Een paar dagen geleden plaatste ik een bericht over Nike Air Vapormax Dames een nieuwe lijn "zero-drop" -schoenen die binnenkort door GoLite Footwear worden ge?ntroduceerd ("zero-drop" betekent geen hiellift, dus de hiel en voorvoet zitten Nike Air Max 270 Dames in hetzelfde vlak als de voorvoet in de schoen). Deze schoenen, met wat GoLite "BareTech Technology" noemt, hebben een aantal ontwerpkenmerken die aantrekkelijk zijn voor minimalistische hardlopers, waaronder de eerder genoemde zero-drop zool (zie mijn vorige GoLite-post voor meer informatie). Na een beetje onderzoek en wat hulp van een lezer (bedankt Charlie T.!), ontdekte ik dat GoLite Footwear net op de weg van mij hier in NH was gevestigd, dus nam ik contact met hen op om meer informatie over de line-up te vragen. Een vertegenwoordiger van GoLite nam snel contact met me op met een paar stockfoto's en een persbericht waarin een hele reeks nieuwe schoenen in de BareTech-serie werd beschreven. Ze bood ook aan om me een testpaar te sturen, dat ik ergens in juli zou moeten ontvangen (houd het in de gaten!). Op basis van het grote Nike Air VaporMax Mujer aantal schoenen in de komende BareTech-serie, is het duidelijk dat GoLite gelooft in de waarde van een zero-drop-schoen, en dat ze meer doen dan alleen het water testen met een Nike Air Max 2017 Femme enkel model om te zien of het verkoopt. Hier zijn de details van enkele schoenen in de nieuwe GoLite Lineup. De Tara Lite heeft de beste aspecten van het Tarahumara-sandaal en voegt de bescherming, stabiliteit en tractie-voordelen van onze Klasse I trailrunners toe. Het resultaat is een hybride schoen met een lichtgewicht bovenwerk van mesh "second skin" en een interne "sandaal" string. Ons unieke sluitsysteem biedt een verstelbare pasvorm en veiligheid op de bovenkant. Dit ontwerp biedt veiligheid en energie-effici?ntie door overmatige voetbewegingen te voorkomen. En met de BareTech neutrale hak kunnen hardlopers genieten van alle voordelen van rennen op blote Nike Air Max 270 Femme voeten en de uitzonderlijke stabiliteit en bescherming van ons Soft Against the Ground-platform om op elk terrein te werken. Onze nieuwste BareTech-buitenzool is ge?nspireerd Adidas Superstar Dames op de zwaartekracht tartende "tractie" van gekko's. De kleine nokken gemaakt met Gripstick-rubber repliceren de kleine haartjes op de voeten van een gekko die oppervlaktecontact en wrijving cre?ren. De Sol Lite is de nieuwste toevoeging aan onze hoogwaardige reisschoenlijn. We gebruiken onze ongelooflijk lichte BareTech-buitenzool die de hele dag door comfort en stabiliteit biedt. Met een bovenste combinatie van ballistisch gaas en premium nubuckleer en onze Soft Against the Ground-technologie in de buitenzool, is de Sol Lite robuust, comfortabel en luxueus. ”De Cruise Lite is onze dames reisschoen. Gebouwd op ons ultramoderne BareTech-technologieplatform is een Nike Air Max 90 Womens Pink ballistisch ripstop nylon-bovenwerk met beschermende teen- en hielranden. Dit alles vertaalt zich in een lichtgewicht harde reis- en vrijetijdsschoen die even comfortabel www.aadkruiswijk.nl is tijdens een sprint of een wandeling ... overal ter wereld. De Satel Lite is verfijning en prestaties op zijn best. De BareTech-buitenzool met een combo premium nubuck en canvas bovenwerk brengen de twee werelden van buitenprestaties en indoor verfijning perfect samen. Lichtgewicht en waterdicht, de Satel Lite kan door het terrein navigeren in zowel de bewoonde wereld als de meest meedogenloze wildernis. Ik was onlangs in de bibliotheek met mijn dochter (een frequente activiteit in deze familie!), En kwam het boek 'The Naked tegen' Olympische Spelen 'van Tony Perrottet. De hoes (zie foto links) bevatte wat leek op een oud schilderij van een groep naakte Griekse Nike Air Max 2017 Femme hardlopers (meer hierover hieronder) in ogenschijnlijk moderne hardloopschoenen (nog steeds niet zeker wat daarmee aan de hand is), maar ik was ge?ntrigeerd en besloten Nike Air Max 270 Dames om het boek mee naar huis te nemen. Ik las het na ongeveer een week en het was best leuk. De Naked Olympics is in feite een zeer leesbaar historisch verslag van hoe het was om daadwerkelijk naar het Olympische festival in het oude Griekenland te gaan. Het beschrijft hoe het was om zowel toeschouwer als atleet te zijn, en gaat gedetailleerd in op de verschillende evenementen die de Oude Olympische Spelen omvatten. Hoewel mijn eerste interesse in dit boek was om te zien wat de auteur te zeggen had over de hardloopevenementen, vond ik het hele boek erg leuk en vol interessante weetjes over de spellen. Onder andere ik