Ben je nog steeds aan het rennen?

Ik loop nu anderhalf jaar en ben niet van plan binnenkort te stoppen. Ik hou ervan! Het is mijn tijd voor mij geworden.

Waarom besloot je dat het tijd werd om je Nike Air Presto Femme gewichtsverlies serieus te nemen?

Wat me op mijn reis begon, waren alle gezondheidsproblemen waarmee ik geconfronteerd werd met mijn overgewicht. Ik was toen 29 jaar oud, pre-diabetes, hoge bloeddruk, extreme gerd, slechte astma. Ik wist dat ik zo niet kon leven.

Hoe lang duurde je reis en hoe zag de tijdlijn eruit?

Ik verbeter me altijd. Er is geen einde. Het kostte me 10 en halve maand om 95 pond te verliezen. Ik had mijn momenten van strijd. Maar ik hield de prijs in de gaten.

Welk advies zou je iemand willen geven om af te vallen en hun leven te veranderen?

Wat advies, babystappen en geduld. Je bent dit gewicht niet van de ene dag op de andere bereikt, het komt niet 's nachts los. Word actief en vind manieren om te genieten van wat u eet en geniet van een actieve levensstijl. Consistentie is de sleutel, als je eraf valt, pak Adidas Ultra Boost Femme jezelf dan weer op, JIJ en je gezondheid is het WAARD!

Een nieuwe studie van Boston-marathonlopers gebruikte een interessant ontwerp om te bepalen of de training en het racen van de hardlopers, in plaats van een over het algemeen gezonde "levensstijl", bijdroegen aan tekenen van hartaandoeningen. De onderzoekers gebruikten dit ontwerp omdat ze wilden bepalen of overmatige lichaamsbeweging atherosclerose veroorzaakt, zoals onder andere is voorgesteld door cardioloog James O'Keefe.

Veel epidemiologische studies hebben aangetoond dat lichaamsbeweging en hoge fitheid het risico op hartaandoeningen verlagen. Aan de andere kant beweert de buitensporige oefeninghypothese dat dit geldt voor bescheiden sporters, maar niet noodzakelijkerwijs voor degenen die meer dan 20 mijl per week rennen en vaak lange afstanden racen.

De nieuwe Nike Air Max 90 Homme studie keek naar 42 Boston Marathoners die gemiddeld 12 jaar hadden gelopen en ongeveer 40 mijl per week trainden. Ze eindigden de Boston Marathon van 2012 in een gemiddelde tijd van 4:20 op een broeierige dag toen veel lopers 20 tot 30 minuten langer dan gewoonlijk nodig hadden om de race te be?indigen.

De onderzoekers kozen 21 mannelijke hardlopers uit de Boston race van 2012 en 21 vrouwtjes. Dit was de experimentele groep. De controlegroep waren hun echtgenoten, 42 vrouwen en mannen die geen hardlopers zijn maar hetzelfde huis delen en veel van dezelfde gewoonten hebben als hun echtgenoten. "Door samenwonende partners op te nemen die vermoedelijk enigszins vergelijkbare leefgewoonten volgen, probeerden we de invloed van voeding en levensstijl te minimaliseren om het effect van hardlopen met hoge intensiteit beter te isoleren,"Nike Internationalist Mens  vertelde hoofdauteur Beth Taylor, Ph.D., aan Newswire. Taylor fungeert als directeur van onderzoeksfysiologieonderzoek bij Hartford Hospital.

Taylor en haar collega's gebruikten een cIMT-test om de halsslagaderatherosclerose van de marathonlopers en hun echtgenoten te meten. Carotis IMT kan een sterke voorspeller zijn van toekomstige cardiovasculaire gebeurtenissen zoals beroerte en hartaanval, merkt Taylor op.

De onderzoekers veronderstelden dat de Nike Air Max 90 Femme42 marathonlopers (gemiddelde leeftijd: 46) minder carotis atherosclerose zouden hebben dan hun echtgenoten. Dit bleek niet het geval te zijn. In feite was er geen verschil tussen de twee groepen. Beide hadden ongeveer de helft van de atherosclerose van gemiddelde 46-jarigen.

"Dit moet geruststellend zijn voor marathonlopers", merkt Taylor op. "Onze studie suggereert dat hoewel duurlopen geen 'magische pil' is, het ook geen geladen pistool is. Om hun cardiovasculaire gezondheid optimaal te moduleren, moeten hardlopers zich blijven concentreren op voeding, stressvermindering, andere risicofactoren en regelmatige controles. ”