om hun merkverhaal te
Na verloop van tijd beseften de ongrijpbare mensen die het internet runnen dat het beperken van iedereen tot slechts enkele Nike Air Max Command Femme TLD's creatieve expressie en zakelijke kansen online zou beperken. Hoewel landcode-extensies in een relatief vroeg stadium beschikbaar waren, waren veel van deze TLD's beperkt tot burgers of bedrijven binnen de grenzen van het land.

Gelukkig voor iedereen heeft de Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN) het licentieprotocol toegevoegd voor het maken van een onbeperkt aantal Nike Air Max 97 Mujer nieuwe TLD's. Terwijl mensen zich een tijdje Nike Air Max 2014 Femme vasthielden aan de vertrouwde .com, vond er een belangrijke doorbraak plaats toen Google liet zien hoe waardevol en memorabel een TLD zou kunnen zijn.

Na een herstructurering aan te kondigen die een moederbedrijf voor Google en zijn vele andere ondernemingen heeft gecreëerd, onthulde de internetgigant dat de domeinnaam voor het nieuwe Alphabet abc.xyz zou zijn. De acceptatie van nieuwe topleveldomeinen Nike Air Max Sequent 3 Womens begon te stijgen nadat een van de vijftig grootste bedrijven ter wereld het concept had ondertekend. Het grootste voordeel van veel van de nieuwe topleveldomeinen is dat ze interesse- of branchespecifiek zijn. In plaats van een one-size-fits-all .com of .net hebben we nu opties zoals .tips, .technology en .careers. Hiermee kunnen de bloguitgevers een duidelijkere verklaring afleggen over Nike Air Max 2016 Femme de onderwerpen die op de site zijn onderzocht, zonder waardevolle tekenruimte aan willekeurige letters te wijden. Als ze op de juiste manier worden gebruikt, kunnen domeinen op het hoogste niveau helpen uw URL's korter en gemakkelijker te onthouden te houden.

Daarom gebruiken veel bedrijven unieke gTLD's om hun merkverhaal te helpen vertellen.

Modern Place, een verlichtingsbedrijf in Pensacola, Nike Air Pegasus 89 Damen Florida koos voor de strakke, gestroomlijnde Nike Air Max 270 Damen modern.place als hun domeinnaam. Hoewel niet iedereen een bedrijf heeft met een naam die eindigt op het woord 'plaats', is dit het perfecte voorbeeld van hoe het juiste hoofddomein uw merk versterkt, gericht op essentiële woorden en zinnen, in dit geval alleen de winkelnaam .