Ik ga wat afdwalen van educatief en informatiemateriaal en een beetje bloggen over het afgelopen weekend door New York City lopen.

Mijn vrouw en ik hadden een geweldig avontuurlijk weekend in de Big Apple en natuurlijk moesten we wat binnenrennen.

Begon een Nike Air Max 95 Mujer zaterdagochtend rennen door naar de Today Show te gaan waar @runnerdoctor het Twitter-billboard maakte !!

Het appartement waar we in zaten, lag op 2,1 km van Rockefeller Plaza, dus we besloten om onze run te veranderen in sightseeing en onderweg wat pitstops te maken. En ja, we zijn op tv gekomen !!!

Na een pauze van 45 minuten zonder water met Lester Holt en de bemanning van de Today Show, gingen we naar Central Park. We waren minder dan een mijl vanaf daar, maar het verandert nog steeds in een tempo van 15 minuten gezien alle haltes op straathoeken!

Rennen door Central Park was een geweldige ervaring. Er vond een race plaats waarvan we denken dat het een 60k was. Het is geweldig om het aantal mensen te zien rennen in New York. We hebben ongeveer 2 mijl hier gedaan, misschien minder omdat mijn vrouw een kleine overmatig Asics Gel Lyte 5 Womens gebruik ervaart waar ze van herstelt, dus moesten we dingen kort houden.

Nike + heeft een eenvoudig te gebruiken lay-out die prestaties en trainingsplannen biedt. De app is beschikbaar op Android- en iOS-telefoons, maar momenteel niet op Android Wear smartwatches. Dit is iets om in gedachten te houden bij het kiezen tussen apps.

In het begin was Nike + ontworpen voor beginners of mensen die na een pauze weer gaan hardlopen. De oefeningen helpen je kracht, uithoudingsvermogen en snelheid te verbeteren. De app biedt coachingplannen en past uw fitnessdoelen aan aan de vooruitgang die u boekt.

Als je tijdens het hardlopen motivatie nodig hebt, biedt de app gejuich, vergelijkbaar met wat Endomondo door de jaren heen heeft aangeboden. Nike Air Max 90 Hombre Als je Cheers in de app instelt, plaatst Nike op Facebook dat je gaat hardlopen en wanneer mensen Adidas Zx Flux Womens je bericht leuk vinden of erop reageren, zul je het tijdens je run horen.

Het My Coach trainingsplan biedt een kader voor degenen die net beginnen. Er is bijvoorbeeld een Aan de slag-trainingsplan van vier weken. Als je op zoek bent naar iets om meer uithoudingsvermogen op te bouwen, is er ook een trainingsplan van acht weken. Plannen zijn ook beschikbaar op afstand, van een 5K tot een marathon. My Coach past je aan door je een aantal vragen te stellen voordat je je trainingsschema instelt, zodat je een meer aangepast plan hebt.

De app heeft gamified-opties en een "Power Song" voor als je een extra boost nodig hebt. Er is zelfs aanmoediging van de professionele atleten van Nike. Je kunt ook instellen waar je op loopt, zoals Adidas Zx 750 Homme trottoirs, paden, loopband, enz. De app biedt een muziekspeler en sociale netwerken zodat je je voortgang kunt delen. Bovendien kun je stickers, foto's en ander hardloopgerelateerd plezier delen met anderen op de app.

Ik droeg mijn FiveFingers, wat misschien een slecht idee was. Niet vanwege het terrein, maar vanwege alle uitwerpselen van het paard en urine die was vermengd met het regenwater dat zich had opgehoopt. Laten we het daarbij laten.

Afgewerkt met een Starbucks-kerstmix die een beetje werd gekruid met wat nootmuskaat, kaneel en vanillesmaakpoeder. Uitstekend!!