Laten we het hebben over hardloopshorts! Ze zijn een goede keuze voor elke hardloper die er is, dus laten we bespreken hoe we de beste optie voor jou kunnen vinden en wat je op de paden doet. Als het gaat om een ??hardloopbroek, hebben we ze nodig om twee dingen te doen - je tush bedekt houden en je dijen schurenvrij houden. Natuurlijk bieden ze ons ook geweldige voordelen, zoals zakken, verschillende pasvormen en een verscheidenheid aan loshangende inzetstukken.
We droegen deze shorts op de paden van de Colorado Rockies en de kloven van New Mexico. Dit betekent dat we hebben moeten zien hoe ze bewegen bij lagere temperaturen en de felle zon. Hieronder vindt u gedetailleerde recensies voor elk paar shorts Nike Air Pegasus 83 Mujer met een grafiek om ze aan de onderkant te vergelijken en te contrasteren.
De Arc'teryx Lyra short is ontworpen met synthetisch materiaal om ademend vermogen te bieden voor je trailruns, perfect voor al die momenten waarop je je volledige bewegingsbereik nodig hebt. De Ourea-stof is ongelooflijk lichtgewicht en sneldrogend en gesneden in een ontwerp dat de luchtcirculatie bevordert.
Hoewel de Lyra-shorts geen volledige gesplitste short bieden, hebben ze wel een cut-split op elke pijp waardoor je meer bewegingsvrijheid hebt zonder de ruk aan materiaal te voelen. Wanneer je deze shorts op pad draagt, zul je comfortabel en zonder schuren zijn!
De lange damesslipjes van de konijnenvrouwenhertogen zijn ontworpen met een brede, comfortabele tailleband, ingebouwde slip en een bredere beenopening. De shorts zijn gemaakt van zacht, ademend Nike Air Max Command Damen materiaal met een ritsvak aan de achterkant van de tailleband.
De lange broek van lady duke is comfortabel en blijft goed zitten terwijl je op pad bent. De zak in de tailleband is net groot genoeg om je sleutels / kaarten of een paar kleine snacks in te bewaren.
Bijna precies twee jaar geleden was ik op deze paden - ik liep mijn eerste ultramarathon sinds de geboorte van mijn dochter zestien maanden eerder. Ik was nog steeds aan het "terugspringen" vanaf mijn derde zwangerschap en was opgewonden om een ??vriend tag mee te hebben voor haar allereerste ultra - de Napa Valley 50k. "Het zal leuk zijn," zei ik. "Het is echt maar een paar mijlen meer dan een marathon", zei ik Nike Air Pegasus 83 Damen bemoedigend over een van onze trainingsruns. Ik heb die dag een paar lessen geleerd. Vooral om er zeker van te zijn om de details van de beoogde koers nauwkeurig www.microgreffedecheveux.fr te onderzoeken, want je kunt op de dag van de race ontdekken dat je naast het afleggen van 30+ mijl ook ongeveer 9000 voet klimt (en daalt). Oops! Het is gemakkelijk om die dingen over het hoofd te zien wanneer u zich eindelijk gemotiveerd en opgewonden voelt over het afvinken van enkele grote kilometers met een vriend. Les geleerd.
Ondanks dat we bijna als laatste over de finish kwamen, hebben we in feite een prachtige dag gehad. Rennen door de palissades, het vermijden van gif-eik terwijl we onze weg naar de top van Mt. St. Helena ... "Is dit echt een spoor?", Vroegen we ons hardop in antwoord op een enkel spoor dat nauwelijks 6 centimeter breed was. We lachten Nike Air Max 270 Herren (maniakaal) terwijl we rotswanden opsloegen, energie al besteed met bijna tweederde van "rennen" over. Mijn schoen splitste zich op een bepaald punt in de beginfase Nike Air Max 180 Dames van de race, maar nogmaals, we lachten dit gewoon af en gingen door.
Op ongeveer tien mijl, de koers overgangen naar vuurwegen die gestaag hun weg kronkelen naar de top. In sommige opzichten was dit een welkome onderbreking van de technische aspecten van die vroege kilometers, maar naarmate de dag vorderde vanwege de hitte en het totale gebrek aan schaduw, maakte dit gedeelte net zo uitdagend als het vorige. En net als de mieren, bleven we marcheren. Met elke mijl voltooid, zong ik voor mezelf in delirium "En een andere naar beneden, een andere naar beneden, een andere bijt het stof." We trokken elkaar omhoog en vervolgens weer naar beneden. Ik merkte dat ik steeds vaker Nike Air Max 95 Donna tegen mijn vriend zei: "Ik zweer dat niet alle 50k DIT moeilijk zijn." Het was een prima, zij het moeilijk dag, inderdaad.