In de strijd om het sociale leven te leiden, moet soms iets te bieden hebben. Deze week was het offer niet door beide partijen, in plaats daarvan Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer nam mijn schoonheidsslaap er één voor het team. Vanmorgen ging het alarm om 6.30 uur en ik trok mezelf uit bed, trok mijn hardloopschoenen aan en voordat mijn hersenen hadden volgehouden met wat mijn lichaam aan het doen was, beukte ik in de rustige straten van Wimbledon.

Dit was mijn eerste opmerking met het idee om te rennen voordat de kleine hand het nummer 10 is gepasseerd en er zijn duidelijke bonussen. De straten waren rustiger, er was minder kans om overreden te worden en minder kans om gehackt te worden door een groep tieners. Het grootste pluspunt van hardlopen voor het werk is dat ik het nu heb gedaan - ik kan doorgaan met andere dingen en de middag niet doorbrengen met mezelf erover te praten of me zorgen te maken dat het lijkt alsof het later gaat regenen.

Er was echter één grote valkuil voor het ochtendlopen. Ik Nike Air Max 270 Uomo ben een 'ochtend'-persoon als het gaat om badkamergewoonten. Een uur na het opstaan ??moet ik ‘gaan’. Zoals elke jogger je zal vertellen, heeft hardlopen de gewoonte deze dingen te versnellen. Dus de laatste halve mijl van de 3-mijl jogging van vanochtend was een beetje sneller dan mijn gebruikelijke tempo, terwijl ik het deed voor het comfort van mijn eigen badkamer.

Wanneer een persoon staat, moet er een opening onder het binnenste gedeelte van de voet zijn, omdat de boog van de grond wordt opgeheven.

Als je op je tenen staat, zie je dan een voetboog? Om dit verder te bevestigen, kun je je grote teen zo ver mogelijk naar achteren duwen.

Als een boog verschijnt, is uw voet normaal en flexibel. Als er geen boog is, betekent dit dat u platte voeten hebt. Soms zie je een gevallen boog in slechts één voet, maar meestal zie je platte Nike Cortez Femme voeten op beide benen.

Platte voeten worden ook "gevallen bogen" genoemd, wat betekent dat je geen boog in je voeten hebt of dat de boog erg laag is. Daarom zullen je voeten plat op de grond staan.

De voetafdruk van een persoon met platte voeten verschilt ook van de voetafdruk van een normale voet.

Onze menselijke voet bestaat uit 26 botten die verbonden zijn door 33 gewrichten. Er zijn meer dan 100 spieren, gewrichtsbanden en pezen die onze voeten flexibel maken en ons voorbereiden om gewicht te dragen en te mobiliseren. De boog zorgt voor een veer in uw stap en helpt het lichaamsgewicht te verdelen over voeten tot benen tot aan uw heup.

Als de bogen normaal en flexibel zijn, is het geweldig. Als dit niet het geval is, kunt u dit probleem op veel manieren oplossen. (Bekijk ook onze selectie van de beste hardloopschoenen voor platte voeten).

Genetica - Platte voeten kunnen van ouders op hun kinderen overgaan via genen. Als je vader of moeder lijdt aan platte voeten, is het waarschijnlijk dat je je platte voeten van hen hebt ge?rfd. Er is een mogelijkheid dat u het ook aan uw kinderen doorgeeft.
Letsel aan je voet of enkel - Trauma kan schade aan ligamenten, gewrichten of botten veroorzaken die de uitlijning kan be?nvloeden die kan leiden tot een platte voet. Overmatig gebruik kan ligamenten en pezen beschadigen en ze scheuren. Soms kunnen ongevallen de oorzaak zijn van letsel dat leidt tot een verkeerde voetuitlijning.
Artritis - Als u een ontsteking van uw gewrichten heeft, wordt dit artritis genoemd. Er zijn veel soorten artritis die de www.simadelpulpo.es gewrichten en omliggende bindweefsels aantasten. De meest voorkomende vorm van artritis is artrose. Andere reumatische aandoeningen zoals reumato?de artritis, jicht en fibromyalgie kunnen echter ook de gewrichten en ligamenten van de voeten be?nvloeden, waardoor platte voeten ontstaan. Soms kan peesontsteking (ontsteking van de pezen) leiden tot een afgevlakte voetboog.
Zwakke boog - Als uw boog zwak of over flexibel is, hoewel er een zichtbare boog is wanneer u zit, zal de voet op de grond afvlakken zodra u staat.
Wanneer er beschadiging of breuk van uw achterste tibiale pees is, kan dit ook leiden tot platte voeten. Deze pees speelt een belangrijke rol bij het ondersteunen van de voetboog.