Een ander belangrijk paar trainingen dat ik in de aanloop naar de race had voltooid, waren twee meer dan 10 mijl race-tempo runs. Zes weken uit deed ik een gesimuleerde Nike Air Max 270 Mens halve marathon in ongeveer 1:35, waardoor ik wist dat ik tenminste in fitness was voor het BQ-tempo, en het weekend voor de marathon liep ik 10.5 mijl om 7:21 tempo als een boost voor het vertrouwen en om het gevoel van racetempo fris in mijn gedachten te houden. Dit laatste was een beetje een risico gezien de Nike Air VaporMax Damen nabijheid van de racedag, maar het voelde relatief eenvoudig en het gaf een enorme psychologische boost in de laatste taper-week (het psychologische voordeel dat ik van deze laatste training had gekregen, kan niet worden onderschat!). Ik raad ten zeerste aan om ergens in de pre-raceperiode van 4-6 weken een tempo-test uit te voeren, en de gesimuleerde halve marathon werkte goed voor mij. Een laatste trainingsfactor waarvan ik denk dat die op de racedag hielp, was dat ik een aanzienlijk aantal kilometers had gereden de maanden Nike Air Max 90 Damen daarvoor Smuttynose in mijn Vibram Fivefingers-bikila's, waarmee ik mijn lange run tot 15 mijl bouwde. De Fivefingers zijn geweldig om 2 redenen - vormwerk en voet / beenversterking. Tegen de tijd dat de marathonweek arriveerde, was het grootste deel van de aanvankelijke kuitpijn die mensen ervaren tijdens Nike Air Max 90 Femme het hardlopen in Vibrams of na het aanpassen van hun pas aan de middenvoet / voorvoet verdwenen, en hoewel het moeilijk is om zeker te weten, denk ik dat de kuit- en voetversterking is toegenomen van mijn VFF-runs heb ik enorm geprofiteerd op de racedag en het herstel is tot nu toe heel goed verlopen. Toen ik aan de race begon, wist ik dat ik nog minstens één groot ding voor me had - ik weeg ongeveer 7-8 pond lichter dan Dat deed ik in januari, toen ik mijn vorige marathon PR in Disney in 3:24:49 liep. Ik schrijf dit vooral Nike Internationalist Womens toe aan gezondere voeding - geen trainingsfactor op zich, maar misschien even belangrijk. Ik wist ook dat ik niet het gekke aantal lagen hoefde te dragen waarmee ik in Disney liep vanwege de koude temperaturen (zie foto links), waardoor ik nog lichter kon lopen bij Smuttynose. Ik heb veel lessen geleerd over Nike Air Max 95 Donne het goed lopen van een marathon in Disney, misschien wel het belangrijkste is dat slimme pacing cruciaal is en te snel uitgaan dodelijk is. Je kunt hiermee in een 5K wegkomen, maar tijdens een marathon de poort uit schieten vraagt ??gewoon om problemen en moet koste wat kost worden vermeden. Wanneer iedereen aan het begin van de race opstijgt, laat ze gewoon gaan - je zult ze later vangen en het passeren van mensen links en rechts in de laatste 13 mijl is een geweldige motivatie om je laat in de race in beweging te houden. In Nike Air Huarache Dames de laatste week vóór de marathon koos ik ervoor om hard af te bouwen en liep ik in totaal slechts ongeveer 5,5 mijl. Ik voelde me goed na mijn racetempo van 10 miler en dacht dat de rusttijd gunstig zou zijn. Ik besloot om een ??kamer in Hampton te krijgen de nacht vóór de race (dankzij mijn ongelooflijk www.artealjabiri.de ondersteunende vrouw voor het opnemen van drie kinderen gedurende 24 uur zodat ik dit kan doen!). Gelukkig was ik niet alleen om vroeg naar Hampton te gaan en ontmoette ik mijn vriend Alett (@petfxr op Twitter) en haar man Hugh voor een verplicht pastadiner. We hadden het vooral over hardlopen (natuurlijk!), En Hugh gaf me het nuttige advies dat soms alles gewoon klikt wanneer je het het minst verwacht, en je merkt dat je sneller rent dan je ooit voor mogelijk had gehouden (hij is een onderzee?r -3: 00 marathonloper). Dit was precies Nike Air Max 270 Damen wat er de volgende ochtend voor me gebeurde. Na het diner gaven ze me een rondleiding door de cursus, die me extra aanmoedigde omdat het een van de platste was die ik ooit had gezien (max. Hoogte was 90 voet boven zeeniveau) - zie mijn door Garmin opgenomen hoogteprofiel hieronder). Er waren een paar www.marmarisco.es ups en downs, maar helemaal niets steils, en een licht rollend parcours past perfect bij mijn stijl. De Smuttynose-baan is fantastisch, en er is een 4-5 mijl stuk langs de oceaan die gewoon adembenemend is (je slaat er twee keer op want de baan is een dubbele lus). Een groot deel van de baan loopt door schilderachtige buurten ten noorden van Hampton Beach, en sommige huizen (herenhuizen, echt) waar we langs liepen waren absoluut geweldig. Er wordt verteld dat 29% van de marathonlopers bij Smuttynose in aanmerking kwamen voor Boston, Nike Air Max Classic BW Damen waardoor het een van de beste BQ-cursussen in percentage in het land is - ik raad het ten zeerste aan als je een najaarsaanval plant.