Altijd een om op de hoogte te zijn van de laatste trends, vind ik mezelf op de bandwagon die www.hurtadoquesada.es grotendeels wordt bezet door liberale democraten in die zin dat ik net een enorme U-bocht heb uitgevoerd. (Dat is een beetje Britse politieke humor voor mijn verwarde overzeese lezers.) Zoals je waarschijnlijk uit de titel kunt raden, heeft mijn zesstrooks, verkeer-stoppende U-bocht me een volledig ingeschreven lid van een lopende gezien Nike Air Max 90 Womens club.
Ik heb een paar keer geschreven over hoe ik geen lid wil worden van een hardloopclub (hier en hier bijvoorbeeld) en dat, hoewel ik het voordeel ervan kan zien, ik denk niet dat ze bij mijn passen persoonlijkheid. Nou, ik heb me misschien vergist.
Het is voor mij de eerste dagen in deze dappere nieuwe wereld die ik ben binnengekomen, dus ik zal je over een paar weken een volledig overwogen oordeel geven - maar hier zijn mijn eerste gedachten en redenen voor de 180.
Spiegel
Vorige maand liep ik een halve marathon met een vriend die sneller was dan ik en hij stemde ermee in me naar mijn doeltijd te tempo. Hij had halverwege een probleem met zijn been, maar rondkijkend vond hij al snel iemand van zijn plaatselijke hardloopclub die op een vergelijkbare tijd mikte. Nadat zijn vriend had ingestemd om mij aan hem te laten taggen Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme en naar mij uit te kijken, viel mijn vriend terug. Ik had nooit eerder een race met iemand anders gelopen, maar deze twee hebben me echt geholpen aan mijn PB. Dit zette me aan het denken ...
Ik ben van plan nog een marathon te doen, misschien niet in de komende maanden of zelfs volgend jaar, maar ik zal er nog een doen. En ik wil het sneller doen dan mijn eerste - minstens 31 minuten sneller. Dat is een grote vraag en ik denk dat ik wat hulp en advies nodig heb. Er is een schat aan informatie en aanmoediging in boeken, tijdschriften en online voor hardlopers, veel ervan heeft mijn reis van de bank naar het voltooien van mijn eerste marathon ge?nformeerd. Ik ben eigenlijk blijven hangen aan deze informatie en heb hem overal gebruikt waar ik hem kon vinden - en dus lijkt het goed dat ik het traditionele thuis van informatie www.alchemycornwall.co.uk en advies voor hardlopers, de hardloopclub, omarm. ZOOO ...
Manoeuvre Vorige week ging ik mee, schudde een paar handen en betaalde mijn subs. Ze zijn een vriendelijke, enge groep mensen die graag rennen. Ik ben nu een paar sessies geweest en, net als mijn racen, sta ik midden in het peloton als het op tempo aankomt. Ik vind het heel leuk om Nike Air Max 2017 Mujer hier te zijn - de motivatie om te weten dat ik niet de traagste ben met de drive om iemand voor me te hebben om te proberen te vangen, zal mijn snelheid zeker verbeteren. Bekijk deze ruimte voor een hele reeks nieuwe PB's in 2011!
Als het gezegde sub-4 of bust is? Nou, ik ben gepakt. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben meer dan blij met mijn PR. In feite was het een PR van 15 minuten en dat is een ENORM deel van de tijd om een ??marathon af te scheren ... vooral als je de laatste 6 mijl hebt Adidas Yeezy Boost 350 Dames 'kapotgemaakt'.
Hier is waar het begint.
Mijn doel was om minder dan 4 uur te finishen tijdens de Two Cities Marathon van afgelopen weekend in Fresno. Het was een vlakke en snelle koers die optimaal was voor het instellen van een PR. Gedurende het grootste deel van mijn training heb ik troost gevonden in mijn tempo van 8: 30-9 minuten, Adidas Ultra Boost Mujer waarbij een aantal van mijn tijden dichter bij lagere 8 minuten mijlen lag. De strategie was om te beginnen tussen de 3:45 en 4:00 pacers en zo lang als ik kon 8:30 te houden, en daarna 9-9: 30 minuten mijlen te verlichten zodra ik me moe begon te voelen. Ik begin altijd snel en ik ben geen consistent of negatief gesplitst soort racer. Ik speelde in het 'type' van hardloper die ik ben. Ga ermee akkoord.