krijgen dat we niet alleen in het bos moeten rennen of dat we geen bergen moeten beklimmen omdat we zeker zullen sterven. We hebben deze dingen gedaan, dus waarom kunnen we letsel niet opheffen? Was het maar zo simpel. Letsel is in feite iets waar we onze bovenmenselijke vrouw niet op kunnen gebruiken om het te laten verdwijnen en moet in plaats daarvan geduld oefenen, een steeds uitdagende vaardigheid. Naar je lichaam luisteren en de boodschap van voldoende kennen is genoeg.

Nu om mijn trailrunner-hoed af te doen en mijn fysiotherapeut-hoed op te zetten. Hoe weten we wanneer pijn en pijn iets is dat we kunnen doorzetten of game changers die je van Nike Air Max Command Mens je lopende avonturen zullen beroven? Het antwoord is complex en waarschijnlijk veel grijzer dan je zou verwachten. Het eerste waar je naar moet kijken, is wat er is gebeurd? Hebt u uw kilometers afgelegd en een begin van een blessure ervaren of gebeurde er iets krachtigs en acuut zoals hierboven beschreven? De oplossing voor de eerste kan eenvoudigweg zijn om terug te keren naar je vorige niveau of een periode van rust toe te kennen. De laatste zal waarschijnlijk beoordeling door een medische professional vereisen om ernstige pathologie uit te sluiten en zal dan een periode van rust en immobilisatie hebben om pijn en zwelling te verzachten.