Wie doet het opnieuw in de maand september? Zoals je ziet, vind ik het leuk om een ??uitdagend doel te stellen. Het punt is voor mij om een ??doel te stellen dat binnen handbereik ligt, maar wat extra inspanning en toewijding zal vereisen. Ik gebruik de hash # endofsummer200 in sommige van mijn Nike Air Max 270 Mens tweets en moedig je aan om mee te doen. De zomer eindigt op 22 september, dus laten we doorlopen tot het einde van de zomer.
Wil je iets doen voor een goed doel, maar wil je niet naar het sponsorformulier reiken? Wees niet bang. Samsung vraagt ??u om slechts een Nike Cortez Hombre mijl (of meer) te rennen. Voor elke mijl die u rent, zullen ze £ 1 doneren aan goede doelen.
In het VK gaat dat geld naar Kids ’Company, een echt geweldig goed doel dat enkele van de meest kwetsbare kinderen en jongeren van het VK ondersteunt. De app is gratis, Samsung doneert het geld, je kunt niet eerlijker zeggen dan dat.
Je maakt een avatar met je gezicht, deelt je kilometers via Facebook, komt (vrijwel) samen met je vrienden en maakt een team.
De app werkt op Android-telefoons (sorry iPhone-gebruikers) en werkt via GPS om uw kilometers bij te houden. U hoeft Nike Air Pegasus 83 Herenniet in het VK te zijn: 20 landen doen mee en het ingezamelde geld gaat naar lokale goede doelen. Dus zet je trainers op of stap op je fiets en Samsung zal geven.
Het is een leuke cursus die altijd een ongelooflijke swag voor de finisher heeft. Twee van mijn favoriete Adidas Zx 700 Dames hardloopshirts zijn afkomstig van deze race en ik heb een paar keer een PR op de baan gezet. Ze delen ook recyclebare waterflessen uit, wat een geweldige manier is om "groen" te denken als het gaat om hoe hardlopers een race eindigen. Met de finish direct naast de baai in de buurt van Ghirardelli Square, is het bijna essentieel.
Ze organiseren ook een concert na de race: Grapes of Rock Festival met Bret Michaels in het Fort Mason Festival Pavilion - op loopafstand van de baan. Kom op, je bent een hardloper, je kunt er naartoe lopen. Bekijk hier de details, maar wanneer u zich registreert, is er een kortingsoptie op tickets. Het moet leuk zijn en als je van wijn houdt, moeten er een aantal geweldige opties zijn om te proeven.
Dus wie gaat er mee op reis voor de Golden Gate en wil achteraf met een glas wijn proosten en 'Adidas Superstar Mujer Every Rose Has It's Thorn' zingen alsof het ons niets kan schelen?
Vernieuw de BBC-weerpagina alles wat je wilt in de raceweek, maar dit gaat niets veranderen. Geloof me, ik heb het geprobeerd. Het was een lange treinreis van Londen naar Edinburgh voor de marathon en ik was niet van plan om een ??beetje zon en 24 graden hitte me te laten stoppen om het de moeite waard te maken en een PB te krijgen. Bovendien had ik op Twitter de onsterfelijke woorden "Sub 4 of bust" uitgesproken.
Edinburgh + mijl + 233
Je kunt echter wel voorbereid zijn op warm weer, dus ik had een heel koele pet gekocht en mezelf overgoten met P20 zonnebrandcrème. Oh en ik ging weg voor vier maanden en rende rond in 30+ graden hitte (ik had dat helemaal gepland).
De marathon van Edinburgh had een interessante duel startsituatie gaande, wat betekende dat ik, Nike Air Vapormax Mujer terwijl ik in de voorste pen van de tweede start zat, de startlijn kon zien terwijl we stonden te wachten. De omroeper vertelde ons dat een 78-jarige vrouw haar eerste marathon met ons zou lopen, waarop de menigte lopers applaudisseerde.
9:07 mijl was aan de orde van de dag om rond te komen in minder dan 4 uur. De eerste paar kilometers voelden goed. De Achilles-problemen die ik had gehad, leken te zijn verdwenen dankzij een extreme versmalling van slechts vier korte runs in de afgelopen drie weken en mijn benen voelden vrij fris aan.