Beginnend met de tussenzool is er niets veranderd ten opzichte van de vorige versie. Duomax dubbele dichtheidsschuim, samen met een plastic brug onder de boog, zorgen voor de stabiliteit. Het FluidRide-middenzoolmateriaal in combinatie met zakken van het handelsmerk Gel van Asics bieden de "wolkachtige" demping die Asics Fan kent.
De echte veranderingen lagen bovenaan.
De nieuwe Kayano heeft een naadloos bovenwerk uit één stuk met Adidas Superstar Herren speciaal gebreid gaas dat in lijn komt met de nieuwe trends van zeer lichtgewicht bovenwerk. De hielkap is versterkt om meer stabiliteit en hopelijk een betere pasvorm aan de hiel te bieden.
De Kayano staat al vele jaren aan de top van de best verkopende lijst van Asics, en dit verandert beter, want dit jaar staat Asics voor een concurrent van angst voor dat marktaandeel (de premium-stabiliteit / hoog kussen) segment) in de vorm van de nieuwe Nike Air Odyssey.
We beoordelen momenteel beide schoenen en blijven ons lezen voor de laatste krachtmeting!
Vandaag hebben we de ASICS GEL-Kayano 22. De Kayano 22 is ontworpen voor hardlopers, dus je kunt een premium gegevenstrainer hebben, die milde tot maximale ondersteuning biedt voor overpronatie en een pluche kussen Nike Air Max 90 Femme onder de voet biedt.
De Kayano is de kernstabiliteitsschoen van ASICS in hun assortiment geweest en deze nieuwste versie zet deze traditie voort. Laten we het hebben over wat er is veranderd en wat hetzelfde is gebleven met de Kayano 22.
De wijzigingen aan de bovenkant zijn: een nieuw naadloos gaas met vloeiende pasvorm, dat een stretch mesh-laag bevat gecombineerd met een nieuwe gemanipuleerde mesh-laag bovenop. Dit nieuwe bovenwerk zorgt voor meer comfort en een verbeterd gevoel terwijl het de hele voet omwikkelt.
Een opnieuw ontworpen hielkoppeling biedt verhoogde ondersteuning en verbeterde hielpassing. De hielkap werd omhoog bewogen en uitgebreid in een poging om de steun en stabiliteit uit te breiden.
De tussenzool en buitenzool blijven vergelijkbaar met die van de vorige modellen, die is ontworpen om de stabiliteit Nike Air Pegasus 83 Femme te bieden waar de Kayano bekend om is geworden. De Kayano blijft voorzien van een vloeiende middenzool in combinatie met geldemping aan de zijkant, in de hiel en voorvoet, die helpt bij schokabsorptie over het gehele grondcontact en zorgt voor een soepelere rit.
Een dynamisch dual max ondersteuningssysteem dat bedoeld is om controle en stabiliteit te bieden. De buitenzool blijft het ASICS-slijtvaste rubber over de hele hiel opnemen, samen met een geblazen rubberen durosponge-materiaal in de voorvoet, die die soepele en duurzame demping levert gedurende de hele overgang, mijl na mijl. Het Guidance Trusstic-systeem verhoogt de effici?ntie en biedt strategische integriteit tijdens de gehele voet tijdens de gehele voetaanval.
Als er een excuus is voor het missen van training, heb ik het waarschijnlijk gebruikt. Maar er is één Nike Air Max 180 Damen excuus dat ik niet gebruik om niet te lopen: de rellen in Londen. Omdat wij Londenaren in de loop van de jaren veel rotzooi hebben moeten doorstaan ??- maar we gaan door. Daar zijn we goed in. In de ochtend na de 7/7 bombardementen stonden Londoners op en gingen aan het werk. Ze stapten in de bussen en de buis: ze zouden een minderheid van idioten niet laten winnen.
De mobs die op straat rellen, bloeien op een kracht die voortkomt uit intimidatie en geweld. Ze willen dat we bang zijn, omdat bang dat we thuis blijven en de straat aan hen overlaten. Ze willen ons leven verstoren en ons aandacht aan hen schenken, en dat is precies waarom we zo normaal mogelijk moeten doorgaan terwijl we veilig blijven.
Vanavond rende ik naar de sportschool, en dit was het uitzicht vanaf mijn loopband. BBC-nieuws dat de vernietiging toont. Maar Adidas Adilette Slides Womens ik wil degenen die niet in Londen zijn, verzekeren dat het uitzicht vanuit mijn raam heel anders is. Ja, ik zag gisteravond een jonge vrouw overvallen door een groep jongeren. Ja, er zijn sirenes en in de verte rook. Maar er zijn ook veel goede, eerlijke Londenaren die hier niet voor staan.
Overal in Londen komen bewoners met hun bezems, vuilniszakken en handschoenen de straat op om de straten op te ruimen. Mensen maken kopjes thee voor politieagenten. Menigte juicht politie en brandweer toe terwijl ze door de straten rijden. Gemeenschappen komen op voor de plaatsen waar ze wonen.
Dus hoewel ik vandaag in een sportschool heb gelopen, zal ik deze week hardlopen op straat lopen. Als hardlopers moeten we opkomen. Dit zijn onze straten, we leiden ze elke dag. Er kunnen honderden zijn in de maffia in Londen, maar wij lopers zijn veel Nike Air Max 720 Mujer groter dan hen. Er zijn er duizenden van ons. We moeten samenkomen, onze aanwezigheid op straat kenbaar maken, om mensen te laten zien dat intimidatie ons niet van ons dagelijks leven zal houden.
Dus, ren veilig: ren met anderen, ren in een groep, ren voordat het donker is - maar blijf rennen. Omdat we rennen - maar we rennen nergens voor weg. We zijn hier en we zullen niet worden ge?ntimideerd.