Alle Adidas hardloopschoenen die hier te zien zijn, hebben rubberen buitenzolen die zijn ontworpen in samenwerking met Continental Tyres en zijn eigenlijk voorzien van Continental rubbercompounds.

Adidas beweert dat hun buitenzool rubber de grip met 15-30% verhoogt ten opzichte van concurrerende modellen in zowel natte als droge omstandigheden. Deze Continental rubberen buitenzolen slijten zeer langzaam Nike Internationalist Mujer en hun duurzaamheid tijdens Asics Gel Lyte 5 Dames de levensduur van de schoen is opmerkelijk. Ze lijken ook goed te kunnen omgaan met omstandigheden op gemakkelijke tot matige paden, ondanks dat ze zijn ontworpen voor de wegen.

Adizero is Adidas's aanduiding voor schoenen die minimaal zijn ontworpen voor sneller lopen. Vaak combineert Adidas het Boost-middenzoolschuim met een steviger adiPRENE-middenzoolmateriaal om hardlopers een snappier-gevoel te geven. Het gevoel van deze schoenen is vaak een beetje steviger en kan even wennen zijn voor de niet-ingewijden.

Vaak is de demping van de voorvoet van Adizero-schoenen een beetje steviger, wat helpt bij een snellere cadans en een snellere aftrap tijdens het hardlopen.

Als je een hardloper bent die de neiging heeft om van snellere passen of stevigere demping te genieten, is de Adizero-lijn zeker iets voor jou. Nike Air Vapormax Uomo Van bijzonder belang is Nike Air Max Thea Femme het feit dat de Adidas Adizero Adios-raceflat het wereldrecord en de volgende drie snelste tijden in de marathon heeft.

Dit weekend heb ik 10 mijl gerend. Ik ben zo ver weggelopen maar vond het gisteren veel moeilijker. Mijn rechter enkel was pijnlijk van het dragen van hakken op zaterdagavond voor het eerst in maanden, maar dit was niet het grootste probleem. Wat ik moeilijk vond, was geen energie hebben.

Toen ik thuiskwam, werd het probleem snel duidelijk toen ik drie beschuitbollen in mijn nek duwde - ik had honger. De dag ervoor was ik de hele dag buiten geweest en had ik niet zoveel gegeten als normaal de dag voor mijn lange termijn. Ik had weinig energie en voelde de gevolgen voor mijn run.

De Supernova-lijn bestaat al sinds het einde van de jaren negentig en vertegenwoordigt de meer beschermende trainingsschoenen voor Nike Air Max 90 Hombre dagelijks gebruik van Adidas. Omdat de bovengenoemde Adizero-lijn gericht is op racen en snellere training, is de Supernova-lijn gebouwd om hoge kilometrage te hanteren en hebben ze de neiging om een ??beetje zachtere en uitgebreidere demping te bieden dan de Adizero-schoenen.

Een van de problemen die Adidas het afgelopen decennium heeft ondervonden bij serieuze hardlopers is legitimiteit.

Jarenlang probeerden ze hardloopprestaties te combineren met modieuze lifestyle-ontwerpen met schoenen zoals de "Yeezy", mede ontworpen door Kanye West.

Hoewel deze schoenen op zijn best lachwekkend waren, ondermijnden ze ook de prestatieaspecten van de Boost-technologie en schrokken ze vele levenslange hardlopers weg. Dit heeft ook invloed op de doorverkoop van veel Adidas-schoenen met Boost-technologie.

Helaas, wederverkoop sites zoals Ebay Nike Cortez Donna waarderen serieuze hardloopschoenen met "designer sneakers" die aanzienlijke prijsstijgingen veroorzaakt. Het is altijd uw beste keuze om Adidas hardloopschoenen te kopen bij uw plaatselijke hardloopspeciaalzaak.

Hoewel het lijkt dat Adidas zich de fout van hun manier van doen heeft gerealiseerd, lijkt het aanbod van hardloopschoenen van de afgelopen twee jaar op gelijke voet te staan ??met het ware erfgoed van dit geweldige bedrijf.