Jag kommer att vara uppriktig h?r - min inkorg ?r en slags katastrof och det ?r en stor k?lla till stress. Jag ?lskar att h?ra fr?n l?sarna och l?ser i allm?nhet varje e-postmeddelande som kommer in i min inkorg, men att svara har blivit allt sv?rare n?r e-postvolymen har ?kat. N?r jag f?rs?ker balansera att spendera tid med min familj (jag har en fru och tre sm? barn), skriver blogginl?gg, k?r (s? jag kan testa produkter jag granskar), arbetar p? kliniken och svarar p? e-post tenderar det senare att bli kort shrift. ?ven om jag f?rs?ker g?ra mitt b?sta f?r att svara p? e-postmeddelanden kan det ibland g? veckor innan jag f?r chansen att ta itu med min inkorg. Ibland Amari Cooper Jersey f?rsvinner meddelanden fr?n den f?rsta sidan i min inkorg f?r evigt i Gmail-avgrunden (tyv?rr, Jim Kelly Jersey oftare ?n jag vill erk?nna) .Jag ?r en sucker f?r en bra uth?llighetsidrottshistoria, och oftare ?n inte, n?r det inneb?r m?nniskor som visar otrolig uth?llighet, jag brukar bli lite k?nslom?ssig (t?nk NOVA Marathon Challenge eller Spirit of Marathon). F?rra dagen publicerade en v?n till mig p? dailymile en l?nk till ett podcast-avsnitt fr?n WYNCs Radiolab som ber?ttade flera historier om m?nniskor som testade gr?nserna f?r m?nniskans m?nskliga kropp, b?de fysiska och mentala. Jag skulle ljuga om jag inte medgav att jag blev lite kv?vad n?r jag lyssnade p? detta. H?r ?r avsnittbeskrivningen fr?n Radiolab: s webbplats: ”Jad och Robert pratar med tv? Travis Kelce Jersey Ironman-konkurrenter, Julie Moss och Wendy Ingraham f?r att ta reda p? hur de g?r vad de g?www.andreleijdekker.nl r. Fysiolog Dr. David Jones ber?ttar hur vi lurar r?sten i huvudet som s?ger att du ?r utmattad. www.rbrucewalker.com Sedan f?ljer vi tv? m?n, Patrick Autissier och Jure Robic, n?r de cyklar ?ver hela landet s? fort de kan i ett galet lopp som heter The Ride Across America. Producenten Lulu Miller ger oss sin ber?ttelse och New York Times-f?rfattaren Daniel Coyle leder oss genom processen f?r fysisk och mental nedbrytning av RAAM-konkurrenter. ”“ Hj?lp en ny f?r?lder !!! Som pappa till en nyf?dd letar jag efter f?rslag p? hur man kan hantera tr?ning med en baby i huset fr?n dem som har g?tt igenom det (mamma r?d ville ocks?!). Jag skulle g?rna h?ra idéer fr?n er alla om detta. Om du har f?rslag (f?r b?de mamma och pappa) kan du l?mna dem som en kommentar h?r, eller Discount New England Patriots Jerseyskicka ett meddelande till mig. ”Jag tr?nade till mitt f?rsta maraton med en nyf?dd i Julian Edelman Jersey huset och var bara tvungen att resa upp innan n?gon annan var vaken och l?gg i milen; detta betydde n?gra riktigt tidiga morgnar. Jag tr?nade inte som jag g?r nu, men jag skulle st? upp klockan 05:00, s?tta en k?rning, komma tillbaka och duscha och sedan g? tillbaka till s?ngen medan min man stod upp och redo f?r arbete. Joggingvagnen hj?lpte ocks?. Och ibland skulle jag beh?va l?mna f?r en k?rning medan en av dem gr?t - det var tufft, men min man skulle alltid s?ga att de hade det bra n?r jag var borta. Det gav dem en m?jlighet att binda. Jag var hemma med dem hela dagen och jag beh?vde pausen. Jag tror att det hj?lpte mig att vara mycket mer t?lamod och balanserad. Det kommer att kr?va mycket engagemang. S?tt dig ner med din fru och kartl?gga NFL Jerseys Black Friday din dag och hitta dessa fritider och best?m n?r det ?r den b?sta tiden f?r dig att tr?na Nike Air Max 95 Dames utan att orsaka n?gon besv?r. Du m?ste g?ra det b?sta av den fria timmen. Eller, som Paul sa, suga upp det och st? extra tidigt s? att du f?r tid till din tr?ning och resten av dagen f?r det viktigaste i ditt liv ... familj. Vi har en 3-?ring som g?r p? daghem. F?rra ?ret och en del av detta ?r var jag den enda f?raren s? jag var tvungen att k?ra alla, vilket gav mig mycket lite tid att g?ra mycket. Dagen var all rusning ... s? jag valde att springa under min lunchtime. Ibland skulle jag samordna en nattl?pning med min fru. Nu k?r min fru oss till daghem och arbete och l?mnar mig utan bil, och v?ntar p? att hon ska h?mtas i en timme efter jobbet, s? ist?llet f?r att sitta och v?nta, springer jag under den timmen. Som jag sa,. du m?ste g?ra Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer det b?sta av varje ledigt ?gonblick du f?r under dagen .. och att ha en f?rst?elig hustru hj?lper Nike Air Huarache Womens ocks?, men kom ih?g att f?rst?elsesdelen fungerar b?da v?garna .. ??