Hier is een blik op een zaterdag. Als u tussen middernacht en ongeveer Nike Air Max 1 Damen 7 uur 's ochtends een kijkje neemt, zijn er enkele knipogen van activiteit. Dat betekent dat er wat rusteloze slaap aan de gang was. Ik denk dat Adidas Superstar Femme rond 3 uur, ofwel de First Lady opstond en ik haar moest vasthouden om in slaap te vallen, of ik moest naar de badkamer. LOL. Ik weet het niet meer, maar er is iets gebeurd. De rest van de dag is redelijk gevuld met activiteit gedurende de dag - een goede combinatie van zitten en opstaan. Ik kreeg ook een rit van 10,5 mijl om 2 uur. De rest van de dag is een goed patroon van gemengde activiteit.
Laten we hieronder een dag bekijken in het midden van de week waarin ik ging hardlopen (LINKS) versus toen ik dat niet deed (RECHTS). Het is duidelijk dat wanneer je een run uit mijn dag verwijdert, mijn activiteitsniveau aanzienlijk daalt. Hoewel, er zijn meer kennisgevingen op de dag dat Nike Internationalist Damen ik DID liep versus toen ik dat niet deed. Twee daarvan gebeurden echter toen ik 's avonds laat aan het bloggen was - ja, ik blijf soms tot middernacht Nike Air Max Thea Mujer op de computer.
adidas was niet precies verlegen over hoe goed ze dit product vinden. Wekenlang hadden ze ons verteld om een ??schoen te verwachten die 'het hardlopen zou revolutioneren'. Dat is een groot gesprek daar. Toen ze bij de productlancering kwamen, stuurden ze twee hele grote pistolen weg die iets van het rennen weten. Yohan Blake en Haile Gebrselassie kwamen naar buiten ter ondersteuning van de schoen.
Gebrselassie, wiens eigen marathonwereldrecord gevestigd was in een adidas-schoen, wees er snel op dat, ja, adidas hem sponsor en daarom zou je verwachten dat hij zegt dat het goed is, maar dat hij eerlijk zou zijn naar zijn mening. En die zeer hoog aangeschreven mening Nike Air Vapormax Dames was dat toen hij de schoenen voor het eerst probeerde, hij dacht: "Wo, welk wereldrecord kan hierin worden gedaan?"
Misschien komen sommige van de beste marathonlopers ter wereld aan het begin van de Marathon van Londen in april erachter. Wilson Kipsang uit Kenia zal blijkbaar een nog ongeziene adiZero Boost dragen om de snelle koers te volgen die in het verleden zoveel marathonwereldrecords heeft opgeleverd.
Maar hoe zit het met je gemiddelde middenklasse? Het is onwaarschijnlijk dat we binnenkort wereldrecords zullen breken, maar een beetje hulp bij een nieuwe PB zou leuk zijn. adidas stuurde me een paar om uit te proberen, waarschijnlijk gehoord dat ik zo ongeveer in het midden Nike Internationalist Mujer van de roedel zat als het mogelijk is om te krijgen.
Veel gepraat over het revolutionaire karakter van de schoen is gericht op de zool - maar net Nike Air Pegasus 83 Femme buiten de doos viel mijn aandacht op het bovenwerk. Het gebied boven de teen is anders dan elke hardloopschoen die ik heb geprobeerd - in plaats van een gaas is het een gladde, rekbare stof. Het maakt de schoen extreem comfortabel, maar voelt nog steeds ondersteunend aan.
Toen ik de schoen voor het eerst opzette, voelde de zool een beetje rommelig onder mijn voeten, zoals ik had verwacht - een beetje zoals lopen op het materiaal dat ze gebruiken rond kinderspeelplaatsen - niet zacht maar een duidelijk gevoel van geven. Ik had een clubloop gepland, dus ging ik met een groep lopers op weg voor een tempo van 8 mijl.