Nu, natuurlijk, Nike Air Max Command Femme is een hardloper in Manhattan misschien niet super bezorgd over het lot van een nationaal monument in het westen: een afgelegen plek waar ze misschien nooit zullen rennen. Maar luister naar me. Als er een voorgestelde vermindering van de paden in Central Park was, zou ik daar commentaar op geven? Ik woon niet in New York City en ben dat ook nooit van plan, maar ik wed dat ik daar commentaar op zou geven alsof mijn leven ervan afhangt. Waarom? Omdat ik weet dat veel van mijn New Yorker hardlopers afhankelijk zijn van die paden en paden. Ze zijn hardlopers, net als ik en als hun achtertuin werd bedreigd, ben ik het hun verplicht om een ??paar ogenblikken te besteden aan mijn voorstel voor twee cent.

Lopers, we hebben kracht in aantallen. We moeten ons verenigen in deze tijd van tumult voor onze openbare landen. Of we nu in Adidas Zx 750 Damen de uiterste uithoeken van het land wonen, in een stad met miljoenen mensen, of in het hart van San Juan County, Utah, we moeten denken aan de miljoenen hardlopers die er net als wij uitkomen. Of we nu op wegen, op fietspaden of op ruige paden lopen, we zijn allemaal hardlopers. We zijn allemaal afhankelijk van onze unieke stamping.

Dus als de paden van sommige hardlopers in gevaar zouden komen te worden verkocht aan particuliere winningsbedrijven of als de aloude routes van sommige hardlopers het risico lopen te worden getekend door ontwikkeling of vervuiling door mijnbouwactiviteiten, zouden we dan samenwerken en de hardlooproutes van die hardlopers beschermen? Ik hoop het echt. Ik hoop echt dat we de tijd zullen nemen om commentaar te geven op een door de president aangestelde beoordeling van hardlopers, onder vele andere Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen volkeren en landen.

Als je niet genoeg reden kunt vinden om iets te zeggen over de beoordeling van het nationale monument, denk dan aan je goede vrienden of familie die lopen. De kans is groot dat je lopers kent in de volgende staten:

Arizona, Californi?, Colorado, Idaho, Maine, Montana, Nevada, New Mexico, Oregon, Utah.

Vraag het aan uw hardlopers die in deze gebieden wonen en kijk wat zij vinden van de voorgestelde nationale monumentenverminderingen. Weten ze zelfs van hen?

We rennen allemaal om zoveel redenen. Het maakt niet uit waarom we rennen, maar dat we kunnen rennen, toch?

De volgende keer dat een publieke commentaarperiode begint, hoop ik dat meer van de miljoenen en miljoenen hardlopers tien minuten nodig hebben om over het probleem te lezen. En neem dan nog een minuut om een ??opmerking te schrijven voor onze gekozen functionarissen. We vertrouwen op hardlopen en democratie vertrouwt op ons.

Pertinente timing! Neem deel en deel deze enquête over trailrunning en milieuproblemen. Hoe meer Trail Sisters-respondenten we kunnen krijgen, hoe beter! [Opmerking redactie: enquête is nu gesloten.]

Met de zomer voor de deur is het tijd om je epische trailavonturen te plannen. Nu dat we al alle dingen hebben overwogen die je moet overwegen voordat je je aanmeldt voor je zomerraces, laten we je in de oren klinken over alle dingen die je kunt doen, exclusief race slabbetjes. Namelijk meerdaagse trailavonturen voor al jullie ultralopers!

Ten eerste, wat is precies een meerdaags trailavontuur? Het hangt allemaal af van hoe je het bekijkt. Voor sommige van je snellere hardlopers is het gewoon een heel lange run. Voor degenen onder ons die achtervolgen, is het snel Nike Cortez Mujer backpacken [fastpacking, als je wilt]. Alle Pacific Northwest-paden waar we het over hebben, vallen in beide categorie?n. Het gaat niet om het pad dat je raakt, maar hoe je het pad raakt.