Rust tot de symptomen afnemen is belangrijk als de platte voeten het gevolg zijn van letsel en ontsteking.
Handhaaf een gezond gewicht. Als u zwaarlijvig bent, verliest u gewicht door een goed dieetplan en regelmatige lichaamsbeweging te volgen.
Alleen omdat je platte voeten hebt, betekent dit niet dat je je er zorgen over moet maken. Er zijn zoveel oplossingen voor platte voeten. Ontmoet uw arts, zoek hulp. Leer een trainingsroutine. Je zult in staat zijn om een ??pijnvrij leven te leiden, ondanks je platte voeten.
Week twee eindigde met een 6-mijlsloop die me door Wimbledon Common, door Richmond Park voerde en eindigde in Kingston, waar ik mezelf beloonde met een enorm ontbijt. Hoewel ik om 11.30 uur was vertrokken, kwam de zon ook laat opdagen op zaterdag, dus ik was in staat om te rennen voordat Nike Air Max 95 Mujerhet echt heet werd. Bij mijn aankomst in Kingston werd ik begroet door een regenbui die hielp het zweet te verbergen en me weerhield van het alarmeren van de vele shoppers in het centrum van de stad.
De luie jongen kwam met me mee op zijn fiets met een fles water, een andere kleren aan en fungeerde als mijn eigen supportploeg. Ook hij was van de bank gelokt door de belofte van een groot ontbijt in Kingston. Het was echt een leuke route en het maakt echt een verschil om iets leuks te hebben om naar te kijken terwijl je verder ploetert.
Maandag was mijn ‘easy’ 2-miler die 20Adidas Superstar Dames minuten door de regen ploeterde. gelukkig was het ‘eenvoudiger’ dan de gemakkelijke run van vorige week - misschien zal de naam uiteindelijk kloppen.
Dat brengt me zo ongeveer op de hoogte. Ik ga vanavond op zoek naar een run van 5 mijl met een temposectie van 3 Nike Cortez Femme mijl. En morgen - spannende dingen - ga ik voor mijn eerste sportmassage ooit. Blijf op de hoogte voor een volledig rapport (geen foto's).
De New Balance Hierros zijn gebouwd voor de trailrunner die bescherming zoekt en geduld heeft om zijn of haar voeten in de schoenen te krijgen.
De schoenen zijn robuust, bieden superieure bescherming en de kleurenschema's maskeren de natuurlijke kleuren van de meeste paden. Voor mij vertegenwoordigden de schoenen meer een afgeslankte wandelschoen die niet tot mijn topkeuzes voor de meeste trailruns zou behoren.
Voor wie is het?
De Nike Air Max Command Herren Hierro is ontworpen voor trailrunners die bescherming zoeken, vooral voor degenen die regelmatig rennen op paden met veel losse brokstukken en dergelijke schoenen verkiezen boven slobkousen.
Bovendien zou de schoen goed geschikt zijn voor hardlopers die een neutrale pronatie hebben.
De toewijding van New Balance aan een beschermende schoen strekt zich ook uit tot de bodem. De agressieve nokken en de ademende voorvoet zorgen voor ondersteuning en vertrouwen voor de hardloper.
Over het algemeen veranderde de Hierro V4 niet veel van zijn voorganger, maar verwijderde wel een deel van de hypo-skin die het bovenwerk van de v3 bedekt.
Een deel van die laag blijft en het doet een behoorlijke taak om de voeten tegen water te beschermen en een meer ademende schoen te cre?ren.
Ik zou verwachten dat de Hierro V4 honderden uitdagende kilometers Adidas Zx Flux Damen zal afleggen. De ingebouwde Vibram Megagrip biedt dynamische tractie op uitdagende paden, rotsachtige bergen en met puin gevulde oppervlakken.
Ik zou het niet aanbevelen voor hardlopers. Hoewel het goed zou werken in vrijwel elk type weer.
Ik vond echter dat de Hierros (11,5 gram voor mannen; 9,4 gram voor vrouwen) omvangrijk was, langzamer reageerde en lastig was om op en af ??te stappen.
De smalle opening voor de voeten houdt het vuil buiten. Tegelijkertijd kost het veel tijd om je voeten op hun plaats te worstelen.
Dat is misschien geen probleem als je begint met een informele trainingsrun of een lange dag in de bergen. Maar op de racedag, of wanneer je haast hebt, is het een belangrijk nadeel voor de schoenen.
Hoewel ik zelden de kleuropties van mijn hardloopschoenen beschouw, vond ik de aardachtige, bruine tinten van Nike Air Max 2017 Damen deze schoenen een afknapper.