Het ding om in gedachten te houden in de bovenstaande grafiek is dat de exacte vorm en hoogte van de curve waarschijnlijk van persoon tot persoon zullen verschillen (sommige mensen zijn gewoon meer kwetsbaar dan anderen, sommige kunnen harde trainingen beter dan anderen verdragen) tot tijd binnen een enkel individu (bijv. met mate van algemene vermoeidheid), op verschillende loopvlakken (vuil versus asfalt versus beton), en zelfs in verschillende Nike Air Max 90 Womens paar schoenen. Als een voorbeeld van het laatste, wanneer een persoon gewend is om schoenen met een hiel te dragen, gaat hij voor het eerst hardlopen in een paar Vibram Fivefingers (zie foto hierboven), die een hiellift missen en minimaal zijn opgevuld, de hele letseldrempelcurve verschuift Nike Air Max 90 Femme waarschijnlijk naar beneden (zie groene lijn in onderstaande grafiek). Dus, in het begin van Vibram-lopers, moeten zelfs lage intensiteitsruns niet vaak aan het begin worden gedaan, en hoge intensiteitsruns kunnen onmiddellijk problemen veroorzaken (dat wil zeggen, je wilt niet dat je eerste Vibram-run een volledige 5K-race is). de eerste Vibram-run is voltooid, ik vermoed dat spierpijn op plaatsen zoals de kalveren de verwondingsdrempel nog verder zal verlagen voorafgaand aan de volgende run, en dit is waarom te veel te snel rennen (TMTS) een www.tobiasstiftung.de dodelijke combinatie is bij het aanpassen aan een schoen zoals de Fivefingers. Aanpassing aan Fivefingers vereist een aanvankelijke benadering van zeer lage intensiteit met veel rust - om anders te doen, verhoogt uw kans op letsel dramatisch. De middenvoetsbeugels en de spieren van de voeten Nike Air Max Classic BW Womens en benen hebben tijd nodig om zich aan te passen aan de nieuwe krachten die ze ervaren tijdens het hardlopen in Vibrams, en middenvoetspanningsfracturen zijn een schijnbaar veel voorkomend verschijnsel bij nieuwe Vibram-hardlopers die geen rekening houden met het advies om geleidelijk over te stappen. Het positieve is dat naarmate het aanpassingsproces vordert, de groene lijn idealiter weer omhoog gaat stijgen, en daarmee het risico op letsel zal afnemen. Ik zal dit gedeelte afsluiten met een tweede citaat uit het artikel dat de bron was Nike Air Max 1 Hombre van het openingscitaat - het vat de punten die ik tot nu toe heb geprobeerd goed samen: 'Het is logisch om aan te nemen dat het bewegingsapparaat van hardlopers zichzelf snel genoeg zou kunnen herstellen en repareren door relatief lage niveaus van slagkrachten, maar sommige drempelniveau van Nike Internationalist Mujer slagkracht, herhaald voor een bepaald drempelniveau van herhalingen zou leiden tot letsel. Het is ook waarschijnlijk dat een hardloper die een trainingsprogramma heeft gevolgd waarin deze drempelwaarden niet zijn overschreden, de verschillende gerelateerde structuren op zo'n manier zou hebben verbouwd dat ze beter bestand zijn tegen blessures. Twee dingen zijn cruciaal om een ??hardloper te helpen minimaliseren het risico op herhaaldelijk overbelastingsletsel, en de eerste is rust. Als u een bot in het lichaam begint bloot te stellen aan een Adidas Superstar Femme nieuwe vorm van stress, zoals een grotere impact op de middenvoetskoppen of buigmomenten op de middenvoetschachten wanneer u besluit op blote voeten of in een minimalistische schoen te gaan lopen (vooral als u een voorvoet aanneemt staking, en zelfs moreso als je probeert op je tenen te rennen en de hiel niet naar beneden laat komen nadat het eerste contact op de voorvoet is gemaakt), moet je de botten de tijd geven om te verbouwen om beter bestand te zijn tegen die nieuwe spanningen. Mijn vermoeden is dat het nalaten hiervan de belangrijkste Nike Air Max 270 Femme oorzaak is van middenvoet-stressfracturen bij nieuwe blote voeten en minimalistische hardlopers. Onder nieuwere minimalistische hardlopers is TMTS het eerste wat ik en andere minimalistische hardlopers vermoeden als de veroorzaker bij mensen die dit soort blessures ontwikkelen. Mensen Asics Gel Lyte 3 Damen worden overdreven uitbundig over het proberen van een nieuw ding, kopen een paar Vibram Fivefingers of een andere minimalistische schoen en rennen er elke week een week in en beginnen snel kapot te gaan. Het is een recept voor een ramp. Als je echter langzaam begint, ongeveer een keer per week in de nieuwe stijl korte runs doet en voldoende rust toestaat, geef je een dosis nieuwe stress die het lichaam kan verwerken. Dan, volgens de Wet van Wolff, kunnen de botten in de voet verbouwen om beter bestand te zijn tegen die spanningen bij toekomstige Nike Roshe Run Mujer runs. De spieren en ligamenten worden waarschijnlijk ook sterker, wat helpt bij het ondersteuningsproces en het risico op fracturen verder minimaliseert. Rust is cruciaal voor dit proces en dankzij deze aanpak heb ik gelukkig ernstig letsel kunnen voorkomen omdat ik de afstand van mijn Nike Air Max 270 Dames Vibram-runs heb verlengd (ik heb nu tot 15 mijl in mijn Vibram Bikilas gelopen op een enkele run) .