Een van de geweldige dingen van de hardloopsport is dat ik herhaaldelijk getuige ben van goede mensen die echt verbazingwekkende dingen bereiken. Ik heb op deze blog veel geschreven over de kracht van internet om gelijkgestemde mensen samen te brengen, en dus ontmoette ik vorig jaar een man genaamd Andy O'Brien op de dailymile-site voor sociale Nike Air Max 90 Herr training. Andy O. was, samen met een kleine groep andere collega-hardlopers (jullie weten allemaal wie je bent!), Nike Air Max 270 Femme Een vroege adoptor op dailymile, en sindsdien zijn we lid geworden van het dailymile-team. Andy valt op door zijn wrange, zelfverwijderende gevoel voor humor, zijn kleurrijke kleding en handelsmerk en zijn liefde voor goed bier. Het is gemakkelijk te zeggen dat hij plezier heeft wanneer hij rent, en het wrijft op de rest van ons. Hij is ook behoorlijk handig met Photoshop, tot mijn grote teleurstelling. Hoe dan ook, Andy besloot eerder dit jaar om te trainen voor de Burning River 100 Mile Ultramarathon in NE Ohio. Zijn oorspronkelijke bedoeling was om een ??50 miler te doen, maar niet in staat om er een op het juiste moment op de juiste plaats te vinden, koos hij ervoor om de grote sprong naar de 100 te maken (zijn vorige Nike Air Max 90 Femmelange race was de 50K HAT-run eerder dit jaar). Andy slaagde erin om 's ochtends vroeg en' s avonds laat kilometers Nike Air Vapormax Femme te maken, terwijl hij de eisen van werk en gezin jongleerde, en gisteren speelde hij de startlijn op de BR100. Ik werd vanmorgen wakker om een ??tweet van mijn buddy Steve Speirs te vinden die zei dat Andy de BR100 had voltooid in een tijd van 26:36:05. Ik ben onder de indruk en ge?nspireerd en wilde even de tijd nemen om Andy te feliciteren met deze geweldige prestatie. Andy, je hebt zeker een biertje verdiend - geniet ervan! Mijn vriend Matt, auteur van het Run Luau Run-blog, heeft zojuist een interessant bericht geplaatst waarin hij de kwestie van de prestaties bespreekt, aangezien deze bijna uitsluitend betrekking heeft op zijn persoonlijke ervaring met hardlopen in de Vibram Fivefingers-schoenen. Matt is een van de meest ervaren minimalistische hardlopers die ik ken, die meer dan 1000 mijl in Vibrams heeft gelopen en 3 Nike Air Max Classic BW Femme marathons en een overvloed aan kortere races heeft voltooid. We zullen de Hampton Smuttynose Rockfest Marathon in NH samen Nike Air Max Classic BW Femme in oktober uitvoeren, en hij heeft zijn ogen gericht op een BQ-tijd - we lopen een vergelijkbaar marathontempo, dus misschien lopen we gewoon samen op voor een goed stuk van de race. In zijn post maakt Matt de volgende opmerking: "Mensen vragen me constant:" Kun je snel rennen in die dingen? "Ze wijzen op mijn Vibram Bikilas of Treks, niet zeker wat ze ervan moeten maken." of een variant daarop, is een veelgestelde vraag aan diegenen onder ons die zich in het openbaar wagen met de Fivefingers. Ik was ooit omringd door het hele personeel van een Finish Line-schoenenwinkel in ons plaatselijke winkelcentrum en bezaaid met vragen over de schoenen. Waar Matt zich in zijn functie op concentreert, is de kwestie van snelheid Nike Air Max 90 Hombre - hoewel anekdotisch, vertelt zijn ervaring hem dat hij sneller kan rennen in de Vibrams dan in traditionele Nike Air Max 90 Femme Rose schoenen, hoewel hij nog steeds een hielspits is (er zijn uitzonderingen) aan elke regel, en Matt is misschien wel de man om te laten zien dat niet iedereen in deze schoenen naar middenvoet / voorvoet schakelt). Hij is waarschijnlijk te bescheiden om het te noemen, maar een paar dagen geleden rende hij bijna 30:30 mijl in de Vibrams. Hij speculeert dat het probleem voor hem een ??combinatie kan zijn van minder voetgewicht en een effici?ntere stap in de Fivefingers: “Dus waar kom ik op? Vibram Fivefingers zijn mijn raceschoen. Ze zijn letterlijk de helft van het gewicht van mijn oude Brooks-trainers en ik ben ervan overtuigd dat ze me hebben geholpen tijden te bereiken die ik anders niet had gehad. Tussen het dwingen van Nike Air Max 2017 Femme mij om effici?nter te lopen en me minder gewicht te laten dragen, is mijn snelheid toegenomen. Op de leeftijd van 4www.aquarillon.fr 0 en met slechts iets meer dan een jaar van constant rennen onder mijn riem, was ik in staat om een ??sub-40 op te nemen in slechts mijn tweede 10K. Ik was geen hardloper vóór november 2008. Was het alleen vanwege de schoenen? Echt niet! Maar ik twijfel er niet aan dat ze die dag een grote rol in mijn race hadden gespeeld (natuurlijk miste ik het podium nog een paar seconden). "