Vetenskapliga artiklar fr?n Nike Air Max Command Dames prim?rlitteraturen kan ofta vara torra och riktigt sv?ra att l?sa, men i slut?ndan ?r de k?llan till mycket av den information som g?r till b?cker som publiceras f?r mer allm?nna Nike Air Max 720 Femme publik. Jag hoppas b?rja l?gga till n?gra inl?gg / podcast-avsnitt d?r jag tar en viss artikelartikel relaterad till att k?ra och f?rs?ker destillera den p? ett mer allm?nt och tillg?ngligt s?tt. Jag har n?gra i ?tanke redan, s? f?rv?ntar mig att se ?tminstone n?gra av dessa komma ut under de kommande m?naderna. N?r jag f?rst startade den h?r bloggen var den till stor del personlig. Jag pratade om min familj, min l?pning osv. Jag verkar ha kommit bort fr?n det lite p? senare tid, och mer Nike Air Max 90 Femme av den typen av material lindras p? Twitter och dailymile i dag. Jag skulle vilja komma tillbaka till att skriva mer personliga inl?gg som den h?r d? och d?, och jag skulle Nike Air Max 720 Dames g?rna vilja h?ra om folk gillar att l?sa den h?r typen av saker. L?t mig veta! Huruvida n?got av ovanst?ende intr?ffar beror till stor del p? hur s?mnen fortskrider f?r min nyf?dda son (kolla in mitt nya Runblogger Podcast-avsnitt f?r detaljer om barnet!). Jag brukar fungera b?st p? natten, men p? sistone har jag tillbringat de flesta av mina kv?llar med barnet, vilket inneb?r att utstationeringstiden har varit mer of?ruts?gbar, s? jag f?rv?ntar mig fullt ut att en grad av opportunism kommer att beh?va kvarst? n?r det g?ller denna blogg! Ibland kan n?gra enkla bilder och videor tala volymer. Som en del av mina sista f?rel?sningar i min ?vningsfysiologikurs www.rbrucewalker.com under denna termin diskuterade jag det aktuella l?get i USA ang?ende fysisk aktivitet, fetma och f?rh?llandet mellan var och en av dessa till sjukdomstrender (jag fokuserade Nike Air Vapormax Damen fr?mst p? hj?rtsjukdomar ). Bilden som jag m?lade f?r mina elever var inte snygg - ta en titt p? informationen nedan, och jag tror att du kommer att h?lla med dig. Som n?gon som l?r sig om de positiva h?lsof?rdelarna med tr?ning, men som ocks? har sett f?rsta hand dessa f?rdelar f?r mina egna organ, dessa kartor ber?r mig mycket. Det verkar ganska tydligt att de minst fysiskt aktiva omr?dena i landet ocks? ?r de mest ?verviktiga och mest ben?gna till diabetes och d?d av hj?rtsjukdomar. Det finns verkligen socioekonomiska faktorer h?r som komplicerar saker, men dessa data ?r fortfarande ?vertygande. Det ?r av denna anledning som jag uppmuntrar alla som l?ser Nike Internationalist Womens detta att vara en f?respr?kare f?r tr?ning. Ge ett positivt exempel f?r dina familjer, dina grannar och ditt samh?lle genom att bli aktiv - det kommer att gynna dig och det NFL Jerseys Cyber Monday kommer att gynna dem. ?ven om det ?r s? litet som att sn?ra ett par skor och g? ut genom d?rren f?r en promenad, har vi alla f?rm?gan att vara de positiva exemplen som detta land beh?ver. Var det exemplet. F?r n?gra veckor sedan postade jag en slow motion-video av Ryan Hall fr?n Boston Marathon 2010 som togs av ett par av mina studenter (tack Erin och Daniella!). De gick ner till Newton p? Marathon m?ndag f?r att titta p? och filma delar av loppet, och n?r det visar sig lyckades de f?nga en fantastisk Amari Cooper Jersey l?ngsam film av ungef?r de f?rsta 1000 l?parna som passerade n?ra maratonens 17 mil. Nedan visas ett klipp som visar l?ngsam film av de f?rsta sex m?n som passerade Adidas Ultra Boost Womens vid den punkt d?r de var stationerade. Videon filmades med 300 bilder per sekund med en Casio Exilim EX-F1 digital kamera (du kan l?sa min ?versikt ?ver Casio EX-F1 h?r om Nike Roshe Run Femme du ?r intresserad av tekniken), s? det ?r sant h?g hastighet video. Nu g?r jag inga p?st?enden om att jag ?r expert p? att driva biomekanik, men jag har spenderat otaliga timmar under de senaste m?naderna med att analysera l?ngsam r?relse av fotsp?r (?ver 1500 av dem!) f?r ett projekt jag har arbetat med med n?gra av mina studenter. Som ni ser med dessa videor, ?ven vid 300 fps kan det ibland vara sv?rt att klassificera mycket gr?nsfall, och att g?ra det med en vanlig kamera vid 30 fps skulle Nike Air Max Classic BW Womens vara n?ra om?jligt - det ?r d?rf?r jag tvekar att lita p? m?nga av videorna av eliter som jag ser publicerade p? webbplatser som YouTube.