For at besvare spørgsmålet foreslog onkel Will igen, Nike Air Max 2015 Damen "Hvad er der i et navn?" Jeg tror, ??at hvor Will er nu, ville han være enig. Et navn er kritisk i alle ting, især når det kommer til at oprette Adidas Neo Womens din online branding-strategi. Will har måske ikke forstået nuancerne p?internettet, men han ville bestemt have fortalt dig, at han ikke kunne have skrevet sit mesterværk, "Romeo & Juliet", hvis et af deres navne havde været "Brown."
Humor til side, tænAdidas Tubular Damen k grundigt over det navn, du beslutter at bruge. Du opretter ikke bare et navn. Du opretter en arv, der vil leve langt ud over den dag, du vælger dit navn.
Når det kommer til produktnavne, skal du vælge et navn, der symboliserer, hvad produktet kan gøre s?meget som muligt. Mennesker er ogs?visuelle. S?vælg et produktnavn, Nike Air Force 1 Donna der tænker p?en løsning, som folk leder efter. Et simpelt eksempel er forrudeviskeren. Hvad gør en forrude-visker? Det aftørrer forruder fra Nike Air Max Ld Zero Femme regnen, ikke? S?hvis du opretter et produkt, der beskærer øjenbrynene, kan du kalde det øjenbrynstrimmeren. Måske vil du tænke p?et klodere navn. Men hvis du ikke gør det, er det undertiden bedst at holde Nike Air Max 1 Dames det enkelt.
For at lykkes med erhvervslivet skal du komme ind i køberens sind. Tænk over, hvilke søgetermer de ville bruge til at finde dit produkt, dit brand og dine tjenester, når de søger online efter din id? Basér derefter din navnesøgning p?det.
Glem ikke at bruge dine søgeord, men vælg nøgleord, der har hyppige søgninger. Du kan finde disse oplysninger ved hjælp af Googles Nike Air Zoom Pegasus 32 Womenssøgeordsværktøj til søgeord eller et andet værktøj, der viser resultaterne af månedlige søgninger.