Allereerst willen we iedereen bedanken die een aanvraag heeft ingediend voor de Trail Run Adventure Grant gepresenteerd door Trail Sisters, Under Armour en CamelBak. We hadden in totaal 271 inzendingen en het was op zijn zachtst gezegd moeilijk om het te beperken tot 6 awardees. Elke applicatie had een unieke missie en reden waarom het een fenomenaal trailrun-avontuur zou zijn ... we wensen genoeg subsidies voor iedereen. Voor degenen die niet zijn geselecteerd, hopen we dat je nog steeds je avontuur zult voortzetten, Nike Air Max 720 Damen omdat het een levensveranderende ervaring kan zijn, of gewoon gewoon wat je nodig hebt om je passie voor het genieten van het buitenleven te Nike Air Max Command Mens vervullen.

Mijn moeder wordt dit jaar 73. Een van de dingen die we allebei leuk vinden, is hardlopen. Mijn moeder heeft de marathonafstand afgelegd en we deelden een weg half bij de Grand Tetons. Ze heeft nog nooit in de bergen gelopen en ik zou graag willen dat dit ons avontuur wordt. Een moeder-dochterreis van enigszins epische proporties. De locatie zou Mount St. Helens zijn, want deze is iconisch in onze staat. We zouden een tweedaagse lopende verkenning van het gebied gaan doen, inclusief delen van de Loowit Trail.

Alyssa is al sinds haar klein meisje bezig met sporten. Ze groeide op met voetballen en lokale wegraces met haar vader. Op 19-jarige leeftijd begon Alyssa met ultrarennen Nike Air Max Command Mens en op 20-jarige leeftijd nam hij deel aan Ironman-races.

Alyssa is nu 33 en een professionele triatleet. Ze heeft 30 Ironmans voltooid, en meer Nike Roshe Run Damen dan 45 marathons en ultra-marathons. Hoewel ze van Ironmans houdt, heeft Alyssa een sterke nieuwsgierigheid naar andere soorten avonturen. Alyssa zegt: "Ik heb altijd een meerdaags wandelavontuur op mijn lijst met" to-do's "gehad, maar het waren inspanningen van mijn coach en ik had gedacht dat we ons zouden uitstellen totdat ik met pensioen ging uit de triatlon. Na vorig seizoen begon ik echter meer na te denken over het belang van "waarom niet nu?"

Afgelopen herfst ging Alyssa een week naar Vermont om een ??bekende route te verkennen. Ze belde haar coach om te zeggen: 'Ik weet het echt niet. Het is een grote investering voor iets waarvan ik niet weet dat ik het kan doen. "De coach van Nike Air Pegasus 83 Hombre Alyssa antwoordde:" Als het enige dat u niet weet het enige is dat u tegenhoudt, doen we het. ”

?“Sommige avonturen hebben onstuimige stemmen Nike Air Max 270 Femme die door de canyons van de ziel galmen en sommige roepen zachtjes, en krijgen geleidelijk je aandacht. De Grand Canyon Rim-to-Rim samen vorig jaar besturen was een van die luide, echo-y avontuurlijke stemmen. Als Midwesterners spreekt het ijzig gladde landschap van ons Grote Merengebied vaak in die rustige avontuurlijke toon. Na meer dan tien jaar wonen op een steenworp afstand van het minst bezochte Nationaal Park in de VS, besloten Megan en ik uiteindelijk te luisteren naar dat waterige gefluister van Isle Royale. De laatste tijd zijn onze trailavonturen verschoven van alleen georganiseerde evenementen en trainingsruns in nabijgelegen parken naar hardlopen als reismotivatie om nieuwe en verder weg gelegen natuurlijke plekken te verkennen. Na het bekijken van de FKT-fora zagen we dat de 42,2 mijl lange Greenstone Ridge Nike Roshe Run Womens Trail die langs de ruggengraat van Isle Royale loopt, geen FKT-poging van vrouwen heeft gemeld. Dus besloten we om de 3,5 uur durende veerboot van Copper Harbor, Michigan naar Isle Royale te nemen, de Greenstone Ridge Trail te volgen met minimale fastpacking-uitrusting, kamp en een parallel pad terug te wandelen. ”