Nogle produkter kr?ver omfattende brug og testning, inden de foretager en formel gennemgang, Nike Air Max 90 Femme mens Nike Air Max 270 Dames andre blot skal bruges én gang for at bekr?fte, at de lever op til, hvad de h?vder at g?re. Hydrapak Gel Bot falder i sidstn?vnte kategori. Jeg st?dte oprindeligt p? Gel Bot, da en ven stillede et sp?rgsm?l om det p? Twitter for en uges tid siden. Jeg var fascineret, s? jeg offentliggjorde et kort preview-indl?g p? Gel Bot, og folkene p? Hydrapak kom i kontakt med mig og tilb?d en gratis pr?ve til formelt at gennemg? (tak fyre!). Der er generelt ikke meget, du kan sige om et vand flaske - hvis de er behagelige at transportere, og du kan drikke effektivt fra dem p? flugt, opn?r de mere eller mindre det, de skal. Hvad der g?r Hydrapak Gel Bot unik og nyskabende er, at den ikke bare f?rer vand. Ud over 20 oz v?ske (de laver ogs? en st?rre 24 oz flaske) har Gel Bot ogs? et indvendigt kammer, der kan fyldes med energigel (det er Nike Air Max 90 Womens den www.philshotton.co.uk r?de cylinder Nike Air Vapormax Femme p? billedet ovenfor og til venstre) - alts?, du kan b?de hydrere og br?ndstof op fra samme sted!. ?rsagen til, at Gel Bot oprindeligt appellerede til mig, er fordi jeg hader at b?re gelpakker, n?r jeg l?ber. Ud over at skulle finde et sted at s?tte dem, resulterer handlingen med at rive dem ?bent og spise dem som regel i, at mine h?nder bliver til en klistret rod, hvilket praktisk taget er umuligt at h?ndtere, medmindre du ogs? b?rer vand og er villig til give noget op til oprydningen. I l?bssituationer har jeg tyet til at b?re sm? engangsgelflasker (rejseshampoflasker fra Target), hvor jeg blander geler med lidt vand for at g?re dem lettere at indtage - dette fungerer for mig i et maraton, men er ikke ideel til lange tr?ningsk?rsler, hvor jeg normalt foretr?kker at b?re en h?ndholdt vandflaske. Hydrapak Gel Bot-tud /www.matthieugranier.fr  Nike Air Max 90 Hombre Azul l?g (til Nike Air Max 720 Femme venstre) og gelkammer med stemplet (til h?jre). Gel Bot l?ser dette problem, fordi det giver mig mulighed for at b?re b?de vand og gel ét sted, og ja, det fungerer. F?r en 10 miler for et par dage siden indl?ste jeg Gel Bot's gelkammer (se ovenst?ende billede - indeholder ca. 3 oz gel) omtrent halvvejs med Carb BOOM! banan-fersken gel (jeg har en stor flaske gel - tak @petfxr! - hvilket g?r det lettere at fylde end at bruge individuelle pakker), tilsatte derefter lidt vand for at tynde den ud. Jeg skubbede patronsstemplet op lidt, indtil blandingen var i niveau med toppen af ??patronen og bankede den ned i l?get (se video nedenfor for en demonstration af p?fyldningsmekanismen). Dern?st fyldte jeg flasken med lidt is og vand og skruede l?get p?. Meget let og ikke noget rod. Den m?de, som Gel Bot-tuden fungerer p?, er, at n?r Nike Air Max Classic BW Dames den skubbes www.tamarastein.co.uk ned, f?r du gel, n?r du suger eller klemmer (f? dit sind ud af rennen, tak!). N?r du tr?kker tuden op, leverer den kun vand. Det er en nem switch, og mekanismen fungerer godt. Tuden er gummieret, hvilket er min foretrukne art og er meget let at drikke fra p? flugt. Gelmekanismen fungerede ogs? godt, med den eneste ulempe, at jeg spiste det alt for hurtigt - tilsyneladende fik jeg mere gel pr. Sug, end jeg inds? (jeg ville virkelig ?nske, at der var en mindre eufemistisk m?de at skrive dette p?). Ud over flasken , Hydrapak sendte en h?ndholdt rem med Gel Bot - Jeg er ikke sikker p?, om dette er inkluderet, hvis du k?ber det i en butik, men det er meget grundl?ggende og har ikke en lomme eller sp?ndestrop (disse er essentielle for mig i en h?ndholdt flaskerem). Jeg valgte at bruge en Nathan-h?ndholdt stropp, som jeg allerede Nike Air Max 95 Dames ejede, Nike Air Max 95 Femmeog som havde en lomme til min mobiltelefon og en sp?ndende stropp - den passede perfekt til Gel Bot. Et andet punkt er, at h?tten til Gel Bot ogs? passer perfekt til et par andre flasker, som jeg ejer, s? det er t?nkeligt, at du kan udveksle den med flasker i forskellige st?rrelser, hvis du tilf?ldigvis har nogle, der fungerer med det (og hvilken l?ber g?r ikke ' Jeg har cirka 20 flasker, der ligger omkring ???). En sidste note om oprydning. Jeg har l?st et par anmeldelser af Gel Bot, hvor folk har klaget over, at de glemte at reng?re gelkammeret, og det blev mugret. Jeg betragter dette som operat?rfejl, og jeg havde ?rligt ingen problemer med at rense minen efter k?rslen ved at adskille og skylle noget vand gennem det. Intet problem.