Ik heb dit al eerder gezegd, maar 2011 wordt een Nike Air Vapormax Mujer heel spannend jaar voor hardlopers in minimalistische stijl, en nieuws zoals dat over de gehackte hiel van de Fastwitch 5 maakt me steeds zekerder dat variatie in schoenontwerp en keuze alleen toenemen. Minimalisme heeft een vaste plaats gevonden in de hardloopschoenenmarkt, en hoewel het misschien niet voor iedereen geschikt is, is het leuk dat degenen onder ons die Nike Air VaporMax Mens voorstanders Nike Air Max 90 Mujer zijn van een minder-is-meer-benadering van schoenen in de toekomst nog meer opties hebben. een paar Kinvaras op basis van uw positieve recensie. Hoewel de lage hieldruppel super leuk aanvoelde, vond ik de puntige toebox niet leuk. Wow ze zijn super syper smal rond de tenen. Ik kan niet zien hoe de tenen helemaal kunnen spatten in deze schoenen. Ik ben op zoek naar een schoen voor mijn lange runs als alternatief voor mijn 5Finger Bikilas. Zijn alle Saucony Nike Air Max 90 Womens Pink schoenen smal en puntig? Zoals ik eerder op Runblogger heb gepost, is de Saucony Peregrine een lichtgewicht, 4 mm drop trail-schoen die begin 2011 wordt uitgebracht. Details over de schoen zijn moeilijk te vinden, maar een lezer (bedankt Spyros!) heeft onlangs een link doorgegeven naar een videoreview van de Peregrine van Tridudes. Dacht dat ik zou delen (zie hieronder) Nike Air Max 2017 Mujer - ziet eruit als een potentieel solide concurrent van de New Balance 101 (die ik net heb afgebroken en gekocht na het horen van zoveel positieve dingen - de eerste trailrun was uitstekend!) En binnenkort te arriveren Nieuw Balance Minimus Trail in de lichtgewicht, low-drop categorie trailschoen. Met Merrell ook ingesteld om hun Merrell Barefoot-lijn van zero-drop trailschoenen uit te brengen, lijkt volgend jaar een opwindend te zijn voor minimalistische trailrunners! Ik heb onlangs een verandering opgemerkt in hoe mensen de minimalistische hardloopbeweging defini?ren. Het gaat niet langer alleen om de schoenen (of trouwens op blote voeten), maar mensen beginnen te benadrukken dat hoewel minimalistische schoenen en op blote voeten rennen belangrijk zijn, hun echte waarde ligt in het feit dat ze kunnen fungeren als hulpmiddelen Nike Air Max 270 Mujer om u te helpen beter lopende vorm. Zelfs voorstander van blote voeten en "Born to Run" -auteur Christopher McDougall duwt de mantra "form-first": "Ik ben meer ge?nteresseerd in de toekomst van het runnen van form. Het kan me niet schelen wat mensen dragen; Ik maak me meer zorgen over wat ze doen. Te lang hebben we alleen maar gehoord wat we moeten kopen; wat Nike Air Max 270 Dames in het gesprek ontbrak, was hoe het goed kon worden uitgevoerd. Ik ben ervan overtuigd dat de volgende grote golf tijdens het hardlopen geen schoeisel zal zijn, maar een toename van hardloopcoaches die de juiste, zachte vorm op blote voeten leren. ”“… Het geheim van blessurevrij hardlopen is niet de juiste schoen . Het rekt niet. Het is niet eens trainen van kilometers. Het is vaardigheid. Zoals elke andere sport draait het bij gezond hardlopen om techniek. Maar waarom Nike Internationalist Mujer had ik dat nog nooit eerder gehoord? Het enige dat ik ooit hoorde, ging steeds weer over schoenen. Elke podoloog, sportarts en hardloopmagazine predikte eindeloos over de absolute noodzaak van corrigerende schoenen. Mij ??is nooit verteld wat ik moest doen; Ik kreeg alleen te horen wat ik moest kopen. ”Het idee is dat je op blote voeten in de vorm van hardlopen effici?nter Nike Air Max 270 Mujer en met minder kans op een gevreesde overbelastingswond loopt. Als er één ding is waar hardlopers bovenal bang voor zijn, is het een blessure die voorkomt dat ze kilometers lang op de weg en het pad kunnen inloggen. Hoewel het vonnis nog uit is of alle hardlopers baat zouden kunnen hebben bij het veranderen van vorm, is mijn anekdotische ervaring in de vorm van het ontvangen van e-mails van lezers dat het veranderen van hardloopvorm de mogelijkheid biedt om Nike Air Max 270 Homme ten minste een deel van de voorheen hobbled hardlopers letselvrij te laten lopen - hiervan ben ik nu 100% overtuigd. Mijn eigen vormveranderingsexperiment was zowel leuk als fascinerend en is nog steeds een werk in uitvoering (waarschijnlijk zal dat altijd zijn), dus ik was enthousiast en nieuwsgierig toen ik werd gecontacteerd door Backbone Media en Velo Pers over het lezen Nike Air Max 90 Hombre van het nieuwe boek van Danny Abshire genaamd Natural Running (geschreven met Brian Metzler van Running Times Magazine) .Als je Danny Abshire niet kent, is hij een van de medeoprichters van Newton Running, makers van het populaire en dure merk Newton hardloopschoenen . Newton is uniek omdat hun missie vanaf het begin (opgericht in 2007) was om schoenen te produceren die een natuurlijke loopstijl bevorderden.