Het is een van de eerste stukken die we leren aan het begin van onze sportieve carrière. Zoveel van ons gaan echter door het leven en doen het fundamenteel verkeerd!
Als spiergroep bestaan ??de hamstringspieren van de achterste dij uit Biceps Femoris (lateraal), Semitendinosus en Semimembranosus (beide mediaal gevonden). Deze lange spieren zijn ideaal geori?nteerd om krachtige acties te produceren bij zowel het buigen van de knie als het strekken van de heup. Vooral achter de knie, als je zachtjes met je vingers rond voelt, Nike Air Max Thea Womens zul je snel de taaie en koordachtige hamstringpezen tegenkomen.
Voor veel hardlopers is het dit gebied achter de knie dat ze het ‘stretch’ of vrij intense brandende gevoel proberen te voelen bij het uitvoeren van hun hamstrings naar keuze. De klassiek gebrekkige stretch is om het stretchende been op te tillen, met een rechte knie van een verhoogd Nike Tanjun Mujer platform te hangen. De loper leunt vervolgens de torso in de stretch en trekt vervolgens de voet in dorsiflexie.
Het ding om te onthouden is dat deze ‘diepe brandwond’ helemaal GEEN hamstrings is! In plaats daarvan is het intense gevoel dat je achter de knie voelt (zelfs in de kuit) spanning die wordt uitgeoefend op de heupzenuw.
Heupzenuwmobilisatie heeft zeker een plek om bepaalde lopers pijnvrij te laten functioneren, maar er zijn effectievere middelen om dit te bereiken dan een Adidas Superstar Mujer gebrekkige hamstring!
Wanneer ik lopers leer een effectiever ‘echt’ hamstring-gedeelte te voelen, gebruik ik de variatie die ik in de video hieronder laat zien ...
Bij het uitvoeren van deze rek, moet u een sterke rek bereiken in de spierbuik van de hamstringspieren, in het midden van de achterkant van uw dijbeen - in plaats van achter de knie, www.microgreffedecheveux.fr zoals u waarschijnlijk zou voelen wanneer de heupzenuw is gericht.
Levasseur zei dat focus op zijn vorm de sleutel was.
"Ik wist dat het allemaal ging om het handhaven van een zeer effici?nte en evenwichtige pas," zei hij. “Er waren momenten dat mijn voeten en enkels moe werden van het handhaven van een stijvere pas dan anders het geval zou zijn en ik zou meer op de buitenkant van mijn voet beginnen te landen en ervoor zorgen dat mijn hiel van de sandaal gleed. Het gebeurde maar een Adidas Zx 750 Womens paar keer en als dat zo was, zou het mijn concentratie opnieuw richten op mijn pas en houding. '
Meer uit de wereld van Runner: moet u uw loopschoenen afdoen?
Levasseur zei dat andere uitdagingen kasseien en spoorwegsporen waren, evenals hellingen "omdat alle hellingen meer op trappen liepen in plaats van vloeistof lopen."
De regels die Nike Air Max 90 Mens Levasseur met Guinness voor recorddoeleinden had uitgewerkt, vereiste dat hij de hele cursus in flip flops moest dekken; als er één loskwam, moest Levasseur er weer naar toe gaan, het weer aantrekken en dan verder rennen. "Ze zijn nooit gevallen", zei Levasseur. “Er waren tijden dat ik de voorkant van mijn voet de grond in moest rijden om de pasvorm opnieuw vast te zetten als ze begonnen weg te glijden. Er waren ook een paar keer dat mijn hiel opzij gleed, hoewel ze nooit de grond raakten. '
Meer uit de wereld van Runner: de beste nieuwe hardloopschoenen die je zou moeten proberen
De volgende dag, zei Levasseur, waren zijn voetballen 'behoorlijk pijnlijk', deels omdat 'met de minimale vulling en het onvermogen om mijn voet te plaatsen zoals ik normaal doe, ik nogal wat op de voorkant van mijn voet moest slaan , vooral op de Nike Air Pegasus 83 Damen afdalingen. ”Levasseur zei dat zijn enkels en quadriceps ook pijnlijker waren dan normaal vanwege zijn veranderde looppatroon.
"Veel vrienden hebben gevraagd of ik het nog een keer zal doen en mijn antwoord was een daverend" nee ", zei Levasseur. "Als iemand het record breekt, zal ik hem gewoon feliciteren."