Ik ben opgegroeid in een lopend gezin. Weekends werden doorgebracht met het laden van de stationwagen en het rijden naar een race of om te rennen in de woestijn, bergen of stranden van Californi?. Als volwassene breng ik het grootste deel van het jaar door met reizen of op de weg, en hardlopen is bijna altijd een constant onderdeel, zo niet het hele punt van elke reis. Hoewel ik het vaak als vanzelfsprekend beschouw dat reizen voor een race of hardloopavontuur "niet zo anders is" dan elke andere reis, heb ik een paar hacks ontwikkeld die zeer zeker zijn gericht op hardlopen. En omdat geheimen geen vrienden maken, ben ik verheugd om ze te delen met mijn Nike Air Max 2017 Donna mede-trailzussen!
1.Wasserij: Bij de zeldzame gelegenheid dat ik reis zonder plannen om te lopen, denk ik niet eens aan de kwestie van vuile kleren. Dat komt omdat de jeans die je meer dan eens draagt ??niets heeft aan de stankfactor van hardloopshorts, sportbeha's en sokken vermenigvuldigd met meerdere dagen (om nog maar te zwijgen van de extra lagen als het winter is). Ik reis altijd met vuilniszakken om vuile Adidas Superstar Herren kleren op te bergen en gescheiden te houden van schone. Doe je vuile hardloopschoenen ook in een vuilniszak. Om overpakken te voorkomen, ben ik zover dat ik mijn hardloopoutfits minimaal twee keer draag als ze niet doorweekt of te stinkend zijn. Ik draag ook Green Goo-castillezeep bij me en was mijn kleren in de gootsteen, zodat ze droog blijven hangen in de badkamer of zelfs in mijn auto.
2. Lady stuff: op lange roadtrips of meerdaagse Nike Cortez Herren hardloopavonturen kan timing frustrerend zijn als deze overeenkomt met die tijd van de maand. In plaats van het mijn plannen te laten verstoren, heb ik een arsenaal aan items bij me om ervoor te zorgen dat ik mijn speelgezicht bij deze gelegenheden heb: babydoekjes, extra toiletpapier, items voor vrouwelijke hygi?ne (de sporttampons in zakformaat zijn geweldig), ibuprofen of Midol, plastic zakken met Nike Air Max 95 Womens ritssluiting. Op meerdaagse hardloopavonturen berg ik mijn afval gewoon op in dubbele ritssluitingzakken.
3. Veiligheid: zorg altijd voor een spelplan en vertel iemand altijd waar je heen gaat en wanneer je verwacht terug te zijn. Vertrouw niet alleen op mobiele service voor navigatie (lees gemakkelijk topokaarten en wegenatlas '). Laat uw auto onderhouden voor grote reizen. Als je je om welke reden dan ook niet op je gemak voelt, blijf Nike Cortez Femme er dan niet gewoon bij - houd je hoofd erbij en blijf in beweging! Individueel reizen hoeft niet eng of intimiderend te zijn, maar het is altijd belangrijk om alert te blijven en eenvoudige veiligheidsmaatregelen te nemen.
4. Snacks: op een gegeven moment zullen de gemaksvoedselopties het gewoon niet halen of zullen niet beschikbaar zijn. Ik houd altijd het volgende bij de hand voor het toeslaan Nike Air Max 97 Mujer van onvermijdelijke honger na runnen: schokkerig rundvlees, fruit, notenboterpakketten, water, elektrolytmix. Ik vertrouwde ooit op cafe?nehoudende Gu om me wakker te houden tijdens een late nachtrit terwijl er honderden kilometers geen benzinestations of coffeeshops open waren - werkte als een charme. Als u klaar bent om te rennen, bent u zeker klaar voor een grote rit of reisdag.
5. Een geest van avontuur: onvermijdelijk zullen er onderweg hobbels zijn, zowel op het pad (duidelijk gepland) als tijdens het reizen. Terwijl ik mijn hoofd erbij houd, rol ik graag met onvoorziene gebeurtenissen als onderdeel van het "plezier" dat reist, versus thuis zitten en dezelfde oude shit doen. Soms betekende dit dat ik 12 uur achterin mijn Jeep moest rondhangen om een ??storm af te wachten, chocoladerepen te eten voor het avondeten (geen klachten) Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens en in een spijkerbroek te rennen. Flexibel leren zijn, zal uw reis uiteindelijk aangenamer maken, ongeacht het scenario en u zult er zeker een beter verhaal voor hebben.