Ik passeerde de finish in 19:45 (op dit moment onofficieel), dat iets minder dan een minuut langzamer is dan mijn PR, maar in de hitte en op de heuvels was ik meer dan Nike Air Max 95 Dames tevreden met de tijd. Het feit dat ik zo dicht bij de prof eindigde, bewees genoeg dat dit een moeilijke koers was en dat ik een goede race had gelopen. De coach eindigde als derde en ik raakte uiteindelijk cool met hem en een andere plaatselijke hardloper. We hebben een geweldige chat gehad over allerlei dingen - hij blijkt ook een wetenschappelijk professor te zijn, en hij nodigde me uit om later deze Nike Air Max 90 Dam zomer te komen helpen in een lopende kliniek (erg enthousiast hierover, en hoop dat het werkt!). Ik kreeg ook een positieve beoordeling van de Clarence DeMar Marathon van een volleerde plaatselijke vrouwelijke hardloper - dit is misschien mijn keuze voor de herfst. We hebben onze prijzen geaccepteerd en ik ben nu de trotse eigenaar van mijn eerste medaille op de tweede plaats ooit! Toegegeven, het was een kleine race en de meeste Nike Air Max 90 Damen lokale bewoners waren er niet (het gaat erom wie er op een bepaalde dag verschijnt als het gaat om kleine races), maar ik zal een podiumfinish vieren wanneer ik er een kan binnensluipen Ondanks alle positieve dingen die uit deze race kwamen, kan ik niet anders dan een beetje teleurgesteld te zijn dat ik de voorsprong niet vasthield en de winst naar huis bracht. Toen ik het huis verliet voor de race, vroeg www.tamarastein.co.uk mijn zoon me, zoals altijd, of ik vandaag zou gaan winnen. Mijn gebruikelijke reactie is om te lachen en te zeggen dat ik mijn best zal doen, en dat is het enige dat telt. Ik ontmoette daarna de familie in de stad en ik wilde mijn jongen wanhopig vertellen dat ik heb gewonnen. Nadat ik hem echter had verteld dat ik tweede werd, vertelde hij trots aan iedereen die wilde luisteren dat zijn vader "Net als tweede eindigde in een 5K!" Ik Nike Air Max Classic BW Womens schaamde me een beetje, maar om eerlijk te zijn was dat misschien wel het beste deel van de Ik heb hier een paar berichten geschreven over Rublogger waarin ik behoorlijk kritisch was over Nike voor hun marketing van de Nike Free Run + als een schoen op blote voeten. Ik blijf nog steeds bij de punten die ik in die berichten heb geschetst, maar ik wil duidelijk zijn dat hoewel ik het vrijwel onmogelijk www.alanadavies.co.uk vind dat elke schoen met een hiellift het lopen op blote voeten goed kan simuleren, ik de Free Run + als een stap in de juiste richting voor diegenen die willen experimenteren met een meer minimalistische stijl van schoenen. Ik zou de Free Run + vergelijken met een gatewayschoen - probeer het, en het zal niet lang duren voordat je gekke teenschoenen draagt ??of helemaal op blote voeten loopt. Het is een gladde helling, en een die moeilijk Nike Air Max Classic BW Femme is om niet naar beneden te glijden als je er eenmaal op bent (ik ben zelf ongeveer 3/4 van de weg naar de bodem!). Gezien het feit dat ik de Free Run + waarschijnlijk zelf niet zal beoordelen ( Ik ben goed gevuld met een paar paar van de Free 3.0, evenals ontelbare andere paar schoenen), ik was blij toen een lezer een lange recensie van de Free Run + toevoegde als commentaar op een van mijn Nike Air Max 90 Mens berichten over de schoen. Chris Kuykendall is een 34-jarige hardloper die er pas weer in begint (3-4 maanden) na een lange pauze in verband met het starten van haar gezin. Ze is momenteel gemiddeld ongeveer 8-10 mijl / week per week bezig, heeft net haar eerste 5K gereden op 11 juni en heeft in de zomer verschillende races gepland. Ze werkt aan het vergroten van haar loopvermogen en het verminderen van de Nike Air Max 90 Uomo looppauzes en haar langetermijndoel is Nike Air Max Classic BW Dames om voldoende uithoudingsvermogen op te bouwen om een ??marathon te lopen. Ze wil experimenteren met minimalistisch rennen, en in plaats van dat ik doorwerk, laat ik haar het liefst haar verhaal in haar eigen woorden vertellen. Ik ben relatief nieuw in het uitvoeren van deze rondgang. Ik heb gelopen in de Mizuno Wave Ronin 2's (zeer lichte, neutrale trainer / racer). Ik heb ook de Saucony Kinvara Nike Air Max 95 Mens en de Nike Free 3.0 geprobeerd. Ik was niet echt onder de indruk van de Kinvara vanwege het samentrekkende materiaal in het bovenwerk en een rare pasvorm op mijn enkelbotten. Ik hou van de Free 3.0's, maar mijn voetkracht is nog niet zo geweldig en ik ontwikkelde bursitis in mijn enkels. Ik heb net iets meer schoenen nodig terwijl ik mijn voeten en overgang versterk. Ik hou van de Mizuno Wave Ronin 2s.Toen Nike Air Max 90 Mens ik voor het eerst mijn Nike Free Runs aantrok, was ik echt niet zo onder de indruk. Ze zijn niet zo comfortabel als de 3.0s. Gewoon rondlopen op het tapijt voelden ze niet echt veel anders dan mijn Kinvaras. Maar lopen / rennen op de weg was een heel ander verhaal.