Denne kategori er alt fra mode til mad og alt derimellem. Kate taler normalt om sin stil og det tøj, hun bærer osv. Hun fremsætter ogs?anbefalinger til sit publikum, men fokuserer Nike Air Force 1 Femme normalt p?sin egen ting.

Det er det samme med hendes madkategori. Hun laver sunde, sjove og velsmagende mad normalt til fester i cook outs, men har ogs?den ulige hjemmefat. Det hele ser Adidas Eqt Support Adv Womens spektakulært ud med den fantastiske fotografering, hun ogs?har.

Hvordan kan du g?omkring at have en blog som den lille ting blog

Den eneste ting, der konstant slår mig ved bloggen om sm?ting, er, Adidas Tubular Mujer hvor professionelt det ser ud og føles. Alt p?hjemmesiden har denne fantastiske æstetik, og jeg føler, at det går langt i at gøre The Small Things Blog s?vellykket som den er.

Lad os kalde Kate's blog en livsstilsblog for nemheds skyld. Sig, at du ønsker at starte en blog som The Small Things Nike Air Max Sequent 2 Womens Blog, hvordan gør du det? Den første ting, jeg vil anbefale, ville være at finde, hvad du er god til, er: hår, negle, makeup, mode eller måske endda kunst og post om det i et stykke tid. Opbyg Adidas Eqt Support Adv Dame dig selv et publikum og fodre dem med den ene ting, du er god til.

Når du har opbygget et publikum, skal du begynde at eksperimentere med at introducere forskellige slags indhold og se, Adidas Ultra Boost Femme hvordan dit publikum reagerer. I min erfaring, s?længe du er begejstret for emnet, s?vil dit publikum ogs?være det. Begynd med at udvide langsomt, men helt sikkert. Hvis dit publikum ikke reagerer som Adidas Stan Smith Donna du troede, de skulle give det tid. Hvis de stadig ikke gør det, skal du g?videre til det næste projekt.