In het weekend heb ik contact gezocht met enkele FitFluential-mensen en wederzijdse Twitter-volgers om de verjaardag van één Miss Wild Things RUN Free te vieren (let op het tweede onderstrepingsteken). De Nike Air Max Command Mens reactie was geweldig en ik weet dat ik enkele zeer belangrijke mensen heb gemist die graag hadden willen meedoen. Mijn excuses, ik probeerde iedereen te bereiken, maar deed mijn best. Gelukkig leven we in een wereld van blogreacties en veel mensen maakten van de gelegenheid gebruik om hun goede wensen en goede moed daar te uiten. Loop gerust rond en bekijk de geweldige opkomst.

Tegen het einde van deze video maak ik een paar willekeurige opmerkingen over het proberen mijn formulier te corrigeren. Het heeft weinig zin en mijn excuses. Houd er rekening mee dat ik net 6:28 mijl heb Nike Air Max 2017 Dames gelopen, dus mijn hersenen zijn waarschijnlijk gebakken. Wat ik (zonder succes) probeerde over te brengen, was dat speedwork je kan helpen met je hardloopvorm. Het is een beetje onmogelijk - maar ik weet zeker dat je het kunt proberen - om aanvallen te volgen Nike Tanjun Mujer als je sprint. Dit geeft je de mogelijkheid om te zien hoe het voelt om te rennen wanneer je hiel niet tegen de grond slaat. Ik probeer momenteel over te stappen van een schoen met hoge stabiliteit naar een meer neutrale schoen ... vandaar de uitdrukking "baby stapt in de richting van hardlopen als Scott Jurek."

Dus ik heb mijn nerdy nieuwe trainers en net op tijd lijkt het. Ik ging naar Runners Need waar ze je renden en vertragen om te laten zien hoe je voet de vloer raakt.
Mijn voeten landden in een vreemde hoek die eruitzag alsof het mijn enkels zou breken. Dus de vrouw die me Nike Internationalist Mujer beoordeelde, schreef me deze schoonheden voor die, toen ze me de beelden liet zien van hoe ik erin rende, mijn probleem hadden opgelost.

Nieuw uitgerust met mijn rennende voorraad, dacht ik dat ik zou proberen op de weg te rennen, dus op zaterdagochtend zette ik mijn nieuwe trainers op klaar om op de stoepen van Zuidwest-Londen te beuken.

Oh jee. Niemand vertelde me dat rennen op de weg veel moeilijker is dan rennen op een loopband. Ik slaagde erin wat alleen een 'shuffle' rond het park kan worden genoemd voordat ik naar huis hinkte nadat ik 2,5 km had afgelegd. Nou, ik ben een kwart Nike Air Pegasus 83 Donna van de weg daarheen (exclusief de big-ass hill).