En v?n p? Twitter skickade ut en anteckning ig?r med fr?gan om n?gon hade provat flaskan i bilden till v?nster, Hydrapak Gel Bot. Uppenbarligen till?ter denna flaska dig att lagra b?de v?tskor och gel i en enhet (ser ut som att gelén g?r i den inre rosa / r?da kapseln), vilket kan g?ra fukt och br?nslet p? spr?ng (eller p? en cykel) lite bekv?mare. Min enda fr?ga ?r hur man h?ller vattnet kallt, men gelén ?r tillr?ckligt varm s? att det rinner fr?n Nike Air Max Classic BW Womens munstycket - jag antar att vattningen av gelerna lite kan fungera. Jag skulle vara intresserad av att h?ra om n?gon har Nike Air Max 90 Homme provat Gel Bot och vad deras tankar ?r. ”Anledningen till att jag verkligen b?rjade springa var f?r meditativa ?ndam?l. Jag Adidas Superstar Femme skulle v?lja n?got problem i huvudet n?r jag springer. Inte i syfte att l?sa det, utan f?r att f? det att studsa d?r inne. Som n?r du s?ger att du kommer att sova p? det; Jag t?nker springa p? det. Sedan faller en l?sning ut vid n?gon tidpunkt senare. ”Tanken p? att m?nniskor ska springa med en mer mellanfot / framfoten strejke verkar ha tagit fast grepp i vissa delar av det l?pande samh?llet. ?ven om fr?gan om sl?ende mellanfots / framf?tter verkligen ?r en mer effektiv l?pstil, eller mindre troligt att det kommer att leda till skador ?n sl?r h?l, f?rblir ?ppen (enligt min mening har vetenskapen Nike Air Max 90 Dames Roze inte helt besvarat detta ?nnu), t?vlar f?r att s?tta ut mer "minimalistiska" skor som h?vdar att underl?tta denna www.matthieugranier.fr typ av fotsp?r. En av de nyaste "midfoot-forefoot" skorna ?r Saucony Kinvara. Jag har inte sett Kinvara personligen, men Saucony Nike Air Max 90 Mens har konstruerat skon f?r att ha en relativt liten h?l-till-t?-droppe (skillnaden i mellansulah?jd mellan h?len och framfoten) vilket skulle hj?lpa de som vill experimentera med en mer mellanfot -F?r l?vstil. Med det sagt s? verkar det som om Kinvara faktiskt kommer att ha en n?got tjockare framfota ?n de flesta tr?nare (som vanligtvis ?r cirka 12 mm) - detta kan vara en avkoppling f?r vissa h?rdk?rniga minimalistiska l?pare som gillar att vara n?rmare marken i sina skor , men kanske tilltalar dem som letar efter ett billigare alternativ till att springa i skor som de som gjorts av Newton www.harmonieverquin.fr (jag gjorde en fr?ga & fr?ga om midfoot / framfots med Newton Running's Ian Adamson h?r). Trots att den ?r mindre h?l, Nike Air Max 2017 Femme ser Kinavas mellansula fortfarande ganska kylig ut (se produktfoton ovan och nedan), vilket ocks? ?r rynkade av minimalistiska l?pare. Skon ?r dock v?ldigt l?tt (7,7 oz), ser ut att vara mycket andningsbar och klassificeras som en neutral l?ttviktstrenare. S? ?ven om Kinvara inte riktigt ?r minimalistisk i stil med Vibram Fivefingers, ser det ut att vara en f?rb?ttring p? vissa s?tt j?mf?rt med en mer traditionellt konstruerad l?parskor (mindre h?l-t? sl?pp, l?tt, etc.). Intressant nog ?r f?rhandsgranskningen p? Running Warehouse-bloggen f?resl?r att Kinvara kan vara Sauconons svar p? Brooks Launch, som f?r n?rvarande ?r en av mina favoritskor hela tiden (du kan l?sa min Brooks Launch-recension h?r). Jag skulle Nike Air Vapormax Femme vara h?rt pressad f?r att kalla Launch en minimalistisk eller midfots / framfotssko, eller till och med en direkt konkurrent Nike Air Max 90 Femme till Kinvara - den v?ger under 10 oz, men den har fortfarande en 11 mm h?l-till-t? droppe (22 mm h?l / 11 mm framf?r foten enligt Brooks) och ?r f?rmodligen den minst minimalistiska skon som jag k?r i regelbundet (men det minskar inte min mycket gynnsamma ?sikt om det - Lanseringen tog mig till en maraton PR i Disney!). Med det sagt, om Kinvara klarar sig s? bra som Lanseringen g?r f?r mig (Kinvara ?r l?ttare och har ett l?gre h?l-t?-f?rh?llande, Lanseringen har en tunnare framfot p? 11 mm), d? ?r Saucony-fansen f?r en behandling. Jag n?mnde ovan, mitt f?rsta steg ?r att den h?r skon ?r mer som ett billigare alternativ till Newtons - det skulle vara intressant att prova dem och se hur de k?nner sig i j?mf?relse Nike Air Max 2017 Mens (jag har ett par Newton Sir Isaacs som jag anv?nder sparsamt - kunde inte f?r inte en bra k?nsla f?r dem). Jag har k?rt Nike Air Max 90 Femme Rose i Saucony-skor tidigare med gynnsamma intryck (jag sprang mitt halvmaraton PR i ett par nu v?l slitna, out-of-rotation Saucony Fastwitch 2-?kare)