Langs de veiligheidslijnen gebruik ik een app met de naam Road ID. Hiermee kunt u een tijd kiezen voor hoe lang u wilt rennen en een contact kiezen om te waarschuwen. Wanneer je de timer start terwijl je begint te rennen, stuurt hij een bericht naar je gekozen contact met de melding dat je op weg bent om te rennen, en stuurt hij ook een bericht als je klaar bent. Als het op een bepaald moment tijdens de run detecteert (via uw telefoon) dat u vijf minuten niet actief bent, stuurt het Nike Air Max 90 Damen een noodwaarschuwing naar uw contactpersoon. Hoe cool is technologie jongens ?! Dus als je tijdens het rennen een poep pauze neemt en een paar stilzit Nike Tanjun Dames (ik weet dat het lopers gebeurt), zorg er dan voor dat het noodbericht niet naar je contactpersoon wordt gestuurd, anders krijg je misschien een bezorgd telefoontje!

En we kunnen voeding niet vergeten. We weten allemaal dat onze eetlust die van een baby-dinosaurus wordt bij het loggen van enkele serieuze kilometers. Mij ??gevoed houden is in het algemeen vrij belangrijk (hallo hangry), maar vooral tijdens marathontraining! Wanneer we in een stad of zelfs een kleinere stad zijn en de supermarktopties zijn genoeg - geen probleem. Alle verse vegetarische pasta, bessen voor eiwitmoothies en bruine rijst van mijn dromen. Maar hoe zit het als we ons op een meer verlaten plek bevinden en ik uitgehongerd ben? Dit is wanneer vooruit plannen Nike Air Huarache Damen cruciaal is. Natuurlijk hebben we altijd eten, maar eten en echt VOEDSEL hebben om een ??hongerige hardloper te voeden zijn twee verschillende dingen. Mijn favoriete keukenapparaat om op de hoogte te blijven van mijn tankspel is de vriezer! Je kunt vrijwel alles van tevoren koken, goed invriezen en opwarmen als het tijd is om te eten. Met zoete aardappel zalm pasteitjes vooraf gemaakt dan bevroor te worden gebruikt om koolhydraten te laden de nacht voordat een woestijnrace in Texas in het midden van nergens was briljant.

Als je merkt dat je op reis bent en niet precies de middelen hebt om een ??hele maaltijd te koken en in te vriezen, kan het meenemen van eiwitpoeder een levensredder zijn! Je kunt kleine reispakketten van je favoriete eiwitmerk kopen en deze bij de hand hebben om na een run toe te voegen aan melk of water wanneer je in de knel zit! Het is misschien geen mooi zalmgerecht compleet met voorgerecht, maar het zal je op zijn Nike Cortez Herren minst tegenhouden en helpen bij het herstel.

De belangrijkste tip die ik kan bieden voor het raken van de stoep of het vuil tijdens het reizen, is om elke situatie te omarmen die op je pad komt. Ga met de stroom mee! Ik weet hoe belangrijk racetraining voor jou is, beste toegewijde hardloper, maar het is niet ALLEMAAL waar het leven om draait. Soms kun je die run gewoon niet krijgen, en het is oke. Vergeet niet om jezelf gratie te geven en weet dat morgen een nieuwe dag is. Ren de mijl die je in en uit het pad bent!

Ja, het leven waar ik in elk aspect van droom, kost wat extra werk. Ik merk misschien dat ik mijn Asics aan het rijgen ben, gewoon om heen en weer te rennen naast semi's of letterlijk in cirkels, zo nu en dan, maar een nieuwe PR pakken en weten dat je er voor hebt getraind terwijl ik alle ruwe schoonheid van deze wereld verken, maakt het ZO de moeite waard.

De gewoonte van liefde snijdt door verwarring en strompelt uit moeilijkheden. Het herinnert zich de weg, zelfs wanneer het, voor een verbijsterd moment, de reden van www.paragraphen-lounge.de zijn vergeet, en het pad is het enige dat telt. - Eudora Welty "A Worn Path"

Ik train voor honderd miler, wat me veel tijd geeft op de paden voor contemplatie. Het zorgt er ook voor dat, hoewel ik veel (en heel veel) plezierige kilometers heb, sommige een pure strijd zijn. Ik woon in Arizona, en als je al sinds 4 uur op bent, 5 of meer uren hardloopt en de temperaturen voorbij 110 zijn, is het zo ongeveer een gegeven dat Adidas Superstar Hombre je op grind loopt. Het was tijdens een van die laatste uren hardlopen dat het bovenstaande citaat opdook uit het Engels op de middelbare school, waarvan ik zeker ben dat ze mevrouw Ackerman trots zou maken.