Het is bewezen dat het aanbrengen van ijs op ontstekingen de ontsteking vermindert en daardoor de pijn vermindert. De meest voorkomende manier om de voet te bevriezen is door een traditionele achterkant Nike Air Pegasus 83 Mens van ijs, of zelfs koude groenten zoals erwten of ma?s. Hoewel dit heel goed werkt, is repeterende ijsvorming tijdrovend om een ??ijszak van perfecte grootte te bereiden en kan deze erg rommelig zijn wanneer het ijs smelt en er lekkage optreedt.
Icy Feet is een eenvoudig apparaat dat snel kan worden aangebracht en een verkoelend effect heeft op het hele plantaire aspect van de voet. Het is gewoon een bevroren plastic bakje vergelijkbaar met een diepvriespakket in een picknickkoeler. Het heeft een contour die past op de meeste bogen en zorgt voor contact met hiel en boog en middenvoet. Ik maakte voor het eerst kennis met dit apparaat tijdens The Running Event, waar de ontwerpers het product aan het tonen waren. Ik was een beetje sceptisch wezen dat ijs gratis is en voor iedereen beschikbaar is. In die tijd had ik tijdens een 5k-Nike Air Max 97 Femme race last van een lichte belasting van mijn abductor hallucis-spier door 'te duwen' en had ik af en toe ijsvorming gehad. Ik kreeg er een om te proberen en kan eerlijk zeggen dat het de kosten waard is. Het is leuk om het snel te pakken en in seconden aan te brengen zonder je zorgen te maken over het voorbereiden van een ijszak en het nat worden. De makers raden af ??om erop te gaan staan ??of zonder sokken te gebruiken, maar ik vond beide prima. Het produceert wel wat condensatie waardoor het glad werd, maar het was leuk om mijn voet te kunnen ijsmaken tijdens het ontbijt en het inpakken van mijn lunch!
De echte vraag die ik heb is of Icy Feet weefsel in dezelfde mate afkoelt als ijs. Wanneer ijs smelt, trekt het de warmte uit het weefsel en cre?ert een koelend effect door de overdracht van warmte. De meeste onderzoeken naar de Nike Cortez Hombreeffecten van 'ijsvorming' en de fysiologische veranderingen zijn gedaan op echt ijs of bevroren water. Het product wordt momenteel bestudeerd aan een universiteit die hopelijk deze vragen zal beantwoorden.
In de tussentijd zou ik dit zeker aanbevelen aan iedereen die aan hielpijn of boogpijn lijdt, omdat het erg handig en gemakkelijk te gebruiken is. Het voelde ook geweldig om ze na een lange run op beide voeten aan te brengen !!
Garmin Forerunner 45 heeft een vriendelijke gebruikersinterface die voornamelijk is geoptimaliseerd voor hardlopen. Je kunt dit zelfs zien aan de vooraf ge?nstalleerde veiligheids- en volgfuncties om je familie en vrienden te informeren over je realtime locatie voor het geval je in de problemen raakt in het bos. En een aantal andere functies die de loopprestaties puur verbeteren.
De Garmin Coach Nike Air Vapormax Herren bijvoorbeeld werkt magisch bij het plannen van je volgende 5K, 10K of andere toekomstige races van tevoren. De functie is een nieuw concept voor de Forerunner-serie GPS-horloges op instapniveau, en FR 45 is het eerste model dat het kiest. U hoeft de bank niet te verbreken om de diensten van een deskundige coach te verkrijgen wanneer u deze handset bezit. Adaptieve trainingsplannen van Garmin Coach helpen u om al uw geplande races te voltooien, volgens uw plannen. Omdat de functie uw hardloopstatistieken observeert en zich na verloop van tijd aanpast. Het waarschuwt u zelfs wanneer u een 'lege batterij' (lage energie) heeft en adviseert u om uit te rusten om 'op te laden'.
De ingebouwde GPS van de Forerunner 45 is super klaar en maakt binnen enkele seconden verbinding. Dit zorgt voor een hoge mate van precisie en nauwkeurigheid in volgsnelheid, afstand en intervallen. Dat zijn de drie parameters waarop elk GPS-horloge betrouwbaar moet zijn.
De Nike Air Vapormax Femme beschikbare hartslagfuncties omvatten HR-calorie?n, HR-zones, HR-uitzending en HR-waarschuwingen. De hartslagmeter is vooral super belangrijk voor de hardloper om zijn drempeltempo te bepalen. En dat vertaalt zich losjes naar uw optimale trainingsintensiteit voor uithoudingsvermogen zonder overbelasting. Niet te hard, niet te langzaam. Dit voorkomt vermoeidheid en onderpresteren in gelijke maten.
De andere sportieve activiteiten die door het apparaat worden ondersteund, behalve hardlopen, zijn onder meer cardio, loopband, fietsen, yoga, indoortrack en nog veel meer. Alle apps kunnen worden gedownload van de Garmin Connect IQ store.