Gistermorgen ging ik mee naar de ‘Train To Run’ -klasse van de Nike Training Club (NTC) - en vandaag heb ik de pijnlijke spieren om het te bewijzen. Dijen, buik en borst gingen allemaal goed.

Deze NTC-klasse is ontworpen voor hardlopers Asics Gel Lyte 3 Donna en gericht op oefeningen om kracht en stabiliteit voor hardlopen te helpen opbouwen. Voor mij is hardlopen een kans om te ontspannen en dus is solo gaan over het algemeen zoals ik het leuk vind - maar als het gaat om krachttraining en dergelijke, heb ik een behoorlijk grote trap op de achterkant nodig om het voor elkaar te krijgen. En Nike zorgde voor die kick.

Gil, onze trainer voor de sessie, heeft ons op de proef gesteld met push-ups met parachute, burpees, squats en meer. Een uur lang stopten we niet met bewegen en werkten behoorlijk zweet. Het introduceerde me een paar nieuwe bewegingen die ik zal proberen om er een gewoonte van te maken - ik beloof Gil.

De sessies zijn volledig gratis, je hoeft alleen een klas te vinden die dicht bij je in de buurt is. En als je niet in de buurt van een woont, kun je alle oefeningen van Nike-Air-Max-95-Damen-c-79_80.html de iPhone-app krijgen - handig voor het uitbreken van een paar oefeningen aan het einde van een run.

Na de race ontmoette ik Andrea weer en haar vriendin Lily. We praatten over hoe onze races verliepen (ze liepen de LV-helft in netkousen en korsetten - en je dacht dat mijn run zwaar was?). Ik was blij wat eten in me te krijgen, maar was niet zo hongerig als ik dacht dat ik zou zijn ... hoewel ik 2 stukjes pizza en een halve sandwich gooide. Het pizza ding was niet opzettelijk. Ik eet eigenlijk niet zoveel pizza, maar ik denk dat het een thema voor de dag was.

Aan het einde van de nacht heb ik geen bommenwerperspak aangetrokken en om middernacht naar een geweldig afterparty gegaan of een club of bar geslagen ... het was terug naar het hotel voor een broodnodige douche en wat slaap in Nike Air Vapormax Herren een comfortabel bed. Dat klopt ... Ik feest in Vegas als een rockster. HA!

De volgende ochtend bewoog ik me beter dan ik dacht. Mijn voeten waren zacht en hadden wat kleine blaasproblemen, maar niets ernstigs. Ik denk dat ik verwachtte dat ik rond zou lopen als een zombie, maar ik liep slapvrij en kon trappen lopen (op en neer) als een kampioen. Trouwens, ik beschouw dat als een overwinning. Ik heb een aantal vrienden kunnen ontmoeten die nog in Vegas waren en het is altijd geweldig om bekende en nieuwe gezichten te zien.

Al met al was het de perfecte manier om mijn 2013-jaar als Rock'n Roll Roll-ambassadeur af te sluiten. Ik had me oorspronkelijk aangemeld om alle 5 races in Californi? te lopen en liep twee keer weg met het instellen van een PR op de 1/2 marathon. Daarna groeide het uit naar de grote finale met nog 2 races en Nike Air Max 2017 Damen ik bereikte iets dat slechts 79 andere lopers eindigden: loop 2 RnR-evenementen, in 2 steden, op 1 dag. Het heeft ons zelfs in de offici?le Rock ’n’ Roll SA2LV Eregalerij gebracht.

Speciale schreeuw en dank aan iedereen op sociale media die me eerder goede wensen heeft gestuurd, steun tijdens en daarna felicitaties. Omdat ik dit weekend alle berichten en likes en shares kon lezen, had ik echt het gevoel dat we dit samen hardlopen deden. Ik kan de geweldige connecties die ik heb gemaakt door hardlopen en sociaal niet geloven. Het is echt geweldig. Dank je. Ik ben continu ge?nspireerd en gemotiveerd.