De Piranha SP2 dwingt me om middenvoet te rennen en mijn slijtagepatroon na 150 mijl erin ondersteunt dat. Ik schat dat ze een buitenzool van 50% hebben, dus het lijkt erop dat ik er in totaal 300 km uit haal. Ze zijn veruit mijn favoriete schoen in mijn rij. Ik heb er telkens meer dan 13 mijl Nike Air Max 270 Womens gereden, maar ik kon Nike Air Max 90 Mujer ze zeker comfortabel verder zien gaan. Concluderend wil ik opmerken dat de flexibiliteit, het weggevoel en het algehele comfort van deze schoenen top zijn. Ik wou dat elke mijl die ik ren in deze schoenen zou kunnen zitten, maar aangezien ik 50-65 mijl per week ren, zouden ze vrij snel verslijten. Ik zou deze schoenen aanbevelen aan iedereen die in een schoen wil rennen die heel snel en licht is, en die een middenvoet stap niet in de weg staat. De Piranha SP2 dwingt me om middenvoet en mijn slijtagepatroon na te lopen 150 mijl daarin ondersteunt dat. Ik schat dat ze een buitenzool van 50% hebben, dus het lijkt erop dat ik er in totaal 300 km uit haal. Ze zijn veruit mijn favoriete schoen in mijn rij. Ik heb er telkens meer dan 13 mijl gereden, maar ik kon ze zeker comfortabel verder zien gaan. Nike Air Max 270 Femme Concluderend wil www.philshotton.co.uk ik opmerken dat de flexibiliteit, het weggevoel en het algehele comfort van deze schoenen top zijn. Ik wou dat elke mijl die ik ren in deze schoenen zou kunnen zitten, maar aangezien ik 50-65 mijl per week ren, zouden ze vrij snel verslijten. Ik zou deze schoenen aan iedereen aanbevelen die in een schoen wil rennen die heel snel en licht is en die een middenvoet niet in de weg staat. Een paar maanden geleden schreef ik een zeer positieve recensie van de Brooks Mach 11 XC race plat. De Mach 11 heeft een lage hak, slechts een hak tot teen van 4 mm en is zeer licht (7,1 oz in herenmaat 9). Het enige nadeel dat ik had ge?dentificeerd, is dat de Mach 11 vrij smal in de middenvoet en hiel past. Op het moment dat ik die beoordeling schreef, was ik me ervan bewust dat Brooks de bijgewerkte Mach 12 zou vrijgeven en ik nam Nike Air Max 95 Hombre contact met hen op Nike Air Max 270 Mujer om te zien of ze me een paar zouden sturen om te beoordelen en te vergelijken met de vorige versie (ze waren het erover eens - in de belang van volledige openbaarmaking, laat me openlijk zeggen dat ik geen andere vorm van compensatie voor deze beoordeling ontvang). Ik heb nu ongeveer 35 mijl in de Mach 12 gezet en ben klaar om mijn beoordeling te maken. Toen ik voor het eerst promofoto's van de Brooks Mach 12 op het Running Warehouse-blog zag, was ik meteen onder de indruk. Eenvoudig gezegd, dit is een van de mooiste schoenen die ik bezit. Het zwart / gele kleurenschema ziet er geweldig uit, en de schoen schreeuwt gewoon "snel!" Ik ben een groot voorstander van de kracht van psychologie om de prestaties te verbeteren, en als ik in een schoen loop waardoor ik me snel voel, geloof ik echt dat het kan een kleine boost Nike Roshe Run Damen geven. Brooks Nike Air Max 90 Womens besteedde echt aandacht aan ontwerpdetail met deze, en het is een absolute winnaar vanuit esthetisch oogpunt. Zoals ik hierboven al zei, was mijn enige echte klacht met de Mach 11 de nauwheid van pasvorm in de middenvoet en hiel. De Mach 12 is een compleet nieuw ontwerp, zowel qua uiterlijk als qua constructie. Hoewel het nog steeds een smalle schoen is en misschien niet goed geschikt is voor een brede voet, past de Mach 12 beter bij mijn voet en is hij merkbaar breder in de middenvoet - hij vergrendelt op mijn voet als een handschoen. Net als de Mach 11, rijdt de Mach 12 heel dicht bij de grond, en ik meet het ook als een 4 mm-valschoen (hetzelfde als de Nike Free 3.0, Saucony Kinvara en de binnenkort aankomende New Balance Minimus-opstelling - zie dit bericht voor meer over hiel-teen drop). Gezien de lage hak, zou Nike Air Max 1 Hombre dit een goede keuze Nike Air Max 90 Femme Rose zijn voor iemand die probeert over te stappen naar een meer middenvoet (hele zool) of voorvoet. Brooks slaagde er ook in om een ??volle ounce van het gewicht van de Mach 12 (6,0 oz in maat 9) te scheren, waardoor het een van de lichtste schoenen is die ik bezit - dit is een enorm pluspunt voor mij. Mijn enige klacht over de Mach 12 is de overdreven teenveer (het omvallen van de teen). Over het algemeen vind ik een beetje teenveer niet erg, maar in de Mach 12 is het merkbaar wanneer ik ze opdoe, maar minder als ik echt ren.