De GoLite Amp Lite wordt door GoLite gefactureerd als "Alles wat u nodig hebt in Nike Air Max 95 Femmeeen trailrunner op afstand: prestaties, lichtgewicht en bescherming en duurzaamheid. Het Amp Lite-bovenwerk heeft ook een TPE-zadel dat je voet op zijn plaats houdt, zelfs op het moeilijkste terrein. "Dit is de schoen die ik hopelijk later deze zomer zal uitproberen - ik kijk er naar uit!" Ontworpen om de ligamenten visueel weer te geven en pezen in de voet, de aanzienlijk minimale Flash Lite is de droom van de blote voeten loper: alle voordelen Nike Air Max 90 Mujer van blote voeten,Adidas Superstar Womens  maar met superieure tractie, bescherming en stabiliteit. Je verbruikt minder energie en vermindert slijtage aan je gewrichten. ”Op basis van de volgende beschrijving van de Tara Lite uit een persbericht, is het vrij duidelijk dat GoLite zich bewust is van de invloed die Christopher McDougall's boek“ Born to Run ”heeft heeft gehad in de hardloopgemeenschap: “De Tara Lite Nike Air Max Classic BW Femme neemt de beste aspecten van het Tarahumara-sandaal en voegt de bescherming, stabiliteit en tractie-voordelen van onze Klasse I trailrunners toe. Het resultaat is een hybride schoen met een lichtgewicht bovenwerk van mesh "second skin" en een interne "sandaal" string. Ons unieke sluitsysteem biedt een verstelbare pasvorm en veiligheid op de bovenkant. Dit ontwerp biedt veiligheid en energie-effici?ntie door overmatige voetbewegingen te voorkomen. En met de BareTech neutrale hak kunnen hardlopers genieten van alle voordelen van rennen op blote voeten en de Nike Air Max 90 Uomo uitzonderlijke stabiliteit en bescherming van ons Soft Against the Ground-platform om op elk terrein te werken. Onze nieuwste BareTech-buitenzool is ge?nspireerd op de zwaartekracht tartende "tractie" van gekko's. De kleine nokken gemaakt met Gripstick-rubber repliceren de Adidas Superstar Femme kleine haartjes op de voeten van een gekko die contact met het oppervlak en wrijving cre?ren. De Tara Lite is een echte trailraceschoen voor de topsporter. ”De Sol Lite is de nieuwste toevoeging aan onze hoogwaardige reisschoen lijn. We gebruiken onze ongelooflijk lichte BareTech-buitenzool die de hele dag door comfort en stabiliteit biedt. Met een bovenste combinatie van ballistisch gaas en premium nubuckleer en onze Soft Against the Ground-technologie in de buitenzool is de Sol Lite robuust, comfortabel en luxueus. Een geavanceerde Fast Packer met onze BareTech-technologie die speciaal is ontworpen voor vrouwen. Met behulp van een uniek ontworpen zool die de voeten, enkels en heupen van een vrouw goed uitlijnt, biedt de Spark Lite de topsporter onge?venaarde www.tamarastein.co.uk prestaties als geen andere schoen in zijn klasse. De Cruise Lite is Nike Air VaporMax Dam onze reisschoen voor dames. Gebouwd op ons ultramoderne BareTech-technologieplatform is een ballistisch ripstop nylon-bovenwerk met beschermende teen- en hielranden. Dit alles vertaalt zich in een lichtgewicht harde reis- en vrijetijdsschoen die even comfortabel is tijdens een sprint of een wandeling ... overal ter wereld. De Satel Adidas Superstar Dam Lite is verfijning en prestaties op zijn best. De BareTech-buitenzool met een combo premium nubuck en canvas bovenwerk brengen de twee werelden van buitenprestaties en indoor verfijning perfect samen. De Satel Lite is lichtgewicht en waterdicht en kan door het terrein navigeren in zowel de bewoonde wereld als de meest meedogenloze wildernis. Jam Lite is GoLite's flip-flop. Het is ook ge?nspireerd op de Tarahumara-stammen van Mexico en is gebouwd op onze nieuwste BareTech Gecko-buitenzool met een verstelbare riem aan de bovenkant. Deze casual sandaal biedt geweldig comfort en prestaties. Ik was onlangs in de bibliotheek met mijn dochter (een frequente activiteit in deze familie!), En kwam het boek "The Naked Olympics" van Tony Perrottet tegen. De hoes (zie foto links) bevatte Adidas Ultra Boost Damen wat leek op een oud schilderij van een groep naakte Griekse hardlopers (meer hierover hieronder) in ogenschijnlijk moderne hardloopschoenen (nog steeds niet zeker wat daarmee aan de hand is), maar ik was ge?ntrigeerd en besloten om het boek mee naar huis te nemen. Ik las het na ongeveer een week en het was best leuk. De Naked Olympics is in feite een zeer leesbaar historisch verslag van hoe het was om daadwerkelijk naar het Olympische festival in het oude Griekenland te gaan. Het beschrijft hoe het was om zowel toeschouwer als atleet te zijn, en gaat gedetailleerd in op de verschillende evenementen die de Oude Olympische Spelen omvatten. Hoewel mijn eerste interesse in dit boek was om te zien wat de auteur te zeggen had over de Nike Air Max 270 Womens hardloopevenementen, vond ik het hele boek erg leuk en vol interessante weetjes over de spellen. Onder andere,