De terugkerende zin die hij herhaaldelijk Nike Air Max 90 Femme Rose in het boek gebruikt, is dat een hardloper 'in balans moet blijven met de zwaartekracht'. Hij beschouwt een goede balans als van het grootste belang en afwijkingen van de juiste balans kunnen een kettingreactie van negatieve gebeurtenissen veroorzaken door onze gewrichten, vooral als we met onze hielen op de stoep slaan terwijl we rennen. Ik vond deze discussie interessant en informatief, en Abshire's Nike Air Max Classic BW Donne schrijfstijl is een van de geduldige en vaderlijke coach die gewoon wil dat Nike Air Max Classic BW Womens je beter kunt rennen. De laatste paar hoofdstukken van Natural Running leggen een reeks versterkende oefeningen uit en vormen oefeningen die zijn ontworpen om helpen u een soepele overgang naar natuurlijk hardlopen te maken. Deze zijn gedetailleerd, maar zoals zoveel van de trainingsgidsen die in populaire tijdschriften zoals Runner's World worden gevonden, Nike Air Max Classic BW vraag ik me af hoeveel mensen de tijd zullen nemen om ze te volgen. Ik ben meer een instapper en probeer het (voorzichtig) als een man, en deze techniek lijkt goed te hebben gewerkt voor mij. Dat gezegd hebbende, als je op zoek bent naar gedetailleerde informatie, is dit boek in de meeste opzichten een uitstekende keuze. Ik had slechts enkele punten van onenigheid met wat Abshire te zeggen heeft in Natural Running. Ten eerste herhaalt hij de vaak gebruikte Nike Air Vapormax Donne mantra om "direct onder je zwaartepunt (heupen) te landen." Hier is bijvoorbeeld een directe quote: "Simpel gezegd, laat je voeten contact maken met de grond onder je massamiddelpunt. Vanaf daar ben je klaar voor effici?nte kinematica van het hele lichaam. Als je voetaanvallen iets voor je lichaamsmassa staan, rem je en moet je kracht toevoegen om vooruit te blijven gaan.Adidas Superstar Femme ”Zoals ik in een lange en gedetailleerde post uiteenzet waar voetaanval zou moeten plaatsvinden, geloof ik niet dat het is fysiek mogelijk om direct onder je massamiddelpunt te landen. Steve Magness van de Science of Running blog is het daarmee eens en schreef zelf een lange post waarin hij uitlegde waarom. Het is misschien een ondergeschikt punt, maar het wordt meerdere keren herhaald in het boek en ik moet nog zien dat iemand het daadwerkelijk doet. Een meer nauwkeurige manier om dingen te formuleren, is door iets voor de heupen te landen en maximale Adidas Ultra Boost Womens belasting toe te staan ??wanneer de voet zich onder het middelpunt van de massa bevindt. Als alternatief kan het effectief zijn om te suggereren dat je onder het massamiddelpunt terechtkomt, met dien verstande dat dit in de praktijk niet echt gebeurt. "Het proces van sensorische Adidas Campus Womens communicatie vanuit je voeten is het beste als je op blote voeten loopt. Die zintuiglijke interactie gebeurt nog steeds als je schoenen draagt, maar het werkt een stuk beter als je de grond door je schoenen kunt voelen. Als je voet hoog boven de grond wordt geheven, zoals bij veel traditionele hardloopschoenen met schuimende tussenzolen, wordt de sensorische input aanzienlijk gedempt. ”Ik ben het eens met de bovenstaande verklaring, maar het is een beetje vreemd gezien het feit dat Newton-schoenen over het algemeen een zeer dikke tussenzool die de voet hoog boven de grond zit (zie foto hieronder). Toegegeven, de tussenzool is stevig en biedt een betere sensorische input dan een zachte plak EVA, maar in combinatie met de vreemde sensatie van de voorvoeten, is Nike Air VaporMax Menshet nog lang niet op blote voeten. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet nu van het rennen in een paar zero-drop-paren Newton Distance Racers, en ze laten gemakkelijk een middenvoet stap toe (zie video hieronder), ik denk gewoon niet dat ze de grondgevoel gesuggereerd door het bovenstaande citaat (zeker nergens in de buurt van een schoen zoals de Vibrams, of zelfs een onopvallend wegdek). Nogmaals, een klein punt, maar Nike Air Max 90 Hombre een dat moest worden vermeld. Al met al was Abshire's Natural Running een geweldige gelezen (ik las het in 3 dagen!) En ik zou het ten zeerste aanbevelen als een gids als je op zoek bent naar overgang naar barefoot-achtige hardloopvorm en wil je schoenen behouden. Abshire is zeer wetenschappelijk en verstandig in zijn aanpak, en ondanks mijn enkele kleine punten van meningsverschil, vond ik de meeste informatie van hoge kwaliteit en zeer nuttig. Hij kent duidelijk zijn weg rond de menselijke voet en ik verwacht dat dit boek het zal vinden naast anderen die proberen de manier waarop we rennen te veranderen. Ik geloof niet dat er zoiets bestaat als een perfecte vorm die ook voor iedereen geldt, dus het is aan de lezer om de aanpak van Abshire te proberen om te zien of het voor hen werkt.