De LCC zegt: “Sinds de eerste ontwerpen voor de Expressweg van 2 naar voren werden gebracht, hebben we herhaaldelijk vertelde de burgemeester dat deze route - zogenaamd opgezet om meer Londenaren fietsen te stimuleren - niet in slaagt om ergens te komen in de buurt van het verstrekken van een veilig of comfortabel fietsroute .”

Op maandagochtend, slechts Adidas Zx 700 Damen enkele dagen na de protestrit, werd een andere fietser vermoord. Een derde dood in drie weken. Opnieuw verpletterd door een vrachtwagen. Dit keer in Holborn op een straat die geen speciale ruimte heeft om te fietsen. Een andere fietsen blogger beschrijft hoe dit zou kunnen zijn vermeden als fietsen mochten een nabijgelegen busbaan gebruiken.

Gisteravond kwamen opnieuw Londense fietsers bijeen om te protesteren tegen de omstandigheden waarin we moeten fietsen. Om de burgemeester en de Londense raden op te merken en te vragen: ‘hoeveel doden zullen er vallen voordat er iets wordt gedaan?’

LCC chief executive Adidas Superstar Womens Ashok Sinha zei: “Drie Londenaren zijn inmiddels gedood in drie weken, allemaal op drukke wegen die geen aparte ruimte voor fietsen te bieden.

“Burgemeester Boris Johnson moet snelle en ingrijpende maatregelen te nemen Nike Air Max 720 Mujerom onze straten herontwerpen om ze veilig en uitnodigend om te fietsen te maken. Het bewijs is duidelijk: als de burgemeester dringende maatregelen niet neemt, dan zal meer Londenaren onnodig sterven fietsen op onze straten van de stad “.

We ontmoetten elkaar op Russell Square en fietsten langs de plaats van het incident. 2.500 fietsers verenigd in het willen veiligere wegen en hun respect te betuigen aan de fietser gedood op maandag. Hipsters, de lycra, die op ligfietsen of fietsen huren, iedereen verbonden door fietsen. Het maakte me trots om lid te zijn van de LCC en trots om te fietsen.

Soms kan een weekend Nike Air Max Command Herren je gewoon verrassen. Op zaterdag, ontmoette ik met een paar vrienden tot 22 mijl lopen in San Francisco. Wij troffen boven met een derde vriend rond mijl 10 en deden een goed lus cursus rond de stad. Toen alles was gezegd en gedaan, we eindigden met een totaal van 21 mijl en dat klonk prima met ons. Wordt omringd door geweldige vrienden, sommigen zouden zeggen gek, we gesproken over wat onze plannen waren voor zondag. Een paar leden van onze run bemanning sprak over een 40-mijl fietsen en ik had al ingeschreven voor de Baai aan Brekers 12K de volgende ochtend. Ja, we zijn niet de normale hardloopgroep, ik weet het.

Zaterdagavond legde ik mijn uitrusting neer voor een routine Instagram-opname. Ik was echt niet zeker wat ik anders zou gaan dragen dan mijn rode Pro Compression-sokken en mijn rode Saucony Kinvara 4s met enkele vleugels ..Nike Cortez Damen . dus de onderste helft was tenminste bedekt. Ik besloot om mijn Project november (SF stam) overhemd schommelen omdat de cursus gaat Hayes Hill en verleden Alamo Square, waar NP ontmoet woensdagochtend.

Mijn benen voelden best goed zondagochtend, hoewel ik voelde een beetje slaperig van back-to-back 04:00 wake-up calls. De start werd uitgesteld een beetje, maar het gaf me wat extra tijd te rekken en ervoor zorgen dat ik was los en klaar om te gaan. Mijn oorspronkelijke doel was 7 minuten mijl, maar dat was voordat ik had herinnerde ik liep 20+ de dag voordien. Ik besloot het op gevoel te nemen, maar probeer snel te blijven.