Ik ben hier al een paar maanden lezer en hoewel je berichten meestal erg getemperd, eerlijk en attent zijn, kan ik niet achter het 100 pushup-programma komen, simpelweg omdat het eendimensionaal is en daarom geen goede krachttraining routine op zichzelf. Ik ben geen arts, maar mijn rudimentaire kennis van inspanningsfysiologie doet me ineenkrimpen als ik denk aan de effecten van dit soort programma's. Begrijp me niet verkeerd, pushups zijn geweldig, pushups zijn van onschatbare waarde, ik vind het leuk om pushups te doen (zoveel als Nike Air Max 2017 Femme je kunt). Ik ben echter een groot voorstander van het verzetten van de spierbalans en voor elke krachtopbouwende oefening die je doet, moet je ook een krachtopbouwende oefening doen voor de tegengestelde spieren. Dit zorgt ervoor dat uw spieren zich in verhouding tot elkaar ontwikkelen en Nike Air Max 90 Womensvervolgens uw lichaam niet uit de richting gooien vanwege een gebrek aan kracht aan de ene kant.