Ik heb maanden met dit horloge doorgebracht. Dat zijn honderden hardloopmijlen, kilometers zwemmen en kilometers fietsen (ik heb dit horloge in de winter van 2017-2018 getest, dus buiten fietsen was lastig). Ik sliep met dit horloge aan, ging ermee aan de slag en had het altijd gekoppeld aan mijn mobiele telefoon, dus ik heb de Nike Air Max 270 Mens meeste dagelijkse testen doorlopen die je dit horloge kunt doorstaan ??en een paar dingen geleerd.
De Fenix-lijn van horloges van Garmin vertegenwoordigen premium multisporthorloges die net zo veel op het pad leven als op de weg. Zware omstandigheden en extreme sporten spelen goed met dit horloge, dus ik heb dit horloge in extreme omstandigheden getest. Een van hen was een 10,7 mijl run in 4F weer.
Ik deed deze run met de Forerunner 935 op mijn andere arm als een kleine test om te zien of de temperatuur iets zou be?nvloeden. Beide horloges hadden gedurende de hele run een batterij van meer dan 25% en lagen direct op de huid van mijn polsen. Aangezien de Fenix ??5 een bedrijfstemperatuurbereik van -4 tot 122 F heeft, verwachtte ik dat hij geen problemen zou hebben met 4F op mijn arm.
Ik had niet verwacht dat het na kilometer Nike Air Max 2017 Femme 9,7 zou afsluiten vanwege koude problemen. De interne wachttemperatuur was 24 voordat het afging.
Dit is een enorm probleem voor elke wintersportliefhebber, omdat het horloge faalt vóór de minimale bedrijfstemperatuur. Ik begrijp dat dit misschien niet volledig is gebeurd, en de meeste mensen gaan niet voor een lange periode op 4F terwijl ze de horloges bloothouden, maar deze test was behoorlijk overtuigend in het aantonen van groter met meer metaal, Nike Roshe Run Femme betekent niet altijd beter.
Ik heb het na een lange periode (20 mijl) geprobeerd en kan eerlijk zeggen dat ik me niet zo moe of uitgedroogd voelde, maar het is heel moeilijk om de geldigheid van dit product te baseren op een keer proberen. Het was een beetje zout smakend maar het was warm omdat ik het niet gekoeld had. Na het proberen van een koelere is de smaak echt niet zo slecht.
Natrium is de belangrijkste elektrolyt die wordt gebruikt om het lichaam te helpen vloeistoffen vast te houden. Dit is de basis van een normale zoutoplossing IV-vloeistof die in de ER wordt gegeven. De enige ingredi?nten in een normale zoutoplossing van 1 liter zijn zout (NaCl) en water (H2O) (9.000 mg zout in 1.000 ml water). Natrium is de meest voorkomende elektrolyt in de vloeistof in het lichaam. Wanneer het uitgedroogd is, stuurt het lichaam een Nike Air Max Thea Donna ??signaal naar de hersenen, bijnieren en de nieren. Dit zorgt ervoor dat hormonen worden vrijgegeven uit de hersenen en de bijnier om de nieren te laten weten dat het lichaam vocht nodig heeft. Tijdens uitdroging, via deze hormonen, wordt natrium uit de nieren genomen via een actief transportsysteem. Wanneer dit gebeurt, wordt water ook passief in het lichaam gebracht. In de nieren kan water niet worden geresorbeerd zonder het actieve transport van natrium. Dit is het concept achter IV-vloeistoffen en BANa.